Μερίδια ανά μέγεθος καταστήματος

Σύμφωνα με τα στοιχεία που αφορούν στην περίοδο 17/02/2008 έως 24/02/2008, η μεγαλύτερη συμμετοχή της κατεψυγμένης πατάτας PL στις συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας σε όγκο σημειώνεται στα υπέρ μάρκετ (>2.500 τμ), με μερίδια 57,7%, ενώ ακολουθούν τα μεγάλα σούπερ μάρκετ (1.000-2.500 τμ) με 56,2%. Στις πωλήσεις όμως σε αξία η κατάταξη βάσει μεριδίων αντιστρέφεται και τα μεγάλα σούπερ μάρκετ περνούν στην πρώτη θέση με 30,9%, έναντι 30,1% των υπέρ μάρκετ. Την τελευταία θέση καταλαμβάνουν τα μικρά σούπερ μάρκετ (<400 τμ), με μερίδια 30,2% σε όγκο και 13,1 σε αξία.

Γεωγραφική κατανομή μεριδίων

Το μερίδιο των PL στο σύνολο της χώρας, το οποίο αφορά στην συγκεκριμένη εβδομάδα, διαμορφώθηκε σε 48,9% σε όγκο και 25,2% σε αξία. Σε ό,τι αφορά στην κατανομή των πωλήσεων ανά γεωγραφική περιοχή της Ελλάδας, κατά την ίδια εβδομάδα μέτρησης, αξίζει να σημειώσουμε πως η Βόρεια Ελλάδα και η Κρήτη, με μικρή διαφορά σε μερίδια σε όγκο, βρίσκονται στην πρώτη θέση με ποσοστά 67,7% και 67,1% αντίστοιχα. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Πελοπόννησος, με μερίδιο 28,3%.

Ταυτότητα έρευνας

Η έρευνα πραγματοποιείται σε εβδομαδιαία βάση από την IRI Hellas AEE στο σύνολο των τυποποιημένων καταναλωτικών προϊόντων που πωλούνται μέσω των σούπερ μάρκετ. Από αντιπροσωπευτικό δείγμα 323 καταστημάτων, προερχόμενο από 35 και πλέον λιανεμπορικές αλυσίδες όλων των μεγεθών, λαμβάνονται στοιχεία πωλήσεων scanners, τα οποία με την κατάλληλη στατιστική προβολή καλύπτουν όλη την αγορά των σούπερ μάρκετ.

Τα στοιχεία αυτά παραχωρούνται κατ’ αποκλειστικότητα στο greekretail.gr από την IRI Hellas ΑΕΕ. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των ανωτέρω χωρίς την έγγραφη άδεια της IRI Hellas ΑΕΕ, της οποίας αποτελούν ιδιοκτησία.