σελφ σερβις - Στέλιος Καπετανάκης, Transcombi Express: Εξειδικευμένη παροχή υπηρεσιών 3PL στην αγορά των FMCG

Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

Στέλιος Καπετανάκης, Transcombi Express: Εξειδικευμένη παροχή υπηρεσιών 3PL στην αγορά των FMCG

16 Ιανουαρίου 2018 | 09:34 Γράφει ο Νικόλας   Παπαδημητρίου Topics: Logistics,Συνέντευξεις-Πρόσωπα

Στέλιος Καπετανάκης

«Είμαστε πάντα έτοιμοι να προσφέρουμε στους πελάτες μας το οικονομικό πλεονέκτημα των συνεργειών με τους συναποθέτες εμπορευμάτων στις αποθήκες μας, με τα στάνταρ ποιότητας που επιθυμεί ο καθένας τους», τονίζει ο κ. Στέλιος Καπετανάκης, Business Development Manager της Transcombi Express, εταιρείας 3PL εστιασμένης στην εξυπηρέτηση της αγοράς των FMCG και δεσμευμένης στην παράδοση των εμπορευμάτων ξηρού φορτίου ανά σούπερ μάρκετ σε όλη τη χώρα εντός 24-48 ωρών.

H εταιρεία Transcombi Express ιδρύθηκε το 1986, είναι μια από τις μεγάλες οικογενειακές εταιρείες logistics της εθνικής αγοράς και ειδικεύεται στην παροχή αποθηκευτικού και μεταφορικού έργου, με έμφαση στα FMCG ξηρού φορτίου. Διαθέτει τρεις κεντρικές αποθήκες –στον Ασπρόπυργο, τα Οινόφυτα και το Καλοχώρι Θεσσαλονίκης– και ένα μεγάλο κέντρο cross docking στο κέντρο της πρωτεύουσας, στο Δήμο Ταύρου (Πέτρου Ράλλη 39), για την εξυπηρέτηση ειδικά των αναγκών της διανομής στην Αττική. Η εταιρεία συνεργάζεται με έξι υποκαταστήματα HUB ανά την Ελλάδα για την κάλυψη όλων των περιφερειών της χώρας, παραδίδοντας τα εμπορεύματα στους αποδέκτες τους εντός 24 έως 48 ωρών από τη φόρτωσή τους στην ηπειρωτική χώρα και μέχρι τις 72 ώρες στη νησιωτική, δεδομένης της δυσλειτουργικής σύνδεσης, κυρίως τη χειμερινή περίοδο, ουκ ολίγων νησιών με τον κορμό της χώρας. Επίσης, διαθέτει και υπηρεσία currier. Το αποθηκευτικό της κέντρο στα Οινόφυτα, που συνδέεται με το σιδηροδρομικό δίκτυο, έχει αδειοδοτηθεί να αποτελέσει την πέμπτη ιδιωτική «ελεύθερη ζώνη» της χώρας, ενώ στο πλαίσιό του λειτουργεί ήδη τελωνιακή αποθήκη.

Όπως μας είπε ο κ. Στέλιος Καπετανάκης, εδώ και πολλά χρόνια η Transcombi Express ήταν από τις πρώτες εταιρείες του κλάδου της, που ξεκίνησαν τις διεθνείς μεταφορές σταθερής τροχιάς. «Θέλουμε να ενισχύσουμε την τάση προτίμησης της συνδυασμένης χερσαίας μεταφοράς εμπορευμάτων, δηλαδή με τραίνο από χώρα σε χώρα και με νταλίκες στις τοπικές αγορές. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία μας, μέσω της ιδιόκτητης γραμμής τραίνου, που συνδέει τις αποθήκες της στην Οινόη με το εθνικό και διεθνές σιδηροδρομικό δίκτυο, και με τη σχετική ανταπόκριση του κέντρου μας στην Θεσσαλονίκη, εξάγει στη Γερμανία, το Βέλγιο και την Ολλανδία και εισάγει από αυτές τις τρεις χώρες κάθε εβδομάδα τριάντα κοντέινερ εμπορεύματα ανά δρομολόγιο».

