σελφ σερβις - ΙΕΛΚΑ: Φθηνότερο το πασχαλινό καλάθι, περισσότεροι οι νηστευτές!

Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

ΙΕΛΚΑ: Φθηνότερο το πασχαλινό καλάθι, περισσότεροι οι νηστευτές!

18 Απριλίου 2018 | 12:12 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Αγορά,Έρευνα

Μέση μείωση κατά 5% σε σχέση με το 2017 παρουσίασαν φέτος οι τιμές του τυπικού πασχαλινού καλαθιού στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ενώ στα ίδια επίπεδα με του 2017 κυμάνθηκε η τιμή του αρνιού, σύμφωνα με σχετική μελέτη του ΙΕΛΚΑ.

Ειδικότερα, το μέσο τυπικό καλάθι φέτος στα καταστήματα των μεγάλων αλυσίδων σταθμίστηκε στα 55,74 ευρώ έναντι 58,53 ευρώ, πράγμα στο οποίο συνέτειναν κυρίως οι σημαντικές μειώσεις τιμών στα οπωροκηπευτικά (π.χ. -29% στις πατάτες, -24% στις ντομάτες κ.ά.) και οι πολλές και έντονες προωθητικές ενέργειες.

Επίσης, όπως παρατηρούν οι ερευνητές του ΙΕΛΚΑ, για ακόμα μια χρονιά οι τιμές ανά προϊόν εμφάνισαν σημαντικό εύρος (περίπου 40%), που έδωσε στον καταναλωτή τη δυνατότητα να επιλέξει ανάλογα με τις εισοδηματικές του δυνατότητες.

Οι δύο στους τρεις καταναλωτές νηστεύουν την Μεγάλη Εβδομάδα και ένας στους έξι καθ’ όλη τη Σαρακοστή, σύμφωνα με άλλη σχετική έρευνα του ΙΕΛΚΑ (πραγματοποιήθηκε μεταξύ 6 και 18 Μαρτίου), στην οποία διαπιστώθηκε ότι το σούπερ μάρκετ αναδεικνύεται το καλύτερα ανταποκρινόμενο κατάστημα τροφίμων στα νηστευτικά ήθη κι ότι περί τα 900 εκατ. ευρώ τζίρου (ήτοι το 5% των πωλήσεων του λιανεμπορίου τροφίμων) επηρεάζεται από τη διατροφή της νηστείας.

Ειδικότερα, διαπιστώθηκε ότι κατά το 67% οι καταναλωτές νηστεύουν την Μεγάλη Εβδομάδα, κατά το 17% όλη τη Σαρακοστή και κατά το 15% σε όλες τις νηστείες του έτους. Αν και κατά το 45% θεωρούν ότι η διατροφή τους τη νηστεία της Σαρακοστής τους κοστίζει περισσότερο, έχουν θετική άποψη γι’ αυτήν, καθώς κατά το 73% τη θεωρούν υγιεινή επιλογή, ενώ ο ένας στους δύο δηλώνει ότι αρέσκεται στους περιορισμούς της.

σελφ σερβις (T. 482)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα για παιδιά & βρέφη: Δημογραφική και οικονομική κρίση κρατούν τον τζίρο γονατισμένο

Το δημογραφικό μας πρόβλημα ως κρίση υπογεννητικότητας, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει την αγορά των παιδικών προϊόντων σε χρόνια συρρίκνωση τζίρου. Εναλλακτικές λύσεις τόνωσης των πωλήσεων αναζητούνται με επιτυχία κατά περίπτωση προϊόντων, των οποίων οι χρήσεις υπερβαίνουν τα όρια της εξειδίκευσής τους, όπως τα μωρομάντηλα. Συνεπώς την εν λόγω αγορά εξακολουθούν να την κινούν σε άλλα προϊόντα οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σε άλλα η ανελαστικότητα της ζήτησής τους και στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION