σελφ σερβις - ΓΣ ΕΣΒΕΠ: Αυξάνει η επίδραση της μάρκας στον κόσμο που αλλάζει

Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

ΓΣ ΕΣΒΕΠ: Αυξάνει η επίδραση της μάρκας στον κόσμο που αλλάζει

17 Απριλίου 2019 | 10:50 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Εκδηλώσεις

Η τεχνολογία, αλλάζοντας το παγκόσμιο επιχειρηματικό τοπίο και τις ανθρώπινες συμπεριφορές, καθιστά τις επώνυμες μάρκες φορείς μιας κουλτούρας δυναμικά κινητικής, υποχρεώνοντας, ταυτόχρονα, σε διαρκή αναπροσαρμογή άτομα, επιχειρηματικές στρατηγικές και οικονομική πολιτική εκτίμησαν οι διακεκριμένοι ομιλητές του βήματος της 29ης γενικής συνέλευσης του ΕΣΒΕΠ, που πραγματοποιήθηκε στις 20 Μαρτίου.

Όπως τόνισε ο κ. Ν. Καραγεωργίου, πρόεδρος του συνδέσμου, οι τεράστιες αλλαγές λόγω της ψηφιακής τεχνολογίας επηρεάζουν θεμελιωδώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Η τεχνολογία κινείται συχνά ταχύτερα από όσο μπορούν οι εταιρείες να παρακολουθήσουν, ενώ ο αριθμός των καταναλωτικών επιλογών υπερδιογκώνεται και ο βιομηχανικός κόσμος αλλάζει και δη με ταχύτερα δημιουργούμενες μάρκες, το εύρος και η επιρροή των οποίων μεγεθύνει το εκτόπισμα της επώνυμης μάρκας στην πραγματική οικονομία.

Αναφερόμενος στο μοντέλο της οικονομικής ανάπτυξης στον παγκοσμιοποιημένο κόσμο, ο κ. Γ. Μαρκοπουλιώτης, επικεφαλής της αντιπροσωπίας της ΕΕ στην Ελλάδα, τόνισε την αναγκαιότητα υιοθέτησης ενός μοντέλου κυκλικής οικονομίας, επισημαίνοντας τη σημασία της καινοτομίας για την αειφόρο ανάπτυξη, την εξοικονόμηση και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.

Από την πλευρά του ο κ. Peter Economides, Brand Strategy Consultant, Owner and founder της Felix BNI, επισήμανε τις μεταβολές της συμπεριφοράς του παγκόσμιου πληθυσμού των νέων, 21-37 ετών, οι οποίοι μετασχηματίζουν το πολιτισμικό περιβάλλον, εξηγώντας ότι υπό τέτοιους όρους η μάρκα δεν είναι απλώς επωνυμία, αλλά μια νέα κουλτούρα, που διαμορφώνει διαρκώς καταναλωτικές συμπεριφορές, στις οποίες η διαρκής αλλαγή έχει μόνιμο χαρακτήρα.

Αναφερόμενος στις μεταμορφώσεις του σύγχρονου επιχειρείν ο κ. Ι. Καργαρώτος, αντιπρόεδρος της Παπαστράτος, προειδοποίησε ότι οι χώρες που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να παρακολουθήσουν τις μεταβολές, θα εξελιχθούν σε «χώρες-σκλάβους», ενώ, σχολιάζοντας τη δυναμική του λιανεμπορίου τροφίμων στην πορεία του μεταξύ 2009 και 2018 ο κ. Αλ. Φλώρος, διευθυντής Υπηρεσιών Λιανεμπορίου της Nielsen, επισήμανε ότι, αν και οι πωλήσεις σε όγκο σήμερα απέχουν αισθητά από τις αντίστοιχες του 2009, η πορεία τους φέτος θα συνεχίζει με θετικό πρόσημο.

σελφ σερβις (T. 493)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION