Η στατιστική των πωλήσεων κρύβει πολύ περισσότερα απ’ όσα δηλώνουν τα ποσοστά της. Η γλώσσα των ποσοστών –ανέκαθεν πρόσφορη στην εντυπωσιοθηρία– άλλοτε «μεταφράζει» την πραγματικότητα, αγνοώντας την ιστορικότητα, την ποικιλία και τις αντιφάσεις της, κι άλλοτε την «παραφράζει» υπό το πρίσμα σκοπιμοτήτων, ψυχολογικών προδιαθέσεων, προσδοκιών κοκ.

Εμείς απλώς δώσαμε την ευκαιρία να την ερμηνεύσουν για λογαριασμό του αναγνώστη μας, ακροθιγώς έστω, τρία έγκριτα πρόσωπα, συσχετίζοντάς την με τις τάσεις της οικονομίας και της ζήτησης, όπως και με τις εξελίξεις στο σεισμογενές πεδίο της επιχειρηματικής συγκεντροποίησης. Πρόκειται αφενός για τους πλέον ειδήμονες, ειδικούς αναλυτές, κ. Παναγιώτη Μπορέτο, εμπορικό διευθυντή και αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο της IRI Hellas, και κ. Αλέξανδρο Φλώρο, διευθυντή Υπηρεσιών Λιανεμπορίου της Nielsen Hellas για Ελλάδα, Κύπρο και Ισραήλ, και αφετέρου τον κ. Κώστα Μαχαίρα, πρόεδρο του ΙΕΛΚΑ. Οι δύο πρώτοι αναλύουν την ανάπτυξη του κλαδικού τζίρου το 2018, αναδεικνύοντας ενδιαφέροντες παραμέτρους για τη νηφάλια στάθμισή της, βάσει των διαφορετικών ορισμών και μεθοδολογικών εργαλείων της εταιρείας του ο καθένας, πράγμα που πρέπει να λάβει υπόψη του ο αναγνώστης, ενώ ο τρίτος αποτιμά το αποτύπωμά της, προβλέποντας τις μακροπρόθεσμες τάσεις της και επισημαίνοντας το δέον γενέσθαι για το μάνατζμεντ των κλαδικών δικτύων πωλήσεων.

Διαβάστε τις συνεντεύξεις εδω: