Περισσότερα από 600 στελέχη του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων και των προμηθευτικών επιχειρήσεων παρακολούθησαν το 13ο συνέδριο του ECR Hellas, που πραγματοποιήθηκε στις 6 Ιουνίου υπό το γενικό τίτλο «Ανοίγοντας νέες προοπτικές».

Το συνέδριο ανέδειξε πτυχές της σύγχρονης πραγματικότητας της αγοράς, σχετικές με την ανάπτυξη των ψηφιακών τεχνολογιών, τις αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες, τις προοπτικές της οικονομίας και το επίπεδο συνεργασίας λιανεμπόρων-προμηθευτών. Ως σημαντική εκτιμήθηκε η συνεισφορά των ομάδων εργασίας του ECR Hellas, που παρουσίασαν τα αποτελέσματα μελέτης ειδικών θεμάτων, επιλεγμένων από τα μέλη του φορέα.

Κηρύσσοντας την έναρξη των εργασιών του συνεδρίου, ο πρόεδρος του ECR Hellas εκ μέρους του λιανεμπορίου, κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, τόνισε ότι «η ανάκαμψη έχει πλέον ξεκινήσει, έστω με αργούς ρυθμούς, πράγμα που μας επιτρέπει να κοιτάζουμε με μεγαλύτερη αισιοδοξία το μέλλον». Όπως υπογράμμισε, «ο καταναλωτής αρχίζει να συζητά πάλι για την αξία πέρα από τις τιμές και στόχος μας είναι να τον στρέψουμε στην αναζήτηση της καινοτομίας». Οι εργασίες του συνεδρίου ολοκληρώθηκαν με δύο CEO panel, που συντόνισε η δημοσιογράφος της εφημερίδας Καθημερινή, κ. Δήμητρα Μανιφάβα. Στο πρώτο, οι κ.κ. Ερμιόνη Γεωργουλάκη, Country leader της P&G και Αριστοτέλης Παντελιάδης, διευθύνων σύμβουλος της Metro, συζήτησαν για την εξέλιξη της σχέσης λιανεμπόρων-προμηθευτών, ειδικότερα στο πεδίο των προσφορών, δίνοντας έμφαση στην ανάγκη νέων προσεγγίσεων, εστιασμένων στην αξία, την καινοτομία και την υλοποίηση στοχευμένων πρωτοβουλιών υψηλότερης αποτελεσματικότητας και χαμηλότερου κόστους.

Στο δεύτερο οι κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και Βασίλης Σταύρου, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, συζήτησαν κυρίως τις συντελούμενες αλλαγές στη δημογραφική σύνθεση της εγχώριας ζήτησης και τις συνέπειές τους για την προσφορά, όπως και τις νέες τάσεις της αγοράς και απαιτήσεις από το λιανεμπόριο και τη βιομηχανία στους τομείς των νέων προϊόντων και των logistics στην εποχή του omnichannel.