σελφ σερβις - Nielsen: Βάλτωσε η καταναλωτική εμπιστοσύνη...

Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

Ερευνα

Nielsen: Βάλτωσε η καταναλωτική εμπιστοσύνη...

25 Σεπτεμβρίου 2013 | 12:52 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα

Ενώ ο παγκόσμιος δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης αυξήθηκε κατά 1 μονάδα, φτάνοντας στις 94, ο δείκτης στην Ευρώπη παρέμεινε σταθερός για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο, στις 71 μονάδες, σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας παγκόσμιας διαδικτυακής έρευνας της Nielsen για τη μέτρηση της Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης (διεξήχθη τον Νοέμβριο πέρυσι, σε 58 χώρες και 29.000 καταναλωτές των πέντε ηπείρων).

 Σε 13 ευρωπαϊκές χώρες διαπιστώθηκε αύξηση του δείκτη, ενώ σε 14 (εκ των οποίων οι 10 «δυτικές») μείωση. Στην Ευρώπη, επίσης, ανήκουν οι 9 από τις 10 χώρες με τον χαμηλότερο δείκτη παγκοσμίως, μεταξύ των οποίων η Πορτογαλία (33), η Ουγγαρία και η Ιταλία (41), η Ελλάδα (47) και η Ισπανία (48). Η Ελλάδα βρίσκεται πλέον στην 54η θέση μεταξύ των 58 αγορών που συμμετείχαν στην έρευνα, με τον δείκτη της, ωστόσο, να σημειώνει την δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση παγκοσμίως κατά 7 μονάδες.

Ωστόσο, παρά την αύξηση του δείκτη, 8 στους 10 Έλληνες αμφισβητούσαν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να ξεπεράσει την κρίση σύντομα, σίγουροι για την κατάσταση ύφεσης όλο το 2013, ενώ για την εργασιακή ασφάλεια το 51% δήλωσε τη μεγαλύτερη ανησυχία, σε σχέση με άλλες παραμέτρους. Στην ερώτηση πού διαθέτουν τα χρήματα που τους περισσεύουν μετά την κάλυψη των βασικών τους αναγκών, το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων (28%) δήλωσαν ότι το ξοδεύουν στην κάλυψη δανείων, πιστωτικών καρτών και γενικότερα χρεών, ενώ 4 στους 10 δήλωσαν ότι δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα.

Ενδεικτικό της γενικότερης έλλειψης εμπιστοσύνης είναι ότι κατά το 91% οι Έλληνες δήλωσαν ότι έχουν αλλάξει καταναλωτικές συνήθειες και ότι έχουν γίνει περισσότερο προσεκτικοί με τις δαπάνες τους. Το ποσοστό αυτό είναι το μεγαλύτερο που σημειώθηκε στην Ευρώπη. Τα φθηνότερα προϊόντα θα συνεχίσουν να αποτελούν επιλογή των Ελλήνων καταναλωτών, ακόμη κι όταν οι οικονομικές συνθήκες βελτιωθούν, όπως δήλωσαν κατά το 36% οι συμμετέχοντες Έλληνες στην έρευνα.

σελφ σερβις (T. 431)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION