σελφ σερβις - ΣΕΒΤ: Εκδήλωση με την Ελληνική Τεχνολογική Πλατφόρμα

Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

ΣΕΒΤ: Εκδήλωση με την Ελληνική Τεχνολογική Πλατφόρμα

20 Δεκεμβρίου 2019 | 11:29 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Εκδηλώσεις,Τεχνολογία

Εκδήλωση με θέμα «Έρευνα και καινοτομία: Πυλώνες ανάπτυξης της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων» συνδιοργάνωσαν στις 5 Δεκεμβρίου ο ΣΕΒΤ και η Ελληνική Τεχνολογική Πλατφόρμα, παρουσία της υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Φ. Αραμπατζή, η οποία εκτίμησε πως όλα συγκλίνουν στο ότι επίκεινται τεκτονικές αλλαγές την επόμενη δεκαετία στον τομέα των τροφίμων, αλλά οι προοπτικές είναι ευοίωνες για την εγχώρια βιομηχανία του κλάδου.

Στις σημαντικές προκλήσεις για την ελληνική οικονομία και τον κρίσιμο ρόλο της μεταποίησης, λόγω των ισχυρών διασυνδέσεών της με άλλους κλάδους, στις προοπτικές γενικά της ανάπτυξης αναφέρθηκε ο κ. Ν. Βέττας, γενικός διευθυντής του ΙΟΒΕ, ο οποίος επισήμανε ότι τα τρόφιμα-ποτά εμφανίζουν μείωση του εμπορικού ελλείμματός τους κατά 47% μεταξύ 2010 και 2018, με ευνοϊκή επίδραση στο εμπορικό ισοζύγιο.

Στην αναγκαιότητα της δημιουργίας θεσμικού πλαισίου φιλικού προς τις επενδύσεις έρευνας και τεχνολογικής ανάπτυξης από εγχώριες και αλλοδαπές επιχειρήσεις και νέας μορφής δομών στα δημόσια πανεπιστήμια και τα ερευνητικά κέντρα, για τη δημιουργία θερμοκοιτίδας νεοφυών επιχειρήσεων και μονάδων συμπαραγωγής νέων προϊόντων και πρωτοτύπων, αναφέρθηκε στην ομιλία του ο κ. Σπ. Κίντζιος, πρύτανης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, πραγματοποιήθηκαν τέσσερα παράλληλα workshops για σημαντικά θέματα του κλάδου, καθώς και διμερείς συναντήσεις δικτύωσης εκπροσώπων της βιομηχανίας και της ερευνητικής κοινότητας, με σκοπό τη βελτίωση της μεταξύ τους επικοινωνίας και συνεργασίας.

σελφ σερβις (T. 500)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION