σελφ σερβις - Καμπάνια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τα δικαιώματα των καταναλωτών

Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

Καμπάνια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τα δικαιώματα των καταναλωτών

20 Σεπτεμβρίου 2019 | 11:46 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Ευρωπαϊκή Ένωση,Καταναλωτής

Η Γενική Διεύθυνση για την Δικαιοσύνη, το αρμόδιο διοικητικό τμήμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ευρωπαϊκή πολιτική στους τομείς της δικαιοσύνης, των δικαιωμάτων των καταναλωτών και της ισότητας των φύλων, πραγματοποιεί εκστρατεία ενημέρωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών, με σλόγκαν «Έχεις Δίκιο» (yourEUright).

Καθώς οι νόμοι και οι κανονισμοί αλλάζουν και δεδομένης της περιορισμένης γνώσης των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους, η ενημέρωσή τους για τις σχετικές ευρωπαϊκές πολιτικές, που αποβλέπουν στη διασφάλιση της διαφάνειας και την αύξηση της εμπιστοσύνης, κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική. Στην Ελλάδα η εκστρατεία πραγματοποιείται σε συνεργασία με τις εθνικές οργανώσεις καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ και ΚΕΠΚΑ.

Εστιάζεται δε σε τρία πεδία δικαιωμάτων: Των συμβολαίων με δίκαιους μη καταχρηστικούς όρους εις βάρος των καταναλωτών και σύννομων με τα ισχύοντα για τις αγορές εντός της ΕΕ, της ελεύθερης, απρόσκοπτης και χωρίς κρυφά τέλη μεταφοράς τραπεζικού λογαριασμού ενός εκάστου δικαιούχου από τη μια τράπεζα σε άλλη και του 14ήμερου προθεσμίας επιστροφής προϊόντων σε επιχειρήσεις που τα εμπορεύονται online.

Η καμπάνια, που συνδυάζει παραδοσιακά ΜΜΕ, συμμετοχή σε εκδηλώσεις, αξιοποίηση των social media κ.ά., αποσκοπεί στην προσέγγιση και ενημέρωση κυρίως του νεανικού καταναλωτικού κοινού. Η πρώτη εκδήλωσή της επρόκειτο να γίνει στη διάρκεια του Greenwave Festival στη Θεσσαλονίκη, μεταξύ 12 και 15 Σεπτεμβρίου.

σελφ σερβις (T. 497)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Γάλα: Υπό πίεση η αγορά

Ενόσω η ευρεία αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων ανακάμπτει την τελευταία διετία, απομακρυνόμενη σιγά-σιγά από το τέλμα της οικονομικής κρίσης, η αγορά του γάλακτος εξακολουθεί να υποφέρει, εμφανίζοντας συνεχή πτώση πωλήσεων. Κι όμως, τα γάλατα προστιθέμενης αξίας και ειδικών προϊοντικών χαρακτηριστικών, όπως το βιολογικό, το κατσικίσιο και το εναλλακτικό «φυτικό γάλα» ή το γάλα χωρίς λακτόζη, εμφανίζουν αξιοσημείωτη αύξηση πωλήσεων. Η οικονομική κρίση και οι σύγχρονες διατροφικές τάσεις αλλάζο...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION