σελφ σερβις - Nielsen: Δια ζώσης vs digital επικοινωνίας

Τρίτη, 7 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

Nielsen: Δια ζώσης vs digital επικοινωνίας

24 Φεβρουαρίου 2020 | 13:07 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα

Τελικά είναι ψευδαίσθηση ότι η ψηφιακή πραγματικότητα υπερισχύει, καθιστώντας δευτερεύουσας σημασίας κάθε μορφή διά ζώσης επικοινωνίας. Σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα καταναλωτών «Real Life vs. Digital Life» της Nielsen, κατά το 93% οι καταναλωτές εξακολουθούν να προτιμούν την προφορική επικοινωνία έναντι της ψηφιακής (89%), για να εκφράσουν εμπειρίες από τη χρήση προϊόντων ή να μάθουν σχετικά τις απόψεις τρίτων.

Η έρευνα έδειξε ότι παρά τη δυναμική online δράση των καταναλωτών οι συστάσεις από στόμα σε στόμα και οι διά ζώσης συζητήσεις ασκούν σημαντικότερη επίδραση στη διαμόρφωση των απόψεών τους και τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων. Περισσότεροι από τους μισούς (58%) διαβεβαίωσαν ότι επηρεάζονται πολύ από τις συστάσεις από στόμα σε στόμα (έναντι 46% από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης), ενώ κατά το 71% δήλωσαν ότι οι διά ζώσης συζητήσεις έχουν αντίκτυπο στις αγοραστικές αποφάσεις τους.

Οι καταναλωτές παγκοσμίως εξακολουθούν, κατά το πόρισμα της έρευνας, να εμπιστεύονται τα παραδοσιακά κανάλια επικοινωνίας. Ειδικότερα, ο δείκτης εμπιστοσύνης σήμανε τις 240 μονάδες για τις εφημερίδες, τις 178 μονάδες για τις υπαίθριες διαφημιστικές πινακίδες και τις 162 για τα περιοδικά, ενόσω το διαδίκτυο και τα ψηφιακά σημάνθηκαν μόλις με 78 μονάδες.

Η γενιά των Millennials είναι το πιο πιστό κοινό όλων των καναλιών, αλλά αναγνωρίζει ως πλέον αξιόπιστες τις εφημερίδες. Η γενιά των Baby Boomers αντιμετωπίζει όλα τα κανάλια με τον ίδιο σκεπτικισμό, ενώ η Silent Generation τρέφει σαφή προτίμηση για τις εφημερίδες. Κατά την έρευνα, οι Αυστραλοί, Γερμανοί και Κορεάτες δείχνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις συστάσεις από στόμα σε στόμα έναντι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι λόγοι για τους οποίους οι καταναλωτές στρέφονται στα ψηφιακά μέσα διαφέρουν από περιοχή σε περιοχή, αλλά οι βασικότεροι είναι η αναζήτηση συστάσεων (46%), το ενδιαφέρον για πληροφόρηση online (42%) και η επιθυμία ανταλλαγής εμπειριών (38%).

Οι περισσότεροι εκφράζουν τις απόψεις τους διά ζώσης, ανταλλάσσοντας εμπειρίες (45%), σχολιάζοντας αποκλειστικές προτάσεις και προσφορές (42%) και συστήνοντας προϊόντα (42%).

σελφ σερβις (T. 502)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION