σελφ σερβις - Nielsen: Χαμηλά παραμένει η καταναλωτική εμπιστοσύνη

Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

Nielsen: Χαμηλά παραμένει η καταναλωτική εμπιστοσύνη

19 Οκτωβρίου 2018 | 11:35 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα

Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen (προκύπτει από έρευνα σε 64 χώρες) στο δεύτερο τρίμηνο του 2018 ανήλθε στις 67 μονάδες στην Ελλάδα, αυξημένος κατά 6 μονάδες, παραμένοντας, ωστόσο, σημαντικά χαμηλότερος της μέσης ευρωπαϊκής ένδειξης, που ήταν 87 μονάδες.

Οι οκτώ στους δέκα Έλληνες (77%) είχαν την πεποίθηση ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση, ενώ σε αντίστοιχα υψηλό ποσοστό (76%) αμφέβαλαν ότι θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση στο επόμενο δωδεκάμηνο. Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών η Ελλάδα εξακολουθούσε να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, καθώς οι τρεις στους δέκα Έλληνες ανησυχούσαν για την εργασία τους. Ακολουθούσαν οι ανησυχίες τους για την οικονομία (29%) και τα χρέη/οφειλές των νοικοκυριών τους (27%).

Τα τρία συγκεκριμένα πεδία ανησυχιών εξακολουθούν να προηγούνται σταθερά στις απαντήσεις των Ελλήνων από το 2013, με επόμενο το πεδίο των ανησυχιών για την προσωπική υγεία. Η έρευνα διαπίστωσε, επίσης, ότι οι επτά στους δέκα Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόπτουν τα έξοδα των νοικοκυριών τους, κυρίως μέσω της περικοπής των εξόδων διασκέδασης εκτός σπιτιού (69%), της προτίμησης φθηνότερων ταχυκίνητων προϊόντων (65%) και της περικοπής των δαπανών για ρουχισμό (61%).

σελφ σερβις (T. 487)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION