σελφ σερβις - Οι έλεγχοι και τα πρόστιμα του 2016

Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

Οι έλεγχοι και τα πρόστιμα του 2016

21 Φεβρουαρίου 2017 | 12:12 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Λιανεμπόριο,Τρόφιμα/Ποτά

Συνολικά 1.274 έλεγχοι σε επιχειρήσεις του λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων, σούπερ μάρκετ, λαϊκές αγορές, μίνι μάρκετ κ.ά.) διενεργήθηκαν το 2016, διαπιστώθηκαν 207 παραβάσεις και επεβλήθησαν πρόστιμα συνολικού ύψους 198.000 ευρώ, σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι, μέσω της Διεύθυνσης Θεσμικών Ρυθμίσεων και Εποπτείας της Αγοράς Προϊόντων και Υπηρεσιών της Γ.Γ., διενεργήθηκαν πέρυσι στο σύνολο της αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών 6.690 έλεγχοι, από τους οποίους προέκυψαν 608 παραβάσεις και επιβλήθηκαν χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 787.000 ευρώ. Όπως διαπιστώθηκε, το ποσοστό παραβατικότητας επί του γενικού συνόλου των ελέγχων ήταν 9,08%.

Ειδικότερα στη λιανική πώληση οι περισσότερες παραβάσεις αφορούσαν στην ελλιπή αναγραφή των προβλεπόμενων ενδείξεων στις πινακίδες λιανικής πώλησης, στη μη αναγραφή ενδείξεων σε κατεψυγμένα τρόφιμα, στην πώληση από τα κρεοπωλεία κιμά κομμένου εκ των προτέρων, σε παραπλανητικές ενδείξεις στις πινακίδες και τα παραστατικά εμπορίας και διακίνησης. Στη χονδρική οι περισσότερες παραβάσεις αφορούσαν στη μη ή ελλιπή επισήμανση των συσκευασιών μεταφοράς των νωπών οπωροκηπευτικών, στη μη τήρηση βιβλίου ιχνηλασιμότητας, στην ελλιπή συμπλήρωση των παραστατικών διακίνησης και εμπορίας (κυρίως μη αναγραφή της επωνυμίας ή της ποιότητας του είδους) και στη διακίνηση και εμπορία χωρίς δελτία αποστολής.

σελφ σερβις (T. 469)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION