Μερίδια ανά μέγεθος καταστήματος

Σύμφωνα με τα στοιχεία που αφορούν στην περίοδο 21/01/2008 έως 27/01/2008, η μεγαλύτερη συμμετοχή των μαρμελάδων PL στις συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας σημειώνεται στα μεγάλα σούπερ μάρκετ (1.000 τμ – 2.500 τμ), με μερίδια 38,6% σε όγκο και 21,7% σε αξία πωλήσεων, καθώς και στα μεσαία σούπερ μάρκετ (400-999 τμ) με 36% και 20,4% αντίστοιχα. Τα μικρότερα μερίδια ανήκουν στα μικρά σούπερ μάρκετ (<400 τμ), όπου τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 19,9% και 8,3%.

Γεωγραφική κατανομή μεριδίων

Το μερίδιο των PL στο σύνολο της χώρας, το οποίο αφορά στην συγκεκριμένη εβδομάδα, διαμορφώθηκε σε 33,3% σε όγκο και 18% σε αξία. Σε ό,τι αφορά στην κατανομή των πωλήσεων ανά γεωγραφική περιοχή της Ελλάδας, κατά την ίδια εβδομάδα μέτρησης, αξίζει να σημειώσουμε πως η Πελοπόννησος, με μικρή διαφορά από την Αθήνα, έχει το μεγαλύτερο μερίδιο PL (36,6% σε όγκο και 20,9% σε αξία), ενώ η Βόρεια Ελλάδα καταλαμβάνει την τελευταία θέση με μερίδια 20,2% σε όγκο και 9,6% σε αξία.

Ταυτότητα έρευνας

Η έρευνα πραγματοποιείται σε εβδομαδιαία βάση από την IRI Hellas AEE στο σύνολο των τυποποιημένων καταναλωτικών προϊόντων που πωλούνται μέσω των σούπερ μάρκετ. Από αντιπροσωπευτικό δείγμα 323 καταστημάτων, προερχόμενο από 35 και πλέον λιανεμπορικές αλυσίδες όλων των μεγεθών, λαμβάνονται στοιχεία πωλήσεων scanners, τα οποία με την κατάλληλη στατιστική προβολή καλύπτουν όλη την αγορά των σούπερ μάρκετ.

Τα στοιχεία αυτά παραχωρούνται κατ’ αποκλειστικότητα στο greekretail.gr από την IRI Hellas ΑΕΕ. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των ανωτέρω χωρίς την έγγραφη άδεια της IRI Hellas ΑΕΕ, της οποίας αποτελούν ιδιοκτησία.