Ο κλάδος των online σούπερ μάρκετ εξακολουθεί να αναπτύσσεται αλματωδώς στη χώρα μας, καθώς το 2021 σημειώθηκε αύξηση 56% στην αξία των online πωλήσεων συγκριτικά με το 2020. H συνολική αξία των αγορών από τα online σούπερ μάρκετ άγγιξε πέρυσι τα 255 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής περιλαμβανομένου του ΦΠΑ, ενώ σε εύρος διετίας έχει καταγραφεί συνολική αύξηση 467% της αξίας των πωλήσεών τους, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Convert Group, που περιλαμβάνονται στο ετήσιο report της.

Στη σχετική έρευνα, που αποτυπώνει και το συνεχώς ευμετάβλητο περιβάλλον σε ό,τι αφορά τις συμμετοχές επιχειρήσεων στο online σούπερ μάρκετ, αναφέρεται ότι εκτός των οκτώ μεγάλων λιανεμπόρων φυσικών δικτύων και την ηλεκτρονική πλατφόρμα efresh.gr, που δραστηριοποιούνται σχετικά, παίρνουν μέρος στο ανταγωνιστικό παιχνίδι πλέον και αρκετοί τοπικοί «παίκτες», αλλά κυρίως οκτώ quick delivery πλατφόρμες, που αναπτύσσουν δικά τους logistics hubs εντός πόλεων, εμβαδού 200-300τμ. Επίσης, μεταξύ άλλων, αναφέρεται ότι κατά την διάρκεια του 2021, ο μέσος online καταναλωτής αγόρασε 36,9 προϊόντα σε κάθε ψηφιακή παραγγελία του, ξοδεύοντας 78,20 ευρώ. Περίπου τα 14 από αυτά ήταν φρέσκα τρόφιμα. Η μείωση στον αριθμό των προϊόντων που περιλαμβάνονται σε κάθε παραγγελία και η ταυτόχρονη αύξηση των συνολικών παραγγελιών, επιβεβαιώνουν την τάση της ζήτησης για μικρότερες και συχνότερες παραγγελίες από το online κανάλι.