σελφ σερβις - Nielsen: Η ύφεση θα συνεχιστεί, πιστεύουν οι Έλληνες

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

Nielsen: Η ύφεση θα συνεχιστεί, πιστεύουν οι Έλληνες

7 Δεκεμβρίου 2015 | 11:21 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα,Καταναλωτής

Ο δείκτης στην Ελλάδα κατά το τρίτο τρίμηνο του 2015 παρέμεινε σταθερός στις 53 μονάδες, σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του έτους, αλλά μειωμένος κατά 3 μονάδες έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου, σύμφωνα με την έρευνα Consumer Confidence της Nielsen.

Ο παγκόσμιος δείκτης αισιοδοξίας των καταναλωτών σημείωσε άνοδο 3 μονάδων, φτάνοντας στις 99 μονάδες, στα υψηλότερα επίπεδα της τελευταίας δεκαετίας. Μικρή πτώση του δείκτη σημειώθηκε στις Ασιατικές χώρες του Ειρηνικού και την Ωκεανία (106 έναντι 107) και στην Ν. Αμερική (81 έναντι 83). Σταθερός παρέμεινε στην Αφρική και τη Μ. Ανατολή (94), ενώ βελτιώθηκε στην Ευρώπη (81 έναντι 79) και τη Β. Αμερική (117 έναντι 101). Στην Ευρώπη διαπιστώθηκε βελτίωση στις περισσότερες χώρες. Σημαντική είναι η αύξηση όσων πιστεύουν στην Ελλάδα ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και την επόμενη χρονιά, φτάνοντας το 79%, αυξημένο κατά 15 μονάδες σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και κατά 25 μονάδες σε σχέση με την έναρξη του έτους.

Οι 8 στους 10 ανησυχούν και για την προσωπική οικονομική τους κατάσταση και προσπαθούν σταθερά να περικόπτουν έξοδα των νοικοκυριών τους, συνήθως αγοράζοντας φθηνότερα τρόφιμα, μειώνοντας τις δαπάνες διασκέδασης και αγοράς ρούχων κι έτοιμων γευμάτων στο σπίτι. Στη Ελλάδα, σε σχέση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, είναι σχεδόν διπλάσιο το ποσοστό των πολιτών που ανησυχούν για την εργασία τους (40% έναντι 20%), την οικονομία (39% έναντι 22%) και τα χρέη/οφειλές τους (25% έναντι 11%), ενώ η ανησυχία των Ελλήνων για την πολιτική σταθερότητα (12%) και τη μετανάστευση (10%) σημείωσαν αύξηση κατά 5 και 6 μονάδες αντίστοιχα.

σελφ σερβις (T. 455)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Νερό με έξτρα γεύση & ενέργεια: Μια πολλά υποσχόμενη ομάδα προϊόντων σε «ανάποδους» καιρούς

Τους τελευταίους μήνες η μικρή αγορά των βιταμινούχων και των ανθρακούχων εμφιαλωμένων νερών γνωρίζει ραγδαία άνοδο. Η πανδημία και η επιθυμία για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής φαίνεται πως ευνοούν την τάση, στο πλαίσιο της οποίας αναπτύσσεται και στη χώρα μας η ζήτηση των βιταμινούχων νερών ή των νερών με φυσικά αρώματα, έξτρα γεύση και ενέργεια. Εάν δεν υπήρχε η δυσμενέστατη συγκυρία για τον τουρισμό και το ho.re.ca., οι προοπτικές της θα ήταν θριαμβικές…

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION