Εντός του πρώτου εξαμήνου φέτος εκδόθηκαν περισσότεροι από 14.500 κωδικοί νέων προϊόντων ελληνικών επιχειρήσεων με το πρόθεμα 520. Παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον σημειώθηκε αύξηση 20%, σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2012, σύμφωνα με τη βάση δεδομένων της 520 Barcode Hellas.

Ο κλάδος των τροφίμων-ποτών είχε τα σκήπτρα στην κυκλοφορία των νέων προϊόντων, εφόσον από αυτόν προήλθαν κατά το 70%, με πρωταγωνιστές επιχειρήσεις παραγωγής, τυποποίησης και εμπορίας ελαιόλαδου, οίνου και μελιού. Ακολουθεί ο κλάδος καλλυντικών και ειδών υγιεινής. Ο μεγαλύτερος όγκος των νέων κωδικών δημιουργήθηκε στην Αττική (40%), με σημαντική παρουσία της Μακεδονίας (20%), της Πελοποννήσου (10%) και των νησιών του Αιγαίου και της Κρήτης.

Από το σύνολο των κωδικών που εκδόθηκαν, οι 8.500 κωδικοί δημιουργήθηκαν από την online υπηρεσία, που παρέχει δωρεάν στους συνδρομητές της η 520 Barcode Hellas, χάρη στην οποία μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους barcode 520 απλά και άμεσα, μέσα από την ιστοσελίδα www.520barcodehellas.com. Σε σύγκριση με το 2012, σημειώθηκε αύξηση 100% στη χρήση της.