σελφ σερβις - ΙΕΛΚΑ: Ενημερωτική καμπάνια για την πλαστική σακούλα

Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

ΙΕΛΚΑ: Ενημερωτική καμπάνια για την πλαστική σακούλα

22 Ιανουαρίου 2018 | 13:11 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Campaigns,News,Ενέργεια/Περιβάλλον,Έρευνα,Λιανεμπόριο

Το ΙΕΛΚΑ, στο πλαίσιο της ενημερωτικής του προσπάθειας «Νοιαζόμαστε σήμερα, ζούμε καλύτερα αύριο», πραγματοποίησε καμπάνια, σε συνεργασία με οκτώ αλυσίδες σούπερ μάρκετ που συμμετείχαν στην προσπάθεια, για την ενημέρωση του κοινού σχετικά με τη νέα νομοθεσία για τη μείωση της χρήσης πλαστικής σακούλας, που ετέθη σε ισχύ από την πρώτη ημέρα του νέου χρόνου.

Στόχος της καμπάνιας ήταν η προετοιμασία του κοινού για την εφαρμογή της νέας νομοθεσίας και η εκπαίδευσή του αναφορικά με τις εναλλακτικές λύσεις για τη μεταφορά των αγορών. Ειδικότερα το ινστιτούτο κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου πραγματοποίησε ενημέρωση του κοινού μέσω διάφορων εργαλείων που δημιούργησε, με την υποστήριξη της Ste.Ma. Consulting.

Συγκεκριμένα επιμελήθηκε α) ειδικό φυλλάδιο με απαντήσεις σε 23 απλές ερωτήσεις για την εφαρμογή του νόμου 4496/2017, που διανεμήθηκε σε περισσότερα από 1.500 καταστήματα σούπερ μάρκετ σε όλη τη χώρα, β) καταχωρήσεις αντίστοιχης πληροφόρησης, που φιλοξενήθηκε σε φυλλάδια προσφορών και λοιπά έντυπα των συνεργαζόμενων οκτώ αλυσίδων, γ) ενημερωτική αφίσα προώθησης της χρήσης επαναχρησιμοποιούμενης τσάντας και ενημέρωσης για τις προβλέψεις του νόμου, η οποία αναρτήθηκε στα σούπερ μάρκετ, ενώ δ) αξιοποίησε σχετικά το διαδίκτυο (www.alisidagiatoperivallon.gr) και τα social media (https://www.facebook.com/noiazomastesimerazoumekaliteraaurio).

σελφ σερβις (T. 479)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Η χρυσή μοναδικότητα του ελληνικού γιαουρτιού

Σε χρυσή ευκαιρία αποδεικνύονται τα τελευταία χρόνια οι εξαγωγές γιαουρτιού για την εγχώρια γαλακτοβιομηχανία. Μεγάλες και μικρότερες εταιρείες του κλάδου πραγματοποίησαν επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων ευρώ, αυξάνοντας σημαντικά την παραγωγική δυναμικότητά τους, ώστε να επωφεληθούν από την ευρωπαϊκή ζήτηση του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ του γιαουρτιού ελληνικού τύπου και από την αυξανόμενη παγκόσμια ζήτησή του. Ταυτόχρονα, ο ετήσιος τζίρος της εγχώριας αγοράς του, περίπου 245 εκατ. ευρώ, παραμένε...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION