σελφ σερβις - Καμπάνια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τα δικαιώματα των καταναλωτών

Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

Καμπάνια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τα δικαιώματα των καταναλωτών

20 Σεπτεμβρίου 2019 | 11:46 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Ευρωπαϊκή Ένωση,Καταναλωτής

Η Γενική Διεύθυνση για την Δικαιοσύνη, το αρμόδιο διοικητικό τμήμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ευρωπαϊκή πολιτική στους τομείς της δικαιοσύνης, των δικαιωμάτων των καταναλωτών και της ισότητας των φύλων, πραγματοποιεί εκστρατεία ενημέρωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών, με σλόγκαν «Έχεις Δίκιο» (yourEUright).

Καθώς οι νόμοι και οι κανονισμοί αλλάζουν και δεδομένης της περιορισμένης γνώσης των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους, η ενημέρωσή τους για τις σχετικές ευρωπαϊκές πολιτικές, που αποβλέπουν στη διασφάλιση της διαφάνειας και την αύξηση της εμπιστοσύνης, κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική. Στην Ελλάδα η εκστρατεία πραγματοποιείται σε συνεργασία με τις εθνικές οργανώσεις καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ και ΚΕΠΚΑ.

Εστιάζεται δε σε τρία πεδία δικαιωμάτων: Των συμβολαίων με δίκαιους μη καταχρηστικούς όρους εις βάρος των καταναλωτών και σύννομων με τα ισχύοντα για τις αγορές εντός της ΕΕ, της ελεύθερης, απρόσκοπτης και χωρίς κρυφά τέλη μεταφοράς τραπεζικού λογαριασμού ενός εκάστου δικαιούχου από τη μια τράπεζα σε άλλη και του 14ήμερου προθεσμίας επιστροφής προϊόντων σε επιχειρήσεις που τα εμπορεύονται online.

Η καμπάνια, που συνδυάζει παραδοσιακά ΜΜΕ, συμμετοχή σε εκδηλώσεις, αξιοποίηση των social media κ.ά., αποσκοπεί στην προσέγγιση και ενημέρωση κυρίως του νεανικού καταναλωτικού κοινού. Η πρώτη εκδήλωσή της επρόκειτο να γίνει στη διάρκεια του Greenwave Festival στη Θεσσαλονίκη, μεταξύ 12 και 15 Σεπτεμβρίου.

σελφ σερβις (T. 497)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION