Τα μεγαλύτερα μερίδια σαμπουάν PL σε όγκο και αξία σημειώνονται στα μεγάλα σούπερ μάρκετ (5,2% και 1,8% αντίστοιχα), ενώ ακολουθούν τα  υπέρ μάρκετ και τα μεσαία σούπερ μάρκετ, με ίδιο ποσοστό σε όγκο (4,2%) και μικρή διαφοροποίηση σε αξία (1,6% στα υπέρ μάρκετ και 1,5% στα μεσαία σούπερ μάρκετ). Τα μερίδια αυτά αφορούν στην εβδομάδα από 12-19/4/2009. Συνολικά, οι πωλήσεις των PL στη συγκεκριμένη κατηγορία, κατά την εβδομάδα μέτρησης, ήταν 1,6 εκατ. ευρώ και 184,8 χιλ. λίτρα.

Γεωγραφική κατανομή μεριδίων

Μικρή είναι η διαφοροποίηση των μεριδίων ανά γεωγραφική περιοχή. Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Αθήνα, με 4,7% μερίδιο σε όγκο πωλήσεων και 1,6% σε αξία. Ακολουθεί η Κεντρική Ελλάδα με 4,4% και 1,6% αντίστοιχα. Την εβδομάδα από 12-19/4/2009 το μερίδιο πανελλαδικά των πωλήσεων PL σαμπουάν, σε σχέση με το σύνολο των πωλήσεων της κατηγορίας, ήταν 4,2% σε όγκο και 1,5% σε αξία.

Ταυτότητα έρευνας

Η έρευνα πραγματοποιείται σε εβδομαδιαία βάση από την IRI Hellas AEE στο σύνολο των τυποποιημένων καταναλωτικών προϊόντων που πωλούνται μέσω των σούπερ μάρκετ. Από αντιπροσωπευτικό δείγμα 323 καταστημάτων, προερχόμενο από 35 και πλέον λιανεμπορικές αλυσίδες όλων των μεγεθών, λαμβάνονται στοιχεία πωλήσεων scanners, τα οποία με την κατάλληλη στατιστική προβολή καλύπτουν όλη την αγορά των σούπερ μάρκετ.

Τα στοιχεία αυτά παραχωρούνται κατ’ αποκλειστικότητα στο greekretail.gr από την IRI Hellas ΑΕΕ. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των ανωτέρω χωρίς την έγγραφη άδεια της IRI Hellas ΑΕΕ, της οποίας αποτελούν ιδιοκτησία.