Το πλεονέκτημα των διεθνών μεταφορών με τραίνο
σελφ σέρβις: Από ποιες απόψεις είναι συμφέρουσες οι διεθνείς μεταφορές με το τραίνο;

Στέλιος Καπετανάκης: Πρώτα απ’ όλα είναι ασφαλέστερες για το εμπόρευμα, αφού δεν υπάρχουν ενδιάμεσοι σταθμοί μεταφορτώσεων. Επίσης, οι τιμές τους είναι σταθερές όλο τον χρόνο εν αντιθέσει προς τις οδικές μεταφορές, που διαμορφώνονται ανάλογα με την εποχικότητα των προϊόντων, άρα είναι πιο ανταγωνιστικές συγκριτικά προς εκείνες. Τρίτον, οι μεταφορές σταθερής τροχιάς είναι οι πλέον κατάλληλες από την άποψη του sustainability, καθώς έτσι μειώνονται οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα, συνεπώς μειώνεται το σχετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα της επιχείρησης, για λογαριασμό της οποίας γίνεται η μεταφορά. Αυτό ενδιαφέρει όλο και περισσότερες εταιρείες τα τελευταία χρόνια, προπάντων τις πολυεθνικές.

σ. σ.: Το πλεονέκτημα της νταλίκας, ωστόσο, είναι η ταχύτητα της μεταφοράς και η ευελιξία της ως προς την ελευθερία του χρόνου δρομολόγησής της.

Σ. Κ.: Αυτό ασφαλώς ισχύει. Η νταλίκα ξεκινά φορτωμένη, όποτε επιλέξει ο πελάτης, για να φτάσει π.χ. στη Γερμανία μετά τέσσερις ημέρας, ενώ για τον ίδιο προορισμό το εμπόρευμα με το τραίνο θα ξεκινήσει σταθερά πάντα κάθε Παρασκευή από την Αθήνα και Σάββατο από τη Θεσσαλονίκη για ένα ταξίδι έξι και πέντε ημερών αντίστοιχα. Ομοίως θα αναχωρήσει πάντα ημέρα Πέμπτη από τη Γερμανία για Ελλάδα με άφιξη πάντα, αντίστοιχα, την Τρίτη και την Τετάρτη της επόμενης εβδομάδας. Πάντως, η αυστηρότητα προγραμματισμού των μεταφορών με το τραίνο εξισορροπείται από την ανταγωνιστικότητά τους σε ό,τι αφορά τις τιμές των μεταφορικών και από το περιβαλλοντικό πλεονέκτημά τους.

Από την κρίση, στη μεγέθυνση και την εξειδίκευση
σ. σ.: Πώς επέδρασε η οικονομική κρίση στις υπηρεσίες του κλάδου σας και ποια είναι η θέση της Transcombi Express σε αυτόν σήμερα;

Σ. Κ.: Η κρίση την τελευταία οκταετία μείωσε άρδην τον αριθμό των εταιρειών αποθήκευσης και διανομής και των πρακτορείων μεταφορών. Μοιραία η αγορά των 3PL συγκεντρώθηκε. Πολλές κυρίως μικρές, αλλά και μεγάλες εταιρείες δεν ανταπεξήλθαν στην πίεση, οπότε ο κλαδικός τζίρος μοιράστηκε σε λίγες, μεγάλες ελληνικές και διεθνείς επιχειρήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, καθεμιά εταιρεία φροντίσαμε να εξειδικευτούμε, άλλη στην αγορά των FMCG, όπως η Transcombi, άλλη στα χημικά κ.ο.κ. Η εξειδίκευση είναι πλέον όρος για την ανταγωνιστική επιβίωση καθενός 3PL. Στην κατεύθυνση αυτή ωθούν τόσο οι συνθήκες του ανταγωνισμού και της οικονομίας γενικότερα όσο και οι ταχείες εξελίξεις στην τεχνολογία, που αυξάνουν συνεχώς τις απαιτήσεις τεχνογνωσίας από τον καθένα μας. Με αυτή την έννοια, ενώ ο ανταγωνισμός στον κλάδο παραμένει πολύ έντονος, έχουν βελτιωθεί πολλά από τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά.

Η Transcombi εξειδικεύτηκε στην αγορά του σούπερ μάρκετ λόγω πελατών, αφού με γνώμονα τις δικές τους ανάγκες στήθηκε η δομή της έτσι, ώστε να εγγυόμαστε σήμερα την παράδοση των εμπορευμάτων ξηρού φορτίου ανά σούπερ μάρκετ από άκρου σε άκρον σ’ όλη τη χώρα εντός μόλις 24ώρου, τουλάχιστον όπου δεν παρεμβάλλεται ο προγραμματισμός άλλων μεταφορικών μέσων (π.χ. στη σύνδεση με τη νησιωτική χώρα). Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι δουλεύουμε κατ’ αποκλειστικότητα με FMCG. Πάντως, περίπου το ήμισυ του τζίρου μας προέρχεται από αυτά. Για να έχετε μια αίσθηση της εικόνας του ανταγωνισμού μας, οι μεγάλοι των 3PL αυτού του τομέα δεν υπερβαίνουμε τις επτά-οκτώ εταιρείες. Το άλλο μισό του τζίρου μας προέρχεται από κυρίως βιομηχανικούς πελάτες άλλων τομέων, από εμπορικές εταιρείες άλλων κλάδων και από ιδιώτες.

H εταιρεία Transcombi Express ιδρύθηκε το 1986, είναι μια από τις μεγάλες οικογενειακές εταιρείες logistics της εθνικής αγοράς και ειδικεύεται στην παροχή αποθηκευτικού και μεταφορικού έργου, με έμφαση στα FMCG ξηρού φορτίου. Διαθέτει τρεις κεντρικές αποθήκες –στον Ασπρόπυργο, τα Οινόφυτα και το Καλοχώρι Θεσσαλονίκης– και ένα μεγάλο κέντρο cross docking στο κέντρο της πρωτεύουσας, στο Δήμο Ταύρου (Πέτρου Ράλλη 39), για την εξυπηρέτηση ειδικά των αναγκών της διανομής στην Αττική. Η εταιρεία συνεργάζεται με έξι υποκαταστήματα HUB ανά την Ελλάδα για την κάλυψη όλων των περιφερειών της χώρας, παραδίδοντας τα εμπορεύματα στους αποδέκτες τους εντός 24 έως 48 ωρών από τη φόρτωσή τους στην ηπειρωτική χώρα και μέχρι τις 72 ώρες στη νησιωτική, δεδομένης της δυσλειτουργικής σύνδεσης, κυρίως τη χειμερινή περίοδο, ουκ ολίγων νησιών με τον κορμό της χώρας. Επίσης, διαθέτει και υπηρεσία currier. Το αποθηκευτικό της κέντρο στα Οινόφυτα, που συνδέεται με το σιδηροδρομικό δίκτυο, έχει αδειοδοτηθεί να αποτελέσει την πέμπτη ιδιωτική «ελεύθερη ζώνη» της χώρας, ενώ στο πλαίσιό του λειτουργεί ήδη τελωνιακή αποθήκη.

Όπως μας είπε ο κ. Στέλιος Καπετανάκης, εδώ και πολλά χρόνια η Transcombi Express ήταν από τις πρώτες εταιρείες του κλάδου της, που ξεκίνησαν τις διεθνείς μεταφορές σταθερής τροχιάς. «Θέλουμε να ενισχύσουμε την τάση προτίμησης της συνδυασμένης χερσαίας μεταφοράς εμπορευμάτων, δηλαδή με τραίνο από χώρα σε χώρα και με νταλίκες στις τοπικές αγορές. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία μας, μέσω της ιδιόκτητης γραμμής τραίνου, που συνδέει τις αποθήκες της στην Οινόη με το εθνικό και διεθνές σιδηροδρομικό δίκτυο, και με τη σχετική ανταπόκριση του κέντρου μας στην Θεσσαλονίκη, εξάγει στη Γερμανία, το Βέλγιο και την Ολλανδία και εισάγει από αυτές τις τρεις χώρες κάθε εβδομάδα τριάντα κοντέινερ εμπορεύματα ανά δρομολόγιο».

Το πλεονέκτημα των διεθνών μεταφορών με τραίνο
σελφ σέρβις: Από ποιες απόψεις είναι συμφέρουσες οι διεθνείς μεταφορές με το τραίνο;

Στέλιος Καπετανάκης: Πρώτα απ’ όλα είναι ασφαλέστερες για το εμπόρευμα, αφού δεν υπάρχουν ενδιάμεσοι σταθμοί μεταφορτώσεων. Επίσης, οι τιμές τους είναι σταθερές όλο τον χρόνο εν αντιθέσει προς τις οδικές μεταφορές, που διαμορφώνονται ανάλογα με την εποχικότητα των προϊόντων, άρα είναι πιο ανταγωνιστικές συγκριτικά προς εκείνες. Τρίτον, οι μεταφορές σταθερής τροχιάς είναι οι πλέον κατάλληλες από την άποψη του sustainability, καθώς έτσι μειώνονται οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα, συνεπώς μειώνεται το σχετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα της επιχείρησης, για λογαριασμό της οποίας γίνεται η μεταφορά. Αυτό ενδιαφέρει όλο και περισσότερες εταιρείες τα τελευταία χρόνια, προπάντων τις πολυεθνικές.

σ. σ.: Το πλεονέκτημα της νταλίκας, ωστόσο, είναι η ταχύτητα της μεταφοράς και η ευελιξία της ως προς την ελευθερία του χρόνου δρομολόγησής της.

Σ. Κ.: Αυτό ασφαλώς ισχύει. Η νταλίκα ξεκινά φορτωμένη, όποτε επιλέξει ο πελάτης, για να φτάσει π.χ. στη Γερμανία μετά τέσσερις ημέρας, ενώ για τον ίδιο προορισμό το εμπόρευμα με το τραίνο θα ξεκινήσει σταθερά πάντα κάθε Παρασκευή από την Αθήνα και Σάββατο από τη Θεσσαλονίκη για ένα ταξίδι έξι και πέντε ημερών αντίστοιχα. Ομοίως θα αναχωρήσει πάντα ημέρα Πέμπτη από τη Γερμανία για Ελλάδα με άφιξη πάντα, αντίστοιχα, την Τρίτη και την Τετάρτη της επόμενης εβδομάδας. Πάντως, η αυστηρότητα προγραμματισμού των μεταφορών με το τραίνο εξισορροπείται από την ανταγωνιστικότητά τους σε ό,τι αφορά τις τιμές των μεταφορικών και από το περιβαλλοντικό πλεονέκτημά τους.

Από την κρίση, στη μεγέθυνση και την εξειδίκευση
σ. σ.: Πώς επέδρασε η οικονομική κρίση στις υπηρεσίες του κλάδου σας και ποια είναι η θέση της Transcombi Express σε αυτόν σήμερα;

Σ. Κ.: Η κρίση την τελευταία οκταετία μείωσε άρδην τον αριθμό των εταιρειών αποθήκευσης και διανομής και των πρακτορείων μεταφορών. Μοιραία η αγορά των 3PL συγκεντρώθηκε. Πολλές κυρίως μικρές, αλλά και μεγάλες εταιρείες δεν ανταπεξήλθαν στην πίεση, οπότε ο κλαδικός τζίρος μοιράστηκε σε λίγες, μεγάλες ελληνικές και διεθνείς επιχειρήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, καθεμιά εταιρεία φροντίσαμε να εξειδικευτούμε, άλλη στην αγορά των FMCG, όπως η Transcombi, άλλη στα χημικά κ.ο.κ. Η εξειδίκευση είναι πλέον όρος για την ανταγωνιστική επιβίωση καθενός 3PL. Στην κατεύθυνση αυτή ωθούν τόσο οι συνθήκες του ανταγωνισμού και της οικονομίας γενικότερα όσο και οι ταχείες εξελίξεις στην τεχνολογία, που αυξάνουν συνεχώς τις απαιτήσεις τεχνογνωσίας από τον καθένα μας. Με αυτή την έννοια, ενώ ο ανταγωνισμός στον κλάδο παραμένει πολύ έντονος, έχουν βελτιωθεί πολλά από τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά.

Η Transcombi εξειδικεύτηκε στην αγορά του σούπερ μάρκετ λόγω πελατών, αφού με γνώμονα τις δικές τους ανάγκες στήθηκε η δομή της έτσι, ώστε να εγγυόμαστε σήμερα την παράδοση των εμπορευμάτων ξηρού φορτίου ανά σούπερ μάρκετ από άκρου σε άκρον σ’ όλη τη χώρα εντός μόλις 24ώρου, τουλάχιστον όπου δεν παρεμβάλλεται ο προγραμματισμός άλλων μεταφορικών μέσων (π.χ. στη σύνδεση με τη νησιωτική χώρα). Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι δουλεύουμε κατ’ αποκλειστικότητα με FMCG. Πάντως, περίπου το ήμισυ του τζίρου μας προέρχεται από αυτά. Για να έχετε μια αίσθηση της εικόνας του ανταγωνισμού μας, οι μεγάλοι των 3PL αυτού του τομέα δεν υπερβαίνουμε τις επτά-οκτώ εταιρείες. Το άλλο μισό του τζίρου μας προέρχεται από κυρίως βιομηχανικούς πελάτες άλλων τομέων, από εμπορικές εταιρείες άλλων κλάδων και από ιδιώτες.


Σε πλήρη ετοιμότητα
σ. σ.: Δεδομένου ότι στο κέντρο των τάσεων της λιανικής τροφίμων παγκοσμίως είναι και θα παραμείνουν τα φρέσκα προϊόντα, άρα τα προϊόντα ψυγείου, έχετε προβλέψει την αύξηση πιθανώς της ζήτησης των υπηρεσιών σας για προϊόντα συντήρησης ή κατάψυξης;

Σ. Κ.: Έχουμε την ετοιμότητα να διαμορφώσουμε με τους πλέον σύγχρονους όρους και προδιαγραφές εντός το πολύ τριών μηνών αποθήκες συντήρησης και κατάψυξης στο αποθηκευτικό μας κέντρο στα Οινόφυτα, προκειμένου να παράσχουμε τη σχετική υπηρεσία, εφόσον μας ζητηθεί, είτε από βιομηχανικές επιχειρήσεις, εγχώριες ή διεθνείς, είτε από αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

«Έκαστος στο είδος του…»
σ. σ.: Γιατί θα ‘πρεπε ν’ αφήσουν τις δικές τους υποδομές και να σας εμπιστευτούν, όταν είναι γνωστό ότι η επιλογή τους να επενδύσουν σε ίδια μέσα logistics, ιστορικά προέκυψε από τις καθυστερήσεις ωρίμασης του κλάδου των 3PL;

Σ. Κ.: Η ευρωπαϊκή και παγκόσμια τάση του outsourcing δεν είναι καινούρια. Στο μεταξύ, η ειδίκευση των 3PL στο αντικείμενό τους επεκτείνεται υπό την πίεση του ανταγωνισμού και των εξελίξεων της τεχνολογίας προς ωφέλεια των οικονομιών κλίμακος και της αύξησης της αποτελεσματικότητας όσων το κατεξοχήν επιχειρηματικό τους αντικείμενο είναι η βιομηχανική παραγωγή ή η χοντρική ή λιανική πώληση. Σε τελική ανάλυση «έκαστος στο είδος του…»! Ωρίμασαν οι συνθήκες και για εμάς και γι’ αυτούς να ασχολούμαστε απερίσπαστη η κάθε πλευρά με το αντικείμενό της, συμπληρώνοντας η μια το έργο της άλλης στην εφοδιαστική αλυσίδα. Εξάλλου, οι 3PL στην Ελλάδα έπαψαν να είναι απλώς… ένα άλλο όνομα των πρακτορείων μεταφορών. Οι υποδομές και η τεχνογνωσία μας πλέον προσφέρουν ειδικές λύσεις με τα καλύτερα κοστολόγια για τις ανάγκες του κάθε πελάτη. Κι αν, έστω, αγνοήσουμε χάριν της συζήτησης την ωφέλεια των οικονομιών κλίμακος, που μόνο ο μεγάλος 3PL μπορεί να επιτυγχάνει, είναι παντελώς ασύμφορο για τον πελάτη να ανταποκρίνεται επενδυτικά, δουλεύοντας ο ίδιος τα logistics, σ’ ένα αντίστοιχο επίπεδο τεχνογνωσίας και εργαλείων με το δικό μας. Μένει συνεπώς να πειστεί έμπρακτα ότι δεν ισχύει πια η ιδέα ότι, έχοντας ίδιες υποδομές logistics, επιτυγχάνει έναν καλύτερο έλεγχο.

Ένα πλήρες logistics park
σ. σ.: Δηλαδή η απάντησή σας σε ένα πολυεθνικό ή εγχώριο βιομηχανικό προμηθευτή ή μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ, αν υποτεθεί ότι η ερώτησή τους προς εσάς είναι του τύπου «μπορείς να πάρεις τις hardware και software υποδομές μου και να τις δουλέψεις για λογαριασμό μου;», θα μπορούσε να είναι θετική;

Σ. Κ.: Γιατί όχι! Θα μπορούσε να συμβεί ακόμα κι αυτό, αν οι υποδομές του πελάτη είναι σε θέση να υπαχθούν στον επιθυμητό για εμάς σχεδιασμό οικονομιών κλίμακος. Εν πάση περιπτώσει έχουμε την ευελιξία να προσαρμόζουμε το μοντέλο συνεργασίας με κάθε πελάτη ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες των απαιτήσεών του. Έτσι, όχι μόνο μπορεί να αξιοποιήσουμε το δικό του software, αλλά και να φιλοξενούμε δικό του στέλεχος για να παρακολουθεί τις διαδικασίες που αφορούν τα εμπορεύματά του, όπως επίσης να του παραχωρήσουμε ακόμα και αποκλειστικότητα χώρου και εγκαταστάσεων στις αποθήκες μας έναντι ενοικίου, αν τον ενδιαφέρει κάτι τέτοιο κ.ά. Είμαστε πάντα έτοιμοι να προσφέρουμε στους πελάτες μας το οικονομικό πλεονέκτημα των συνεργειών με τους συναποθέτες εμπορευμάτων στις αποθήκες μας, με τα στάνταρ ποιότητας που επιθυμεί ο καθένας τους.

Θέλω να επισημάνω, επίσης, ότι η εταιρεία μας έχει αδειοδοτηθεί να δημιουργήσει την πέμπτη «ελεύθερη ζώνη» της Ελλάδας, την πρώτη χερσαία (οι υπόλοιπες είναι των λιμένων Πειραιώς, Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου Κρήτης και Αστακού), η οποία θα είναι έτοιμη να λειτουργήσει στις αρχές του 2018. Με άλλα λόγια, οι πελάτες μας εισαγωγείς από χώρες εκτός Ε.Ε. σύντομα θα μπορούν να αποθηκεύουν στην εκεί αποθήκη μας εμπορεύματα, χωρίς την υποχρέωση καταβολής δασμών και ΦΠΑ πριν αυτά εξαχθούν από τα όρια της «ελεύθερης ζώνης», για να διανεμηθούν στην εγχώρια ή τη διεθνή αγορά. Ήδη σήμερα στο αποθηκευτικό μας κέντρο στην Οινόη λειτουργεί τελωνιακή αποθήκη, με ενοικιαζόμενο τελωνιακό γραφείο του Υπουργείου Οικονομικών στις εγκαταστάσεις μας, έτσι ώστε οι διαδικασίες εκτελωνισμού είναι οι ταχύτερες δυνατές λόγω της συστέγασης των δραστηριοτήτων.

Το ακίνητο της Transcombi Express στα Οινόφυτα, έκτασης 250 στεμμάτων, εξελίσσεται σε ένα πλήρες logistics park, ένα επιχειρησιακό κέντρο στο οποίο θα συνδυάζονται οι διεθνείς μεταφορές σταθερής τροχιάς, το καθεστώς της «ελεύθερης ζώνης» και το logistics center, όπου προσθέτουμε αξία στα αποθηκευόμενα εμπορεύματα, καθώς προσφέρουμε ανασυσκευασία, ετικετοκόλληση, κυβισμό, ζύγιση και γενικά ό,τι ζητείται από τους πελάτες.

Προετοιμασία σε όλα τα επίπεδα
σ. σ.: Τι σημαίνει για εσάς ως πρόκληση η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων;

Σ. Κ.: Αν και απέχουμε πολύ από μια κάποια ωρίμαση της ελληνικής αγοράς του e-shop, εμείς ήδη προχωρούμε στη συμπλήρωση της υπηρεσίας currier που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Ας σημειωθεί ότι σε αντίθεση με τις υπηρεσίες άλλων εταιρειών στο σχετικό αντικείμενο, εμείς παραδίδουμε κιβώτιο ανεξαρτήτως μεγέθους και βάρους. Η πρόθεσή μας είναι να εξειδικευτούμε στην παραγγελιοδοσία σε πελάτες είτε των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ είτε αρκετών μεγάλων βιομηχανιών, κυρίως πολυεθνικών, που δημιουργούν web shop για την απευθείας πώληση των προϊόντων τους στον τελικό καταναλωτή. Σχετικά, μάλιστα, εκδηλώνεται θερμά το ενδιαφέρον τους σήμερα, να μπουν στο παιχνίδι της παραγγελιοδοσίας των web shops τους οι 3PL.

Γενικότερα προετοιμαζόμαστε σε όλα τα πεδία για μια πιο εξειδικευμένη παροχή υπηρεσιών στην αγορά των FMCG, δεδομένης, για παράδειγμα, της διεθνούς τάσης να κυριαρχήσει στο εξής το μικρομεσαίο μοντέλο σούπερ μάρκετ ως αποτέλεσμα των αλλαγών στην αγοραστική συμπεριφορά, πράγμα που θα αυξήσει το έργο των logistics. Ομοίως θα το αυξήσει η λειτουργία αύριο των μεγάλων κέντρων ικανοποίησης των ηλεκτρονικών παραγγελιών. Όχι τυχαία όλη η διοίκηση της Transcombi Express υποδεχόμαστε το μέλλον, έχοντας ενεργοποιημένα τα κινητά μας επτά ημέρες την εβδομάδα για την εξυπηρέτηση των πελατών μας, διαθέτοντας τις υπηρεσίες μας 24 ώρες το 24ωρο.

σελφ σερβις (T. 478)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION