Μερίδια ανά μέγεθος καταστήματος

Την εβδομάδα από 7-13/04/2008, η μεγαλύτερη συμμετοχή μπίρας PL στο σύνολο των πωλήσεων της κατηγορίας σε όγκο και σε αξία σημειώθηκε στα μεγάλα σούπερ μάρκετ (1.000-2.500 τμ). Το μερίδιο σε όγκο ήταν 9,2% και σε αξία 4,6%. Ακολουθούν τα υπέρ μάρκετ (>2.500 τμ), με 8,6% και 4,1% αντίστοιχα, ενώ την τελευταία θέση καταλαμβάνουν τα μικρά σούπερ μάρκετ (<400 τμ), με μεγάλη διαφορά (μερίδιο μόλις 3,1%% σε όγκο και 1,9%% σε αξία).

Γεωγραφική κατανομή μεριδίων

Το μερίδιο της PL μπίρας στις συνολικές πωλήσεις πανελλαδικά, το οποίο αφορά στη συγκεκριμένη εβδομάδα, διαμορφώθηκε σε 6,8% σε όγκο και 3,7% σε αξία. Σε ό,τι αφορά στην κατανομή των πωλήσεων ανά γεωγραφική περιοχή της Ελλάδας, κατά την ίδια εβδομάδα μέτρησης, αξίζει να σημειώσουμε πως η Κρήτη καταλαμβάνει την πρώτη θέση με μεγάλη διαφορά (12,4% σε όγκο και 7,9% σε αξία), ενώ στην τελευταία θέση, με μικρή διαφορά από την Αθήνα, βρίσκεται η Β. Ελλάδα με μερίδια 3,3% σε όγκο και 1,9% σε αξία).

Ταυτότητα έρευνας

Η έρευνα πραγματοποιείται σε εβδομαδιαία βάση από την IRI Hellas AEE στο σύνολο των τυποποιημένων καταναλωτικών προϊόντων που πωλούνται μέσω των σούπερ μάρκετ. Από αντιπροσωπευτικό δείγμα 323 καταστημάτων, προερχόμενο από 35 και πλέον λιανεμπορικές αλυσίδες όλων των μεγεθών, λαμβάνονται στοιχεία πωλήσεων scanners, τα οποία με την κατάλληλη στατιστική προβολή καλύπτουν όλη την αγορά των σούπερ μάρκετ.

Τα στοιχεία αυτά παραχωρούνται κατ’ αποκλειστικότητα στο greekretail.gr από την IRI Hellas ΑΕΕ. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των ανωτέρω χωρίς την έγγραφη άδεια της IRI Hellas ΑΕΕ, της οποίας αποτελούν ιδιοκτησία.