σελφ σερβις - Nielsen: Χαμηλά παραμένει η καταναλωτική εμπιστοσύνη

Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

Nielsen: Χαμηλά παραμένει η καταναλωτική εμπιστοσύνη

19 Οκτωβρίου 2018 | 11:35 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα

Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen (προκύπτει από έρευνα σε 64 χώρες) στο δεύτερο τρίμηνο του 2018 ανήλθε στις 67 μονάδες στην Ελλάδα, αυξημένος κατά 6 μονάδες, παραμένοντας, ωστόσο, σημαντικά χαμηλότερος της μέσης ευρωπαϊκής ένδειξης, που ήταν 87 μονάδες.

Οι οκτώ στους δέκα Έλληνες (77%) είχαν την πεποίθηση ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση, ενώ σε αντίστοιχα υψηλό ποσοστό (76%) αμφέβαλαν ότι θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση στο επόμενο δωδεκάμηνο. Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών η Ελλάδα εξακολουθούσε να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, καθώς οι τρεις στους δέκα Έλληνες ανησυχούσαν για την εργασία τους. Ακολουθούσαν οι ανησυχίες τους για την οικονομία (29%) και τα χρέη/οφειλές των νοικοκυριών τους (27%).

Τα τρία συγκεκριμένα πεδία ανησυχιών εξακολουθούν να προηγούνται σταθερά στις απαντήσεις των Ελλήνων από το 2013, με επόμενο το πεδίο των ανησυχιών για την προσωπική υγεία. Η έρευνα διαπίστωσε, επίσης, ότι οι επτά στους δέκα Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόπτουν τα έξοδα των νοικοκυριών τους, κυρίως μέσω της περικοπής των εξόδων διασκέδασης εκτός σπιτιού (69%), της προτίμησης φθηνότερων ταχυκίνητων προϊόντων (65%) και της περικοπής των δαπανών για ρουχισμό (61%).

σελφ σερβις (T. 487)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Οικονομία-τουρισμός-τζίρος: Η πληγή κρυώνει και τώρα αρχίζει να πονά

Οι πωλήσεις των cash & carry τον Απρίλιο φέτος έπεσαν κατά 21% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI. Είναι προφανές ότι τούτο οφείλεται στο lockdown. Ένα ερώτημα, τώρα που τυπικά αποκαταστάθηκε η λειτουργία της αγοράς του ho.re.ca., είναι κατά πόσο ο τουρισμός, μέσω αυτής και της μικρής λιανικής, ανακλάται στις πωλήσεις της οργανωμένης χονδρικής και λιανικής. Και ένα δεύτερο ερώτημα είναι πώς θα εξελιχθεί στο εξής ο κλαδικός τζίρος, δηλαδή όχι μόνο φέτος, α...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION