Τον στόχο των 90 νέων καταστημάτων εντός του 2022 φιλοδοξεί να φθάσει η Mikel, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Chief Marketing Officer της εταιρείας, Στέλιος Παπακώστας, σε συνέντευξή του στο βρετανικό περιοδικό Inside Food & Drink. Ήδη έχουν ανοίξει 15 καταστήματα Mikel, με τη μέθοδο franchising, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022.

«Έχουμε πάνω 300 καταστήματα, σε συνολικά 17 χώρες και πέντε ηπείρους. Πρόσφατα επεκταθήκαμε στις αγορές του Ομάν και του Κατάρ, αλλά και στην περιοχή του Λονγκ Άιλαντ, στην Αστόρια της Νέας Υόρκης», δήλωσε ο κ. Παπακώστας.

Παράλληλα, αποκάλυψε ότι οι συζητήσεις νέων καταστημάτων αφορούν καταρχάς την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, αλλά και την Κίνα, για καταστήματα που μπορούν να ανοίξουν μέσα στο 2022. «Μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου, η Mikel ελπίζει να βρίσκεται σε 20 διαφορετικές χώρες συνολικά», είπε χαρακτηριστικά.

Το 2021, η Mikel άνοιξε 60 νέα franchise καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία, Σαουδική Αραβία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. «Την ίδια στιγμή που επικεντρωνόμαστε σε νέες αγορές ανά τον πλανήτη για περαιτέρω επεκτάσεις σε νέες χώρες ενδιαφέροντος, όπως, για παράδειγμα, στην Ιορδανία και το Ιράκ, ο έτερος κύριος στόχος μας είναι η ακόμη πιο έντονη παρουσία στην Ευρώπη και στην Αμερική», πρόσθεσε ο κ. Παπακώστας, για αποκαλύψει επίσης ότι στη βραχυπρόθεσμη στρατηγική ανάπτυξης της Mikel εντάσσεται και το πρώτο κατάστημα στη Γερμανία.

Το ενδιαφέρον για νέα καταστήματα franchise
Η παγκόσμια στρατηγική ανάπτυξη με τη μέθοδο του franchising έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα ζωηρή και προσοδοφόρα για τη Mikel, ιδιαίτερα την τελευταία τετραετία, από το 2018 και μετά. Ο κ. Παπακώστας παραδέχτηκε ότι υπήρχαν λάθη και εμπόδια στο marketing από χώρα σε χώρα, λόγω της αστάθειας που δημιουργούν οι διαφορετικές εθνικές ρυθμίσεις της αγοράς. Ωστόσο, όπως φαίνεται, η Mikel κρατά ψηλά τη… σημαία του franchising, κυρίως εξαιτίας της πολύ σταθερής και δοκιμασμένης διαδικασίας πρόσληψης, εκπαίδευσης και κατάρτισης υπαλλήλων και υπόσχεται σταθερή οικονομική πρόοδο για την εταιρεία παρά τους προβληματισμούς που γέννησε η πανδημία του κορωνοϊού: «Οι εκπαιδευτές μας και οι εγκαταστάσεις κατάρτισης έχουν εναρμονιστεί με τους ρυθμούς ανάπτυξης της εταιρείας, κάνοντας τη διαδικασία πρόσληψης τάχιστη και ακόμη πιο εύκολη, για τον καθένα που ανοίγει ένα κατάστημα franchise Mikel», σημείωσε ο κ. Παπακώστας.

Τέλος, ο επικεφαλής marketing της Mikel δήλωσε ότι παρά την αύξηση μεγεθών της εταιρείας, στόχος είναι όλα τα καταστήματα και οι προορισμοί με προϊόντα Mikel να αποπνέουν ζεστασιά και φιλικό περιβάλλον, με μια «εμπειρία αγοράς mom & pop».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter