Η επένδυση που πραγματοποίησε πρόσφατα η Morrisons στο web site της και στο digital marketing, με στόχο την προοπτική των online πωλήσεων, έχει αρχίσει ήδη να φέρνει σημαντικά αποτελέσματα.

Η ανταπόκριση των καταναλωτών, όπως την κατέγραψε ειδική έρευνα της Experian Hitwise, το site της αλυσίδας ήταν το δεύτερο σε επισκεψιμότητα κατά τον μήνα Ιανουάριο, συγκεντρώνοντας το 13,4% του συνόλου της κίνηση σε λιανεμπορικά site του κλάδου των τροφίμων και ποτών, έχοντας μπροστά του μόνο το site της Tesco.

Το ποσοστό αυτό αντιπροσωπεύει μια μεγάλη επιτυχία, συγκρινόμενο με το αντίστοιχο του Δεκεμβρίου που ήταν μόλις 5,6%. Ένας από τους βασικούς λόγους αυτής της επιτυχίας θεωρείται ο διαγωνισμός «Free Shopping», τον οποίο διοργάνωσε η αλυσίδα και προσκαλούσε τους πελάτες της να μπουν στο site, να δώσουν τον αριθμό της απόδειξής τους και να διαπιστώσουν αν κέρδισαν την αξία των αγορών τους.

Εκπρόσωπος της αλυσίδας δηλώνει πως αυτή είναι μία κίνηση που εντάσσεται στο σύνολο των ενεργειών που θα υλοποιήσει με στόχο τη γνωριμία του καταναλωτικού κοινού με το site της.