Μερίδια ανά μέγεθος καταστήματος

Την εβδομάδα από 21 έως 27/5/2008, η μεγαλύτερη συμμετοχή σνακ PL στο σύνολο των πωλήσεων τής κατηγορίας σε όγκο και σε αξία σημειώθηκε στα υπέρ μάρκετ (15% σε όγκο και 8,6% σε αξία), ενώ η μικρότερη, με μεγάλη διαφορά, στα μικρά σούπερ μάρκετ (5,5% σε όγκο και 2,9% σε αξία.

Γεωγραφική κατανομή μεριδίων

Το μερίδιο των PL σνακ στις συνολικές πωλήσεις πανελλαδικά, το οποίο αφορά στη συγκεκριμένη εβδομάδα, διαμορφώθηκε σε 10,3% σε όγκο και 6% σε αξία. Σε ό,τι αφορά στην κατανομή των πωλήσεων ανά γεωγραφική περιοχή της Ελλάδας, κατά την ίδια εβδομάδα μέτρησης, αξίζει να σημειώσουμε πως η Κρήτη ξεπέρασε κατά πολύ τον μέσο όρο, έχοντας τα μεγαλύτερα ποσοστά συμμετοχής PL προϊόντων στις πωλήσεις τής κατηγοράς, με 14,2% σε όγκο, και 8% σε αξία. Στη τελευταία θέση είχαμε την Πελοπόννησο, με μερίδια 6,4% και 3,9% αντίστοιχα.

Ταυτότητα έρευνας

Η έρευνα πραγματοποιείται σε εβδομαδιαία βάση από την IRI Hellas AEE στο σύνολο των τυποποιημένων καταναλωτικών προϊόντων που πωλούνται μέσω των σούπερ μάρκετ. Από αντιπροσωπευτικό δείγμα 323 καταστημάτων, προερχόμενο από 35 και πλέον λιανεμπορικές αλυσίδες όλων των μεγεθών, λαμβάνονται στοιχεία πωλήσεων scanners, τα οποία με την κατάλληλη στατιστική προβολή καλύπτουν όλη την αγορά των σούπερ μάρκετ.

Τα στοιχεία αυτά παραχωρούνται κατ’ αποκλειστικότητα στο greekretail.gr από την IRI Hellas ΑΕΕ. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των ανωτέρω χωρίς την έγγραφη άδεια της IRI Hellas ΑΕΕ, της οποίας αποτελούν ιδιοκτησία.