Η βρετανική αλυσίδα εγκατέλειψε τη φημισμένη σειρά προϊόντων της Value, για μια νέα σειρά που θα ονομάζεται Everyday Value, σε μια προσπάθεια να κερδίσει το μερίδιο αγοράς που έχουν αποσπάσει οι ανταγωνιστές της.

Η αλλαγή ξεκινά από την εμφάνιση των προϊόντων, όπου οι μπλε και οι λευκές ρίγες, χαρακτηριστικό του brand, θα δώσουν τη θέση τους σε μια συσκευασία με περισσότερο χρώμα, που εικαστικά παραπέμπει στη δεκαετία του ’50. Στα προϊόντα των 550 κατηγοριών που περιλαμβάνει η σειρά αλλάζουν πολλά. Για παράδειγμα, η μαρμελάδα μήλο θα περιέχει 33% περισσότερο φρούτο, το τυρί cheddar θα έχει συσκευασία που ξανακλείνει, τα fish fingers θα αποτελούνται κατά 100% από ψάρι κ.ο.κ.

Το Value ήταν ένα brand που ήρθε ως απάντηση στην κρίση της δεκαετίας του ’90, την επέκταση της αλυσίδας Kwik & Save και την είσοδο των discounters Netto και Aldi στη χώρα. Η σειρά έθεσε νέα πρότυπα για τα retailer brands και έδωσε στην Tesco τη δυνατότητα να αυξήσει το μερίδιό της κατά 15%-20% μέσα σε μια δεκαετία. Αποτελούσε μια από τις τέσσερις μόνο μάρκες λιανεμπορίου που είχαν πωλήσεις πάνω από 1 δισ. λίρες Αγγλίας (οι άλλες είναι η Tesco Finest, η Asda Chosen by You και η Waitrose Essentials), κατέχοντας την πρώτη θέση. Τελευταία, όμως, σύμφωνα με την εταιρεία, έμοιαζε «γερασμένη» σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.

Τα στοιχεία της εταιρείας Kantar δείχνουν πως πέρυσι, σε μία αγορά, αυτή των RB, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 9,3%, σημείωσε πολύ μικρότερη ανάπτυξη. Όπως δήλωσε στον Τύπο ο David Wood, marketing director της Tesco, η νέα σειρά θα έχει προϊόντα που έχουν καλύτερη γεύση, αναβαθμισμένη εικόνα και θα είναι πιο υγιεινά, πάντα σε προσιτές τιμές.

Μια, επίσης, ενδιαφέρουσα είδηση για την αλυσίδα αφορά στην απόφασή της να κλείσει την Tesco Cars, στην οποία είχε μερίδιο 25%, αφού διαπίστωσε πως τα πωλούμενα μέσω του σχετικού site αυτοκίνητα δεν έφθασαν σε έναν ικανοποιητικό αριθμό.