σελφ σερβις - Nielsen: Ενίσχυση 12 μονάδων της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα

Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

Nielsen: Ενίσχυση 12 μονάδων της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα

19 Νοεμβρίου 2019 | 16:33 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα,Καταναλωτής

Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους ανήλθε στις 84 μονάδες, πλησιάζοντας για πρώτη φορά σημαντικά τον ευρωπαϊκό δείκτη, που είναι οι 88 μονάδες.

Σημειώνεται ότι ο δείκτης συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκε κατά 12 μονάδες. Σημαντικά βελτιωμένη διαπιστώθηκε η εκτίμηση των Ελλήνων για την προσωπική τους οικονομική κατάσταση τους επόμενους δώδεκα μήνες, αυξανόμενη κατά 13 ποσοστιαίες μονάδες (46%) συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο. Το 56% των Ελλήνων, διαπίστωσαν οι ερευνητές, αμφέβαλαν ότι η χώρα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση εντός του επόμενου δωδεκαμήνου, ποσοστό σημαντικά μειούμενο σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, οπότε ανάλογη αμφιβολία εξέφραζε το 72%. Σημειώνεται ότι κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018 το 68% των Ελλήνων ήταν πεισμένοι για την οικονομική ύφεση στη χώρα.

Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα, πάντως, εξακολούθησε να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια. Όπως διαπιστώθηκε, 3 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την οικονομία (31%) και την εργασία (31%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες τους για την προσωπική υγεία (22%). Επίσης, 6 στους 10 (63%) προσπαθούν να περικόπτουν τα έξοδα των νοικοκυριών τους, κυρίως περιορίζοντας τα έξοδα διασκέδασης εκτός σπιτιού (62%, δηλαδή στα επίπεδα του τρίτου τριμήνου του 2018) και ρουχισμού (59% έναντι 56% το τρίτο τρίμηνο του 2018). Ακόμα, κατά το 54% ανέφεραν ότι καταφεύγουν σε αγορές φθηνότερων FMCG έναντι 71% το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, ποσοστό σημαντικά βελτιωμένο και μήνυμα αισιόδοξο για την αγορά.

σελφ σερβις (T. 499)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Σοκολάτα: Ακόμη πιο γλυκιά φέτος…

Σημαντικά αυξάνονται φέτος οι πωλήσεις της σοκολάτας σχεδόν σε όλες τις υποκατηγορίες της και, όπως αναμένεται, η εν λόγω τάση θα έχει συνέχεια. Στο μεταξύ, η ζήτηση οδηγείται όλο και πιο έντονα από το μεγάλο διεθνές ρεύμα υπέρ των φυσικών, υγιεινών προϊόντων, με οικολογικές προδιαγραφές παραγωγής και η σοκολατοβιομηχανία δεν σταματά να ανταποκρίνεται, με νέα λανσαρίσματα και υποσχέσεις συνδυασμού απόλαυσης και υγιεινής διατροφής.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION