Το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και το Russ Berrie Institute for Professional Sales του William Patterson University (ΗΠΑ) διοργανώνουν από κοινού το 2ο Παγκόσμιο Συνέδριο του Global Sales Science Institute (GSSI), σε συνεργασία με την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ και το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος. Τίτλος του συνεδρίου, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 25-27 Ιουνίου 2008 στο ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ, είναι “Scholarship & Practice in Sales & Sales Management: Reconciling the Two Worlds”. Η επίσημη γλώσσα του συνεδρίου είναι η αγγλική.

Οι εργασίες του συνεδρίου θα ξεκινήσουν την Τετάρτη 25 Ιουνίου, οπότε και θα πραγματοποιηθεί η υποδοχή των συνέδρων στο Roof Garden του ξενοδοχείου. Το συνέδριο αποτελείται συνολικά από 9 ενότητες, 5 από τις οποίες θα παρουσιαστούν την Πέμπτη 26 Ιουνίου και 4 την Παρασκευή 27 Ιουνίου. Στις ενότητες αυτές θα συμμετάσχουν πολλοί κορυφαίοι καθηγητές, μεταξύ των οποίων η Rosann Spiro (Indiana University) και ο Wesley Johnston (Georgia State University), αλλά και ανώτατα στελέχη πωλήσεων από όλο τον κόσμο, όπως ο Howard Stevens (Chally Group) και ο Gerhard Gschwandtner (Selling Power Magazine). Βασικός στόχος του συνεδρίου είναι να ενθαρρύνει την ανάπτυξη διαλόγου μεταξύ πανεπιστημιακών και στελεχών στον τομέα των πωλήσεων και να γεφυρώσει την πανεπιστημιακή έρευνα και την πρακτική στο ζωτικό αυτό τομέα.

Ενδεικτικά αναφέρονται κάποια από τα θέματα, τα οποία θα καλυφθούν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου: 

  • Developing a Customer-Centric Sales Culture
  • Sales & Sales Management Education: Global Perspectives 
  • Going Abroad? International Issues in Sales 
  • Integrating Sales with Other Functions
  • Crafting Sales Strategy 
  • Facilitating Collaboration between Organizations & Universities
  • Developing Competencies in B2B & B2C Selling 
  • Leveraging Sales Technology

Μέγας χορηγός του συνεδρίου είναι η Emporiki Credicom.

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές επισκεφτείτε τη σελίδα www.gssi2008.org.