Μερίδια ανά μέγεθος καταστήματος

Στην εβδομάδα από 7-13/04/2008, η μεγαλύτερη συμμετοχή σαμπουάν PL στις συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας σε όγκο σημειώνεται στα μεγάλα σούπερ μάρκετ (1.000-2.500 τμ),που έχουν ποσοστό 4,4% και ακολουθούν τα υπέρ μάρκετ (>2.500 τμ), με 3,9%. Στις πωλήσεις σε αξία η κατάταξη παραμένει ίδια με ποσοστά 1,3% και 1,1% αντίστοιχα. Την τελευταία θέση καταλαμβάνουν τα μικρά σούπερ μάρκετ (<400 τμ), με μεγάλη διαφορά (μερίδιο μόλις 1,9% σε όγκο και 0,6% σε αξία).

Γεωγραφική κατανομή μεριδίων

Το μερίδιο των PL στο σύνολο της χώρας, το οποίο αφορά στη συγκεκριμένη εβδομάδα, διαμορφώθηκε σε 3,6% σε όγκο και 1,1% σε αξία. Σε ό,τι αφορά στην κατανομή των πωλήσεων ανά γεωγραφική περιοχή της Ελλάδας, κατά την ίδια εβδομάδα μέτρησης, αξίζει να σημειώσουμε πως η Αθήνα καταλαμβάνει την πρώτη θέση με μερίδιο 4% σε όγκο και 1,2% σε αξία.

Ταυτότητα έρευνας

Η έρευνα πραγματοποιείται σε εβδομαδιαία βάση από την IRI Hellas AEE στο σύνολο των τυποποιημένων καταναλωτικών προϊόντων που πωλούνται μέσω των σούπερ μάρκετ. Από αντιπροσωπευτικό δείγμα 323 καταστημάτων, προερχόμενο από 35 και πλέον λιανεμπορικές αλυσίδες όλων των μεγεθών, λαμβάνονται στοιχεία πωλήσεων scanners, τα οποία με την κατάλληλη στατιστική προβολή καλύπτουν όλη την αγορά των σούπερ μάρκετ.

Τα στοιχεία αυτά παραχωρούνται κατ’ αποκλειστικότητα στο greekretail.gr από την IRI Hellas ΑΕΕ. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των ανωτέρω χωρίς την έγγραφη άδεια της IRI Hellas ΑΕΕ, της οποίας αποτελούν ιδιοκτησία.