Περισσότερες από 2,5 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο πραγματοποιούν οι Έλληνες, με το χοιρινό σουβλάκι να αποτελεί την πιο δημοφιλή προτίμηση σύμφωνα με στοιχεία του efood για την Ημέρα της Τσικνοπέμπτης.

Ειδικότερα, την Τσικνοπέμπτη του 2023, οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποίησαν 2,6 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο, επιλέγοντας συνολικά, περισσότερα από 400.000 σουβλάκια, καθώς και 900 λίτρα μπύρα και 300 λίτρα κρασί.

Επιπρόσθετα, δημοφιλέστερη παραγγελία, ήταν τα χοιρινά σουβλάκια, ενώ δημοφιλέστερες αλοιφές, το τζατζίκι (55%), η τυροκαυτερή (28%) και η sauce μουστάρδας (14%).

Σημειώνεται ότι το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, κατέγραψε παραγγελίες 1.600 προϊόντων κρέατος, την εβδομάδα της Τσικνοπέμπτης, με κορυφαίες πόλεις σε αριθμό παραγγελιών την Αθήνα, την Θεσσαλονίκη και την Πάτρα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter