σελφ σερβις - Nielsen: Μείωση ΔΚΕ

Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

Nielsen: Μείωση ΔΚΕ

13 Μαρτίου 2014 | 12:04 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα,Καταναλωτής

Ο Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης στην Ελλάδα μειώθηκε κατά 3 μονάδες το τέταρτο τρίμηνο του 2013, φτάνοντας τις 45, έπειτα από την ανοδική του πορεία τα τρία προηγούμενα τρίμηνα της περσινής χρονιάς, σύμφωνα με την παγκόσμια, διαδικτυακή σχετική έρευνα της Nielsen, που διεξήχθη τον Νοέμβριο επί δείγματος 30.000 καταναλωτών 60 χωρών και των πέντε ηπείρων.

Ενώ ο παγκόσμιος δείκτης παρέμεινε σταθερός στις 94 μονάδες για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο, ο δείκτης της Ευρώπης παρουσίασε οριακή μείωση 1 μονάδας φτάνοντας τις 73. Μειώθηκε σε 18 από τις 32 αγορές, που μελετώνται στην έρευνα. Οι σημαντικότερες μειώσεις διαπιστώθηκαν στις χώρες που κατά το προηγούμενο τρίμηνο εμφάνισαν την μεγαλύτερη αύξηση (Πορτογαλία, Γαλλία, Βέλγιο). Ενδεικτικό της κατάστασης στην Ευρώπη είναι το γεγονός ότι οι 9 από τις 10 χώρες με τον χαμηλότερο δείκτη παγκοσμίως ανήκουν στην περιφέρειά της.

Στην Ελλάδα η μείωση του δείκτη πιστοποιεί ότι δεν έχουν μεταβληθεί σχεδόν καθόλου οι ανησυχίες των Ελλήνων για την εργασιακή τους ασφάλεια και την οικονομία –τομείς που συγκεντρώνουν τις εντονότερες ανησυχίες των πολιτών σε ποσοστά 47% και 32% αντίστοιχα. 8 στους 10 Έλληνες αμφιβάλουν για το αν η Ελλάδα θα καταφέρει να ξεπεράσει την οικονομική κρίση σύντομα, θεωρώντας ότι η χώρα θα παραμείνει σε ύφεση τουλάχιστον για το επόμενο 12μηνο. Το περίσσευμα των χρημάτων τους, μετά την κάλυψη των βασικών τους αναγκών, κατά το 31% δήλωσαν ότι το ξοδεύουν για την κάλυψη χρεών, ενώ το ποσοστό εκείνων που δηλώνουν ότι δεν έχουν καθόλου διαθέσιμο εισόδημα αυξήθηκε οριακά, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, κατά 2 μονάδες, στο 36%.
 
Σημειώνεται ότι οι Έλληνες κατά το 85% δηλώνουν ότι έχουν αλλάξει τις αγοραστικές τους συνήθειες. Κατά το 80% δηλώνουν πως έχουν στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα, ενώ κατά το 74%, ότι έχουν περιορίσει την διασκέδαση εκτός σπιτιού. Επίσης, οι 4 στους 10 δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν να επιλέγουν φθηνότερα προϊόντα ακόμη και μετά την βελτίωση των οικονομικών συνθηκών.

σελφ σερβις (T. 436)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION