Περίπου 650 επιχειρήσεις από όλους τους τομείς των τροφίμων, ποτών, επαγγελματικού, ξενοδοχειακού και βιομηχανικού εξοπλισμού συμμετείχαν στη φετινή 14η Έκθεση Τροφίμων και Ποτών.
Περίπου 650 επιχειρήσεις από όλους τους τομείς των τροφίμων, ποτών, επαγγελματικού, ξενοδοχειακού και βιομηχανικού εξοπλισμού συμμετείχαν στη φετινή 14η Έκθεση Τροφίμων και Ποτών. Συμμετείχαν επίσης πρεσβείες, επιμελητήρια, νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις, οργανισμοί προώθησης εθνικών προϊόντων, αγροτικοί σύνδεσμοι και συνεταιρισμοί. Εκτιμάται ότι την έκθεση επισκέφτηκαν περίπου 40.000 άτομα.
Όπως επισημαίνουν οι εκθέτες ωστόσο, ο αριθμός των εμπορικών επισκεπτών φέτος ήταν μειωμένος σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή διοργάνωση. Αυτό οφείλεται πιθανότατα στο ότι αμέσως μετά τη συγκεκριμένη έκθεση πραγματοποιήθηκε η διεθνής έκθεση “Άρτος και Γλυκό”, που επίσης ανήκει στον κλάδο των τροφίμων, ενώ λίγες ημέρες μετά ακολούθησε η ΔΕΤΡΟΠ (Διεθνής Έκθεση Τροφίμων και Ποτών) στη Θεσσαλονίκη, η οποία προσέλκυσε τουλάχιστον τους επισκέπτες της βόρειας Ελλάδας. Εκτιμούν, εξάλλου, ότι εξακολουθούν να υφίστανται σημαντικά οργανωτικά προβλήματα, όπως η κακή διάταξη των περιπτέρων, το πρόβλημα του πάρκινγκ και η έλλειψη προσωπικού από την πλευρά των διοργανωτών για την εξυπηρέτηση των εκθετών.
Η έκθεση εγκαινιάστηκε από τον υπουργό Γεωργίας κ. Γιώργο Ανωμερίτη. Στον χαιρετισμό του ο κ. Ανωμερίτης τόνισε την ανάγκη παραγωγής προϊόντων ποιότητας, στο πλαίσιο των απαιτήσεων της διατροφικής ασφάλειας και του σεβασμού του περιβάλλοντος, καθώς διανύουμε μια περίοδο έντονης αμφισβήτησης από τους καταναλωτές. Όπως είπε, κύριο πεδίο της συνεργασίας και της συνεννόησης αποτελούν οι Εθνικές Διεπαγγελματικές Οργανώσεις. “Η χώρα μας”, πρόσθεσε, “είναι μια μικρή αλλά σημαντική χώρα γεωργικής παραγωγής. Στο πλαίσιο της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας και των μεγάλων αγορών, θα αποτελούσε στρατηγικό λάθος να ανταγωνιστούμε τα προϊόντα εκείνων που μαζικά κατακλύζουν τις αγορές. Δικός μας στόχος πρέπει να είναι οι αγορές εκείνες που απευθύνονται στις αλυσίδες των καταστημάτων και στις προτιμήσεις των καταναλωτών που απαιτούν ασφάλεια και υγιεινή για τα τρόφιμα που αγοράζουν. Σε αυτές τις συγκυρίες, τα ιστορικά μειονεκτήματα της ελληνικής γεωργίας μπορούν να γίνουν προτερήματα”. Αναφερόμενος στη Λευκή Βίβλο για τα τρόφιμα, που κωδικοποιεί 83 κανονισμούς και οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, είπε πως “θα αποτελεί τον καταστατικό χάρτη όλων, παραγωγών, βιομηχάνων και καταναλωτών”.
Στον ιδιαίτερο δυναμισμό και τις θετικές προοπτικές που παρουσιάζει η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών αναφέρθηκε στην ομιλία του ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Νίκος Χριστοδουλάκης. “Ο κλάδος μπορεί και αντιστέκεται”, τόνισε, “παρά τη γενικότερη οικονομική συγκυρία και παρά τον έντονο διεθνή ανταγωνισμό που υφίσταται, ενώ αναδεικνύεται ως ο πιο κερδοφόρος της εγχώριας αγοράς”. Όπως πρόσθεσε, “ο κλάδος καλείται να ενσωματώσει εγκαίρως και αποτελεσματικά τις τεχνολογικές εξελίξεις”. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη μεσογειακή δίαιτα, “η παγκόσμια παραδοχή της οποίας, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τα ελληνικά προϊόντα είναι ιδιαιτέρως ελκυστικά και γευστικά, δημιουργεί ευοίωνες προοπτικές για τις εξαγωγικές δραστηριότητες του κλάδου των τροφίμων και ποτών”.
Στο ρόλο του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) αναφέρθηκε η πρόεδρος του φορέα κ. Χριστίνα Παπανικολάου στον χαιρετισμό της. “Ο ΕΦΕΤ, με την ολοκλήρωση της οργάνωσής του, αναλαμβάνει το δύσκολο έργο της διαχείρισης των θεμάτων που έχουν σχέση με τη διασφάλιση της υγιεινής των τροφίμων, μέσα από ένα αναμορφωμένο, σύγχρονο ελεγκτικό μηχανισμό, που δεν θα έχει μόνο ελεγκτική ιδιότητα αλλά την παροχή τεχνικής βοήθειας, ενημέρωσης και εκπαίδευσης όσων εμπλέκονται στο πεδίο της αρμοδιότητάς του”.
Στη διατροφική κρίση αναφέρθηκε στον χαιρετισμό του ο γενικός διευθυντής της διοργανώτριας εταιρείας A.D.& E. κ. Δημήτρης Ηλιόπουλος. “Όλες οι επιχειρήσεις που πρωταγωνιστούν στην ελληνική αγορά”, τόνισε, “ανταποκρίθηκαν στις διεθνείς απαιτήσεις, προχώρησαν στις απαιτούμενες ενέργειες για τη διασφάλιση της ποιότητας και συμπλέουν με τις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών για ασφαλή τρόφιμα. Είναι σημαντικό να προβάλλονται οι ενέργειες αυτές, που διασφαλίζουν την ποιότητα των προϊόντων και κατ’ επέκταση την προστασία του καταναλωτικού κοινού”.
Η COMCENTER στην Εκθεση
Όπως κάθε χρόνο, το “σελφ σέρβις” και οι υπόλοιπες εκδόσεις της COMCENTER είχαν παρουσία με δικό τους περίπτερο στην Εκθεση. Το ενδιαφέρον των επισκεπτών για το περιοδικό μας, αλλά και γενικότερα για τις ειδικές εκδόσεις μας που αφορούν στον κλάδο των τροφίμων και ποτών και στο λιανεμπόριο τροφίμων ήταν έκδηλο. Οι συνεργάτες μας ήταν στην διάθεση των επισκεπτών της Εκθεσης για να δώσουν κάθε πληροφορία που ζητήθηκε όχι μόνο σε εκδοτικό επίπεδο, αλλά και σε ότι αφορά γενικότερες εξελίξεις του κλάδου. Ηταν για μας μια ακόμη ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με τους αναγνώστες του περιοδικού μας, αλλά και με όσους εξεδήλωσαν την πρόθεση να είναι παραλήπτες του στο μέλλον.
ΔΕΛΤΑ ΠΡΟΤΥΠΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ Α.Ε.
Η εταιρεία συμμετείχε για πρώτη φορά στην Έκθεση Τροφίμων και Ποτών με ένα εντυπωσιακό περίπτερο. Παρουσίασε όλη τη γκάμα των προϊόντων της, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στο προϊόν που πρόσφατα λάνσαρε στην αγορά, το γιαούρτι “Advance” για βρέφη από έξι μηνών.
ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Σε δύο γεγονότα επικεντρώθηκε η παρουσία της εταιρείας στη φετινή έκθεση. Αφενός στην επίσκεψη των πελατών της από την αγορά της Γερμανίας (όπου το 2000 η “Καλλιμάνης” γνώρισε σημαντική ανάπτυξη) γεγονός που της έδωσε τη δυνατότητα να παρουσιάσει νέα προϊόντα. Aφετέρου, στον περαιτέρω εμπλουτισμό του πελατολογίου, με αφορμή το υποκατάστημα της εταιρείας στα “Ψυγεία Ευρώπης”, που φέτος συμπλήρωσε τον πρώτο χρόνο λειτουργίας. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο marketing της εταιρείας κ. Κωνσταντίνο Θεοδωρόπουλο, “η φετινή έκθεση σε γενικές γραμμές προσέλκυσε σημαντικό αριθμό εμπορικών επισκεπτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Όσον αφορά ιδιαίτερα στον κλάδο των κατεψυγμένων αλιευμάτων”, πρόσθεσε, “ήταν εμφανής η έντονη κινητικότητα από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου με την παρουσία περιπτέρων, ενώ αξιοσημείωτη ήταν η παρουσία του Πανελλήνιου Συνδέσμου Επιχειρήσεων Κατεψυγμένων Τροφίμων”. Όσον αφορά στα προβλήματα της διοργάνωσης, ο κ. Θεοδωρόπουλος επεσήμανε “τον περιορισμένο χώρο στάθμευσης των αυτοκινήτων, καθώς και την έλλειψη αλλαγής στο χώρο της έκθεσης, με όσα συνεπάγεται αυτό”.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΑΝΤΑΛΗΣ Α.Ε.
Η εταιρεία συμμετείχε για δεύτερη φορά στην Έκθεση Τροφίμων και Ποτών της Αθήνας, δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες να δοκιμάσουν οίνους και αποστάγματα, αλλά και να γνωρίσουν τις νέες δημιουργίες της εταιρείας. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Άγγελο Δημητριάδη, η ανταπόκριση του κοινού ήταν ιδιαίτερα θετική και η διοργάνωση εξίσου πετυχημένη με την περσινή. “Η έκθεση ήταν αποδοτική για την εταιρεία”, πρόσθεσε “καθώς είχαμε επαφές τόσο με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες όσο και με νέους από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ είχαμε τη δυνατότητα να τους παρουσιάσουμε την ολοκληρωμένη γκάμα των προϊόντων μας και να συζητήσουμε θέματα που τους απασχολούν”.
CMA
Συνολική έκταση 300 τ.μ. είχε φέτος το περίπτερο του Γερμανικού Αγροτικού Οργανισμού Μάρκετινγκ (CMA), φιλοξενώντας 13 Έλληνες εισαγωγείς και Γερμανούς προμηθευτές γερμανικών προϊόντων. Με ενεργή παρουσία στη χώρα μας από το 1981, ο CMA προωθεί στη χώρα μας γερμανικά αγροτικά προϊόντα και ποτά, παρέχει πληροφορίες σε Έλληνες εισαγωγείς σχετικά με την προσφορά της γερμανικής αγροτικής οικονομίας και διευκολύνει τις επαφές με Γερμανούς εξαγωγείς. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι τον Οκτώβριο του 2000 οι εισαγωγές γερμανικών τροφίμων και ποτών στη χώρα μας αυξήθηκαν κατά 11,5% σε ποσότητα και κατά 17,2% σε αξία, ενώ εκτιμάται ότι συνολικά το 2000 αυξήθηκαν κατά 15% σε ποσότητα. Η μεγαλύτερη αύξηση επιτεύχθηκε στο τυρί και το κρέας (κατά 33%), ενώ τα τρόφιμα φυτικής προέλευσης αυξήθηκαν κατά 10,9% και η μπύρα κατά 11,9%.
“Κατά τη φετινή έκθεση ο CMA έδωσε έμφαση στην παρουσίαση των γαλακτοκομικών και του κρέατος”, τόνισε ο διευθυντής του Οργανισμού στην Ελλάδα κ. Πέτρος Μιχελιδάκης. Αναφερόμενος στην έκθεση και την αποτελεσματικότητά της πρόσθεσε πως, “κάθε χρόνο η οργάνωσή της παρουσιάζει μια σημαντική και σταθερή πρόοδο, γεγονός που επιβάλλει τη συμμετοχή εταιρειών που δίνουν σημασία σε ποιοτικά στάνταρντ στην οργάνωση παρόμοιων εκδηλώσεων”.
ΜΕΓΑ FARM
Με κεντρικό μήνυμα “επώνυμα αβγά με…ταυτότητα”, η εταιρεία συμμετείχε στη φετινή διοργάνωση παρουσιάζοντας νέα προϊόντα και συσκευασίες για τα φρέσκα αβγά Μεγάρων, τα αβγά Ωμέγα ή Egg Plus, τα αβγά ημέρας και τα αβγά από κότες ελεύθερης βοσκής, καθώς και τις νέες μεθόδους ποιοτικού ελέγχου. Η ΜΕΓΑ FARM έκλεισε δέκα χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Διαθέτει σύγχρονες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 1.550 τ.μ. και σύγχρονο εξοπλισμό ελέγχου και συσκευασίας αβγών στα Μέγαρα Αττικής, μια περιοχή με παράδοση στην παραγωγή αβγών. Από τις αρχές του 2000 η εταιρεία διαθέτει και λειτουργεί σύστημα διασφάλισης ποιότητας κατά ISO 9002 και κατέχει πιστοποιημένο HACCP (φορέας πιστοποίησης Lloyd’ s Register). Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο και εμπορικό διευθυντή της εταιρείας κ. Ανέστη Θεοδωρίδη, “η βαρύτητα που δίνεται στην ποιότητα των αβγών οδήγησε σε κατάκτηση ρυθμών ανάπτυξης 25-30% ετησίως”.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΖΑΡΑΚΗΣ & ΥΙΟΙ
Οι εταιρείες VALIO και ΕΜΜΙ, εκπροσωπούμενες αποκλειστικά από την Ι. ΜΑΖΑΡΑΚΗΣ & ΥΙΟΙ Α.Ε., κέρδισαν τις εντυπώσεις και τα ευμενή σχόλια των επισκεπτών στη 14η Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε το γιορτινό event που πραγματοποιήθηκε στο περίπτερο της VALIO και έδωσε τη δυνατότητα στους καλεσμένους να δοκιμάσουν ποικιλία γευστικών προτάσεων, φτιαγμένες από τα προϊόντα της φιλανδικής εταιρείας.
Είναι αξιοσημείωτο ότι η εταιρεία VALIO συμμετείχε για πρώτη φορά στην έκθεση.
Η VALIO δραστηριοποιείται στο χώρο της τυροκομίας από το 1909. Βασισμένη στην παράδοση, την εμπειρία αλλά και στα αγνά υλικά, εξάγει σήμερα τα προϊόντα της σε πάνω από 35 χώρες.
Η Ι. ΜΑΖΑΡΑΚΗΣ & ΥΙΟΙ Α.Ε. συμμετείχε και φέτος, όπως κάθε χρόνο, στην έκθεση τροφίμων και ποτών, προκειμένου να καλλιεργήσει τις επαφές της με τους πελάτες της κυρίως από την επαρχία. Ωστόσο, τα στελέχη της “Ιωάννης Μαζαράκης και Υιοί” επεσήμαναν κάποια προβλήματα στην οργάνωση της έκθεσης. “Χαρακτηριστικό της φετινής έκθεσης ήταν η μικρότερη προσέλευση των εμπορικών επισκεπτών. Ίσως οφείλεται στο ότι αμέσως μετά την έκθεση Τροφίμων και Ποτών διοργανώθηκε η έκθεση Artoza, κάτι που κατά τη γνώμη μου αποτελεί διοργανωτικό λάθος. Δεν μπορεί δύο εκθέσεις του κλάδου των τροφίμων να πραγματοποιούνται η μία μετά την άλλη”, παρατήρησε ο υπεύθυνος Marketing της εταιρείας κ. Κωνσταντίνος Μπίνας. Όπως ανέφερε, “πρόβλημα αποτελεί και η μεγάλη χρονική διάρκεια της έκθεσης, που πραγματοποιείται για πέντε ημέρες, κάτι που εξαντλεί τους εκθέτες. Θα έπρεπε να διαρκεί το πολύ τρεις ημέρες. Παράλληλα, υπάρχουν και άλλα διοργανωτικά προβλήματα, όπως το πρόβλημα του πάρκινγκ αλλά και το ελάχιστο προσωπικό για την εξυπηρέτηση των περιπτέρων: μόλις δύο άτομα εξυπηρετούν 700 εκθέτες! Παρά τη μείωση των συμμετοχών, αξίζει να σημειωθεί ωστόσο ότι τα περίπτερα στη φετινή διοργάνωση ήταν περισσότερο προσεγμένα”, κατέληξε.
UNILEVER (ALGIDA)
Ένα νέο προϊόν γνώρισε στους επισκέπτες της φετινή έκθεσης Τροφίμων και Ποτών η Algida. Πρόκειται για το νέο της soft ice παγωτό, σε 5 γεύσεις, που θα κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στην αγορά τη φετινή άνοιξη, καινοτομώντας σε σχέση με τα αντίστοιχα προϊόντα της αγοράς. Με το λανσάρισμα του νέου προϊόντος η εταιρεία στοχεύει στην κατάκτηση ακόμη μεγαλύτερου μεριδίου της αγοράς, μετά την επιτυχία του Carte d’ or, ενός από τα επώνυμα παγωτά της αγοράς. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο πωλήσεων της Algida κ. Ηρακλή Γερμενή, “η εταιρεία συμμετέχει κάθε χρόνο στην έκθεση. Η έκθεση Τροφίμων και Ποτών είναι μια από τις καλύτερες του είδους, καθώς προσελκύει κυρίως επαγγελματίες που αποτελούν και το κύριο ενδιαφέρον”.
Γ. ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΕ
Στην έκθεση συμμετείχε και η εταιρεία “Γ. Αποστόλου ΑΕ”. Σύμφωνα με τον κ. Γεώργιο Αποστόλου, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, “η έκθεση είναι μεγαλύτερη, καλύτερη και πιο οργανωμένη από άλλες αντίστοιχες Εκθέσεις. Η μεγαλύτερή της επιτυχία έγκειται στην προσέλευση μεγάλου αριθμού εμπορικών επισκεπτών μεταξύ των οποίων και πολλοί ξένοι”.
ΚΑΛΛΟΝΗ
Ένα νέο προϊόν, τα φιλετάκια καπνιστού βακαλάου, παρουσίασε η εταιρεία στην έκθεση Τροφίμων και Ποτών. Το νέο προϊόν θα διατίθεται τόσο συσκευασμένο όσο και χύμα. Η “Καλλονή” συμμετέχει κάθε χρόνο στη συγκεκριμένη διοργάνωση καθώς, σύμφωνα με την υπεύθυνη Marketing κ. Σμαρώ Πετροπούλου, “η συμμετοχή μας δρα υποστηρικτικά στους πελάτες που ήδη έχει η εταιρεία, ενώ διευκολύνει και τις νέες συνεργασίες”. Στη συγκεκριμένη διοργάνωση επιτεύχθηκαν σημαντικές συμφωνίες, που θα δώσουν περαιτέρω ώθηση στις ήδη ανεπτυγμένες εξαγωγές της εταιρείας. Οι εξαγωγές της “Καλλονή” αντιπροσωπεύουν ετησίως περίπου το 46% του κύκλου εργασιών της.
LEADER
Τρία νέα προϊόντα παρουσίασε η εταιρεία στη φετινή έκθεση Τροφίμων και Ποτών: το τυρί χαμηλών λιπαρών Midland, την καπνιστή γκούντα καθώς και το τυρί Burlander (τυρί της “οικογένειας” Έμμενταλ). Η εταιρεία διαθέτει ήδη περίπου 5.000 πελάτες σε όλη την Ελλάδα, γεγονός που της δίνει την πολυτέλεια να συμμετέχει σε παρόμοιες διοργανώσεις για λόγους δημοσίων σχέσεων και όχι προκειμένου να κλειστούν νέες συμφωνίες. Πάντως, η φετινή διοργάνωση απογοήτευσε τα στελέχη της. “Ενώ οι επισκέπτες της έκθεσης ήταν αριθμητικά περισσότεροι σε σχέση με πέρυσι, ποιοτικά ήταν χειρότερα με την έννοια ότι ήταν περιορισμένος ο αριθμός των εμπορικών επισκεπτών, που αποτελούν και το άμεσο ενδιαφέρον των εκθετών”, τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Γιώργος Καλλιντέρης. Όπως πρόσθεσε, σταδιακά, χρόνο με το χρόνο, οι μεγάλες εταιρείες εκδηλώνουν σκεπτικισμό όσον αφορά στη συμμετοχή τους στη συγκεκριμένη έκθεση. “Εξακολουθούν να υφίστανται μεγάλα διοργανωτικά προβλήματα, όπως η κακή ποιότητα του χώρου, που δεν ευνοεί την καλή χωροταξική δομή των περιπτέρων, ή το γνωστό πρόβλημα με το πάρκινγκ, που ταλαιπωρεί εκθέτες και επισκέπτες”.
ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ
Ως μια καλή ευκαιρία για επαφές με τους πελάτες που έχουν την έδρα τους μακριά –σε νησιά κλπ.- αντιμετωπίζει η εταιρεία τη συμμετοχή της στην έκθεση Τροφίμων και Ποτών. Σύμφωνα με τον διευθυντή πωλήσεων κ. Ανδρέα Φρεν, η φετινή διοργάνωση είχε μειωμένους εμπορικούς επισκέπτες σε σχέση με πέρυσι. “Ιδιαίτερα μειωμένη ήταν η προσέλευση εμπορικών επισκεπτών από τη βόρεια Ελλάδα, γεγονός που οφείλεται πιθανότατα στο ότι φέτος πραγματοποιείται και η ΔΕΤΡΟΠ στη Θεσσαλονίκη, σε αντίθεση με πέρυσι”. Όπως πρόσθεσε, όμως, εξακολουθούν να υφίστανται προβλήματα στη διοργάνωση της έκθεσης. Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της έκθεσης, όπως επεσήμανε, εκτός από το πρόβλημα του πάρκινγκ των αυτοκινήτων, είναι η διάταξη των περιπτέρων. “Με τον τρόπο που αναπτύσσονται τα περίπτερα δεν είναι αναγκαστική η ροή των επισκεπτών από όλα, κάτι που είναι αρνητικό”.
ΕΨΑ
Με επιτυχία συμμετείχε η ΕΨΑ στην έκθεση ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ, που έγινε στο στάδιο Ειρήνης και Φιλίας στην Αθήνα στις αρχές Φεβρουαρίου του 2001.
Δρόσισε τους επισκέπτες της έκθεσης με τη λεμονάδα της αλλά και με τους χυμούς ΕΨΑ. Χαρακτηριστικό δε είναι το γεγονός ότι μόνο το Σαββατοκύριακο καταναλώθηκαν περισσότερα από δύο χιλιάδες λίτρα αναψυκτικών και χυμών. Ένα από τα συμπεράσματα από τη συμμετοχή στην έκθεση είναι η μεγάλη αναγνωρισιμότητα του “σήματος” της ΕΨΑ.
ΕΝΩΣΗ ΟΙΝΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ ΣΑΜΟΥ
Η Ένωση Οινοποιητικών Συνεταιρισμών Σάμου συμμετείχε με επιτυχία στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών που διεξήχθη στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
Στα πλαίσια της έκθεσης παρουσιάστηκε στον κλάδο η νέα εταιρική ταυτότητα των δύο οικογενειών της ΕΟΣΣ – ξηρών και γλυκών οίνων – ενώ πραγματοποιήθηκαν γευστικές δοκιμές των κρασιών της Εσοδείας 2000. Το περίπτερο επισκέφθηκαν γευσιγνώστες, επαγγελματίες του χώρου της οινογαστρονομίας και εκπρόσωποι μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Στην έκθεση παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ένα νέο κρασί της ΕΟΣΣ, ο Αιγαιοπελαγίτικος Τοπικός Οίνος. Πρόκειται για ένα λευκό ξηρό κρασί, που προέρχεται από την ευγενική ποικιλία του μοσχάτου, με κύρια χαρακτηριστικά το πληθωρικό του άρωμα και την αιγαιοπελαγίτικη φρεσκάδα.
Η Ένωση Οινοποιητικών Συνεταιρισμών Σάμου εφαρμόζει ένα πολύπλευρο επικοινωνιακό πρόγραμμα, που περιλαμβάνει διαφημιστική προβολή, προωθητικές ενέργειες και ενέργειες δημοσίων σχέσεων. Στα άμεσα σχέδια της ΕΟΣΣ είναι η προώθηση των κρασιών της στα εστιατόρια και στα μπαρ.