Την εβδομάδα από 23 έως 29 Ιουνίου 2008, η μεγαλύτερη συμμετοχή τσαγιού PL στο σύνολο των πωλήσεων τής κατηγορίας σε όγκο και σε αξία σημειώθηκε στα υπέρ μάρκετ (12,3% σε όγκο και 6,2% σε αξία), ενώ η μικρότερη -με μεγάλη διαφορά- στα μικρά σούπερ μάρκετ (4,1% σε όγκο και 1,6% σε αξία). Οι συνολικές πωλήσεις PL κατά τη συγκεκριμένη εβδομάδα μέτρησης ήταν 2,43 τόνοι και 123,56 χιλ. ευρώ.

Γεωγραφική κατανομή μεριδίων

Το μερίδιο των PL προϊόντων της κατηγορίας στις συνολικές πωλήσεις πανελλαδικά, το οποίο αφορά στη συγκεκριμένη εβδομάδα, διαμορφώθηκε σε 9,2% σε όγκο και 4,1% σε αξία. Σε ό,τι αφορά στην κατανομή των πωλήσεων ανά γεωγραφική περιοχή της Ελλάδας, κατά την ίδια εβδομάδα μέτρησης, αξίζει να σημειώσουμε πως η Αθήνα ήρθε πρώτη σε μερίδια πωλήσεων, με ποσοστά 10,5% σε όγκο και 4,9% σε αξία. Στη τελευταία θέση ήρθε η Βόρεια Ελλάδα, με μερίδια 4,2% και 1,6% αντίστοιχα.

Ταυτότητα έρευνας

Η έρευνα πραγματοποιείται σε εβδομαδιαία βάση από την IRI Hellas AEE στο σύνολο των τυποποιημένων καταναλωτικών προϊόντων που πωλούνται μέσω των σούπερ μάρκετ. Από αντιπροσωπευτικό δείγμα 323 καταστημάτων, προερχόμενο από 35 και πλέον λιανεμπορικές αλυσίδες όλων των μεγεθών, λαμβάνονται στοιχεία πωλήσεων scanners, τα οποία με την κατάλληλη στατιστική προβολή καλύπτουν όλη την αγορά των σούπερ μάρκετ.

Τα στοιχεία αυτά παραχωρούνται κατ’ αποκλειστικότητα στο greekretail.gr από την IRI Hellas ΑΕΕ. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των ανωτέρω χωρίς την έγγραφη άδεια της IRI Hellas ΑΕΕ, της οποίας αποτελούν ιδιοκτησία.