Εντός του 2001 η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ θα διαθέσει 3 δισ. δρχ. για την προσαρμογή ορισμένων μόνο καταστημάτων της εξαγορασθείσας ΤΡΟΦΟ στα δικά της standards. Πάντως, ως το τέλος του χρόνου οι ταμπέλες όλων των εμπορικών μονάδων της ΤΡΟΦΟ θα γράφουν ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ. Έπεται η πλήρης προσαρμογή των καταστημάτων της ως το 2003. Για τις μονάδες ΕΝΑ δεν προβλέπονται άμεσα δραματικές αλλαγές.
Τριετή διάρκεια έχει το business plan που κατήρτισε η Α Β Βασιλόπουλος για τον ανασχεδιασμό και την αναβάθμιση των καταστημάτων της ΤΡΟΦΟ.
Στο πρώτο 12μηνο, στη χρήση δηλαδή του 2001, τα κονδύλια που θα διατεθούν φθάνουν σε αξία τα 3 δισ. δραχμές και σκοπό έχουν την προσαρμογή ορισμένων εκ των καταστημάτων της Τροφό στα στάνταρντ της Α Β Βασιλόπουλος. Στους απώτερους στόχους της εταιρείας εντάσσονται ο πλήρης εκσυγχρονισμός της πρόσφατα εξαγορασθείσας αλυσίδας και η μετονομασία των καταστημάτων της από Τροφό σε ΑΒ. Κορυφαία στελέχη του βελγικού ομίλου μιλώντας στο “σ.σ.” τόνισαν ότι από το πρώτο κιόλας έτος θα έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες συγχώνευσης των δύο εταιρειών, ενώ παράλληλα θα αλλάξουν και οι ταμπέλες σε όλες τις εμπορικές μονάδες της Τροφό. Βέβαια, για την πλήρη προσαρμογή της αλυσίδας στα νέα δεδομένα θα απαιτηθεί μεγαλύτερο διάστημα που, όπως προαναφέρθηκε, θα διαρκέσει περί τα τρία έτη.
Υπενθυμίζεται πως πρόσφατα η Επιτροπή Ανταγωνισμού έδωσε την έγκριση στην Α Β Βασιλόπουλος να προχωρήσει στην υλοποίηση των αναπτυξιακών της πλάνων μέσω της εξαγοράς της Τροφό. Τη συμφωνία μεταξύ των δύο αλυσίδων υπέγραψαν οι κ.κ. Δημήτριος και Κωνσταντίνος Σπανός εκ μέρους όλων των μετόχων της Τροφό ΑΕ και εκ μέρους της Α Β Βασιλόπουλος ΑΕ ο πρόεδρος κ. Ρ. Μωυσής και ο γενικός διευθυντής κ. Κ. Μαχαίρας.
ΕΝΑ-αλλαγές στο μέλλον
Στο μεταξύ, όσον αφορά στα καταστήματα της ΕΝΑ, που όπως είναι γνωστό αποτελούν το χονδρεμπορικό δίκτυο πωλήσεων της Τροφό, η διοίκηση της Α Β Βασιλόπουλος δεν σχεδιάζει, άμεσα τουλάχιστον, δραματικές αλλαγές. Οι πρώτες παρεμβάσεις που θα γίνουν θα αφορούν κυρίως σε ζητήματα lay out και στα προϊόντα και τους κωδικούς που διακινεί η ΕΝΑ, ενώ ουσιαστικότερες αλλαγές μελετώνται για το μέλλον. Το ίδιο θα ισχύσει και με το κατάστημα της εταιρείας στη Βουλγαρία, το ENA Bulgaria, το οποίο θα συνεχίσει κανονικά τη λειτουργία του.
Υπενθυμίζεται ότι μετά την εξαγορά της Τροφό η Α Β Βασιλόπουλος γίνεται η τρίτη ισχυρότερη δύναμη στην αγορά του λιανεμπορίου τροφίμων και άλλων βασικών καταναλωτικών αγαθών, με το 2000 να διαμορφώνει κύκλο εργασιών 247 δισ. δραχμών και να διαθέτει 105 καταστήματα. Από το ποσό των 247 δισ. τα 170 δισ. αφορούν στις πωλήσεις της Α Β Βασιλόπουλος.