σελφ σερβις Online

Παρασκευή, 10 Απριλίου 2020

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Τεστ αντοχής για κοινωνία και οικονομία Λιανεμπόριο | 20 Μαρτίου 2020 | 10:16 H διαιτέρως ασφαλής ένδειξη ξεσπάσματος μιας κρίσης σε κάθε χώρα με οργανωμένο λιανεμπορικό δίκτυο είναι η αιφνίδια γεωμετρική αύξηση των επισκέψεων στα σούπερ μάρκετ. Στην περίπτωση άκαιρου συναγερμού, ο ανεφοδιασμός των νοικοκυριών με είδη που συνθέτουν ένα... καλάθι στοκαρίσματος γίνεται με όλο και μικρότερη συχνότητα και η αγορά ξαναβρίσκει σταδιακά τους συνήθεις ρυθμούς της.
Διαβάστε το άρθρο

Λιανεμπόριο

20/3, 12:51
Οι πρώτες μεταμνημονιακές ανατιμήσεις
Το καμπανάκι για ανατιμήσεις σε βασικές κατηγορίες προϊόντων είχε χρόνια να ηχήσει στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Οι...

Βιομηχανία

17/3, 10:02
Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;
Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτ...

Νομοθεσία

9/7, 09:34
Η εμπειρία της μείωσης του ΦΠΑ
Μετ’ εμποδίων έγινε από την οργανωμένη λιανική η προσαρμογή των τιμών στα προϊόντα που μειώθηκε ο ΦΠΑ. Πάντως, η ανατιμολόγηση εφαρμόσθηκε στην ώρα τη...

Οικονομία

16/3, 09:44
Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Άνεμος αισιοδοξίας στην αγορά των FMCG για το 2020
Τα τελευταία χρόνια το οργανωμένο λιανεμπόριο FMCG υπέστη πολλές και σημαντικές αλλαγές. Η μείωση των πωλήσεων από τις αρχές της δεκαετίας, η οποία συ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Θεσμικά

16/3, 09:57
Έρχεται ο «e-καταναλωτής»
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος, προκειμένου το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων να θέσει σε λειτουργία το νέο Παρατηρητήριο Τιμών –ή αλλιώς τον «e-κατανα...

Management

23/4, 09:26
Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Επενδύουμε στην ανάπτυξη
Σε μια πιο ισορροπημένη φορολόγηση των προϊόντων της ζυθοποιίας ευελπιστεί ο κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ε...

Υπηρεσίες

20/3, 13:16
Αναγκαίο κακό η αύξηση των εργαλείων πληρωμών
Τα σύγχρονα εργαλεία πληρωμών εξελίχθηκαν ερήμην των καταναλωτών με σκοπό κυρίως τον καλύτερο έλεγχο της ροής χρήματος και τη διευκόλυνση των επιχειρη...

Διεθνή

20/3, 12:22
Διεθνώς καθυστερήσεις στις online παραδόσεις λόγω Covid-19
Η AliExpress, η διεθνής e-commerce πλατφόρμα της κινεζικής Alibaba, ενημέρωσε τους πελάτες της για την πιθανότητα καθυστερήσεων στις παραδόσεις, λόγω ...

Προϊόντα

17/3, 10:02
Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;
Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτ...

Παρουσίαση Βιβλίων

23/4, 14:24
Βασικές αρχές διοίκησης | Κυριάκος Χ. Γιαλελής
Πρόκειται για ένα πολύτιμο κωδικοποιημένο εγχειρίδιο, με το οποίο ο αναγνώστης μπορεί να κατανοήσει βασικές έννοιες της οικονομικής επιστήμης και του ...

Κυκλοφορεί το τεύχος 503

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION