Ένα νέο τηλεοπτικό σποτ προβάλλει από την τηλεόραση την πιο υγιεινή μας συνήθεια, το πρωινό, έχοντας την Amita σε πρωταγωνιστικό ρόλο.

Στη νέα καμπάνια που δημιούργησε για την Amita η McCann Erickson Athens, αναδεικνύεται, όπως δηλώνει η εταιρεία, η αξία του πρωινού, του πιο σημαντικού γεύματος της ημέρας, το οποίο συμβάλλει σε μια ισορροπημένη διατροφή. «Η απόλαυση της ποικιλίας των ελληνικών χυμών της Amita αποτελεί μια καθημερινή διατροφική συνήθεια που γίνεται ακόμα πιο ευχάριστη όταν τη “γευόμαστε” παρέα με τους αγαπημένους μας.

 Πίνακας 1: Χυμοί – Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν. 2011  Ιαν. 2012
 Amita Fun  –  27,17
 Amita χυμός πορτοκάλι  234,83  19,85
 Amita χυμοί γενικά?πρωινό  –  0,04

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Χυμοί – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν. 2011  Ιαν. 2012
 Τηλεόραση  247,05  20,4
 Ραδιόφωνο  –  –
 Περιοδικά  103,87  6,8
 Εφημερίδες  –  19,85

 Πηγή: Media Services SA

Ο μικρός ήρωας του τηλεοπτικού σποτ της Amita “γυρίζει” τον χρόνο πίσω, για να απολαύσει, μαζί με την οικογένειά του, ένα γευστικό πρωινό και… λίγη ακόμα ανεμελιά, γιατί “όταν το πρωινό μας έχει Amita, θέλουμε να το απολαμβάνουμε ξανά και ξανά”, όπως τονίζεται στο σποτ», δηλώνει η εταιρεία.

Και συνεχίζει, μιλώντας για τη νέα εικόνα του προϊόντος: «Η Amita εκπλήσσει συνεχώς τους καταναλωτές όχι μόνο με τις γευστικές προτάσεις χυμών, που έχουν υψηλή διατροφική αξία, αλλά και με τη νέα, φρέσκια της εικόνα. Στο νέο τηλεοπτικό σποτ, η Αmita εμφανίζεται με νέο σε σχήμα λογότυπο που ενδυναμώνει τον φιλικό χαρακτήρα της μάρκας και ανανεωμένη εικόνα, με γραφικά που “παρασύρουν” στο άρωμα και τη γεύση ενός ελληνικού χυμού με φυσικότητα, αγνότητα και ποιότητα».

ΙΝFO
Πελάτης:
Coca-Cola Τρία Έψιλον
Προϊόν: Amita
Δημιουργός: McCann Erickson Athens
Μέσα προβολής: Τηλεόραση