Η ακρίβεια είναι μια πραγματικότητα σε όλη την Ευρώπη. Γι’ αυτό οι Ευρωπαίοι καταναλωτές στρέφονται ολόενα και περισσότερο στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Στην Ολλανδία τα προϊόντα PL καταλαμβάνουν πλέον μερίδιο 30%, όπως αποκαλύπτει έρευνα της ολλανδικής δημόσιας ραδιοτηλεόρασης. Στην έρευνα συμμετείχαν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, που προσφέρουν και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα και brands. Τα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ, όπως το Lidl και το Aldi, εξαιρέθηκαν από την έρευνα. Ο κύριος λόγος της ανάπτυξης του μεριδίου των PL είναι ο υψηλός πληθωρισμός, επισημαίνεται στη μελέτη, καθώς οι περισσότεροι Ολλανδοί που καταφεύγουν σε αυτά, το κάνουν για λόγους οικονομίας. Ο σύμβουλος κ. Koen de Jong εξηγεί ότι τα σούπερ μάρκετ ενθαρρύνουν τους πελάτες τους να επιλέγουν τα προϊόντα PL, «χρησιμοποιώντας το συναίσθημα και την ψυχολογία. Τα περισσότερα PL τοποθετούνται σε καλές θέσεις στα ράφια, π.χ. στο ύψος του ματιού, και στο τέλος των διαδρόμων».