σελφ σερβις - ΙΕΛΚΑ: Ενημερωτική καμπάνια για την πλαστική σακούλα

Κυριακή, 29 Μαρτίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

ΙΕΛΚΑ: Ενημερωτική καμπάνια για την πλαστική σακούλα

22 Ιανουαρίου 2018 | 13:11 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Campaigns,News,Ενέργεια/Περιβάλλον,Έρευνα,Λιανεμπόριο

Το ΙΕΛΚΑ, στο πλαίσιο της ενημερωτικής του προσπάθειας «Νοιαζόμαστε σήμερα, ζούμε καλύτερα αύριο», πραγματοποίησε καμπάνια, σε συνεργασία με οκτώ αλυσίδες σούπερ μάρκετ που συμμετείχαν στην προσπάθεια, για την ενημέρωση του κοινού σχετικά με τη νέα νομοθεσία για τη μείωση της χρήσης πλαστικής σακούλας, που ετέθη σε ισχύ από την πρώτη ημέρα του νέου χρόνου.

Στόχος της καμπάνιας ήταν η προετοιμασία του κοινού για την εφαρμογή της νέας νομοθεσίας και η εκπαίδευσή του αναφορικά με τις εναλλακτικές λύσεις για τη μεταφορά των αγορών. Ειδικότερα το ινστιτούτο κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου πραγματοποίησε ενημέρωση του κοινού μέσω διάφορων εργαλείων που δημιούργησε, με την υποστήριξη της Ste.Ma. Consulting.

Συγκεκριμένα επιμελήθηκε α) ειδικό φυλλάδιο με απαντήσεις σε 23 απλές ερωτήσεις για την εφαρμογή του νόμου 4496/2017, που διανεμήθηκε σε περισσότερα από 1.500 καταστήματα σούπερ μάρκετ σε όλη τη χώρα, β) καταχωρήσεις αντίστοιχης πληροφόρησης, που φιλοξενήθηκε σε φυλλάδια προσφορών και λοιπά έντυπα των συνεργαζόμενων οκτώ αλυσίδων, γ) ενημερωτική αφίσα προώθησης της χρήσης επαναχρησιμοποιούμενης τσάντας και ενημέρωσης για τις προβλέψεις του νόμου, η οποία αναρτήθηκε στα σούπερ μάρκετ, ενώ δ) αξιοποίησε σχετικά το διαδίκτυο (www.alisidagiatoperivallon.gr) και τα social media (https://www.facebook.com/noiazomastesimerazoumekaliteraaurio).

σελφ σερβις (T. 479)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION