σελφ σερβις - Εκπαιδευτικά Προγράμματα & Σεμινάρια NSA

Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

Εκπαιδευτικά Προγράμματα & Σεμινάρια NSA

21 Μαρτίου 2014 | 12:09 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Εκπαίδευση

Το Εργαστήρι Ηγετικών Στελεχών της NSA προσφέρει ένα διήμερο πρόγραμμα κατάρτισης του προσωπικού των σούπερ μάρκετ, προκειμένου οι συμμετέχοντες να εισαχθούν στις βασικές έννοιες των πωλήσεων, της εξυπηρέτησης των πελατών και της διαχείρισης των παραπόνων, αλλά και να μυηθούν στους τρόπους δημιουργίας αποτελεσματικών προβολών, πρόληψης-αντιμετώπισης των κλοπών και σωστού χειρισμού των παραλαβών προς όφελος της μείωσης των απωλειών.

 Κατά το ήμισυ της διάρκειάς του το πρόγραμμα αφιερώνεται στην εξειδικευμένη εκπαίδευση των υπαλλήλων στα τμήματα των ντελικατέσεν, του κρεοπωλείου και του οπωροπωλείου και στην υγιεινή και καθαριότητα. Επίσης, το Εργαστήρι Ηγετικών Στελεχών παρέχει ένα πρότυπο τετραήμερο σεμινάριο υπό τον τίτλο «Χτίζοντας την Αποτελεσματική Ομάδα» (Building an Effective Team), που αποσκοπεί στη βελτίωση των ηγετικών δεξιοτήτων των στελεχών των επιχειρήσεων και των ικανοτήτων τους να λειτουργούν ομαδικά, στο πλαίσιο της επίτευξης των εταιρικών στόχων.

Το σεμινάριο, που συντονίζεται από τον επιφανή λειτουργό του management κ. Νίκο Σκουλά και διεξάγεται από διακεκριμένους συμβούλους-συνεργάτες της NSA, έχει εργαστηριακό χαρακτήρα και δομή, δεδομένου ότι οι ίδιοι οι συμμετέχοντες αναλαμβάνουν ενεργό ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία (αυτή περιλαμβάνει ασκήσεις, προβλήματα, business games, case studies, group discussions, role playing, αξιοποίηση πρακτικών εφαρμογών εργαλείων management βάσει των πραγματικών συνθηκών της αγοράς και των στόχων της εκάστοτε εταιρείας). Γι’ αυτό, άλλωστε, ο χαρακτήρας του σεμιναρίου, το κόστος του οποίου μπορεί να καλυφθεί από την εισφορά του 0,45% (λογαριασμός ΛΑΕΚ), περιορίζει τη συμμετοχή των εκπαιδευόμενων κατά το maximum στους 32 (4 ομάδες των 8 ατόμων).

σελφ σερβις (T. 436)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Σοκολάτα: Ακόμη πιο γλυκιά φέτος…

Σημαντικά αυξάνονται φέτος οι πωλήσεις της σοκολάτας σχεδόν σε όλες τις υποκατηγορίες της και, όπως αναμένεται, η εν λόγω τάση θα έχει συνέχεια. Στο μεταξύ, η ζήτηση οδηγείται όλο και πιο έντονα από το μεγάλο διεθνές ρεύμα υπέρ των φυσικών, υγιεινών προϊόντων, με οικολογικές προδιαγραφές παραγωγής και η σοκολατοβιομηχανία δεν σταματά να ανταποκρίνεται, με νέα λανσαρίσματα και υποσχέσεις συνδυασμού απόλαυσης και υγιεινής διατροφής.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION