σελφ σερβις - Διαχείριση Πιστωτικού Κινδύνου: Τι πιστεύουν οι Έλληνες επιχειρηματίες

Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

Διαχείριση Πιστωτικού Κινδύνου: Τι πιστεύουν οι Έλληνες επιχειρηματίες

4 Ιανουαρίου 2016 | 15:56 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα

Σύμφωνα με έρευνα του ICAP για την αποτελεσματική διαχείριση του πιστωτικού κινδύνου από τις επιχειρήσεις (Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2015) σε δείγμα 436 ελληνικών επιχειρήσεων, κύκλου εργασιών άνω των 5 εκατ. ευρώ, η έλλειψη ρευστότητας αποτελεί τον μεγαλύτερο «πονοκέφαλο» των εταιρειών (προτεραιότητα για το 31% των επιχειρήσεων, ενώ για το 23% είναι τη μείωση των επισφαλειών).

Για τις 2 στις 3 ο μέσος όρος πιστώσεων δεν ξεπερνά τις 90 ημέρες. Κατ’ απόλυτη πλειοψηφία οι ερωτώμενοι δήλωσαν ότι ο μέσος όρος είσπραξης απαιτήσεων κυμαίνεται μεταξύ 60 και 90 ημερών. Επίσης, λόγω της σοβαρής έλλειψης ρευστότητας, εκδηλώνεται ισχυρή τάση περιορισμού των πιστώσεων που θα ισχύσει και στο μέλλον (κατά το 65% οι επιχειρήσεις του δείγματος έχουν προβεί σε μείωση των παρεχόμενων πιστώσεων την τελευταία διετία), ενώ το πρωταρχικό κριτήριο για παροχή πιστώσεων προς πελάτες είναι η φερεγγυότητα τους για το 96,3% των επιχειρήσεων. Το ύψος των επισφαλών απαιτήσεων, εκφραζόμενο ως ποσοστό των συνολικών πωλήσεων, παραμένει σχετικά περιορισμένο (1%) για την πλειονότητα των εταιρειών. Ωστόσο, ανησυχητικό είναι το ότι για περισσότερες από μία στις τέσσερις επιχειρήσεις οι επισφάλειες καλύπτουν ποσοστό 3%-5% του συνολικού τους κύκλου εργασιών. Μειοψηφικό παραμένει το ποσοστό των εταιρειών (33%) που έχουν προβεί σε ιδιαίτερες ενέργειες για βελτίωση της εισπραξιμότητας των απαιτήσεων τους, ενώ κατά το 47% των επιχειρήσεων δεν κάνουν χρήση εξωτερικών υπηρεσιών είσπραξης επισφαλών απαιτήσεων.

σελφ σερβις (T. 456)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Αγορές στα σούπερ μάρκετ: Τρεις σημαντικές αλλαγές που έφεραν πανδημία & lockdown In

Η πανδημία του COVID-19 και το επακόλουθο lockdown επηρέασαν πολλές πτυχές της καθημερινότητας των καταναλωτών, ανάμεσα τους και τον τρόπο που αγοράζουν τρόφιμα και γενικά τα είδη παντοπωλείου. Στο πλαίσιο των κυλιόμενων ερευνών του ΙΕΛΚΑ για την πανδημία (έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα 7 κύματα της έρευνας) αναγνωρίστηκαν διάφορες αλλαγές που αφορούν την επίσκεψη των καταστημάτων, τη διαδικασία επιλογής προϊόντων, ακόμα και τις διατροφικές συνήθειες.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION