Μερίδια ανά μέγεθος καταστήματος

Την εβδομάδα από 21-27/04/2008, η μεγαλύτερη συμμετοχή χυμών PL στο σύνολο των πωλήσεων της κατηγορίας σε όγκο και σε αξία σημειώθηκε στα υπέρ μάρκετ (>2.500 τμ) με μερίδια 14,8% και 8,5% αντίστοιχα. Ακολουθούν τα μεγάλα σούπερ μάρκετ (1.000-2.500 τμ), στα οποία το μερίδιο σε όγκο ήταν 12,4% και σε αξία 7,2%, ενώ την τελευταία θέση καταλαμβάνουν τα μικρά σούπερ μάρκετ (<400 τμ) με μεγάλη διαφορά (μερίδιο μόλις 6,1%% σε όγκο και 3,4%% σε αξία).

Γεωγραφική κατανομή μεριδίων

Το μερίδιο των PL χυμών στις συνολικές πωλήσεις πανελλαδικά, το οποίο αφορά στη συγκεκριμένη εβδομάδα, διαμορφώθηκε σε 10,5% σε όγκο και 6,1% σε αξία. Σε ό,τι αφορά στην κατανομή των πωλήσεων ανά γεωγραφική περιοχή της Ελλάδας, κατά την ίδια εβδομάδα μέτρησης, αξίζει να σημειώσουμε πως η Θεσσαλονίκη καταλαμβάνει την πρώτη θέση με 12,3% σε όγκο και 7,5% σε αξία, ενώ στην τελευταία θέση η Πελοπόννησος με μερίδια 8,4% σε όγκο και 4,8% σε αξία.

Ταυτότητα έρευνας

Η έρευνα πραγματοποιείται σε εβδομαδιαία βάση από την IRI Hellas AEE στο σύνολο των τυποποιημένων καταναλωτικών προϊόντων που πωλούνται μέσω των σούπερ μάρκετ. Από αντιπροσωπευτικό δείγμα 323 καταστημάτων, προερχόμενο από 35 και πλέον λιανεμπορικές αλυσίδες όλων των μεγεθών, λαμβάνονται στοιχεία πωλήσεων scanners, τα οποία με την κατάλληλη στατιστική προβολή καλύπτουν όλη την αγορά των σούπερ μάρκετ.

Τα στοιχεία αυτά παραχωρούνται κατ’ αποκλειστικότητα στο greekretail.gr από την IRI Hellas ΑΕΕ. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των ανωτέρω χωρίς την έγγραφη άδεια της IRI Hellas ΑΕΕ, της οποίας αποτελούν ιδιοκτησία.