σελφ σερβις - ΣΕΒΤ: Brokerage Event στη Θεσσαλονίκη

Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

ΣΕΒΤ: Brokerage Event στη Θεσσαλονίκη

20 Δεκεμβρίου 2016 | 09:03 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Εκδηλώσεις

Ο ΣΕΒΤ και η Ελληνική Τεχνολογική Πλατφόρμα Food for Life, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου FooDprinT, πραγματοποίησαν με επιτυχία το 1ο Brokerage event στη Θεσσαλονίκη, με θέμα «Η Έρευνα και η Καινοτομία: Το κλειδί για την ανάπτυξη».

Στην εκδήλωση έγινε παρουσίαση εκ μέρους των εκπροσώπων της ευρωπαϊκής και της ελληνικής Τεχνολογικής Πλατφόρμας Food for Life των εξελίξεων στην Ευρώπη της έρευνας και καινοτομίας, καθώς και των σχετικών σύγχρονων χρηματοδοτικών εργαλείων, όπως και της σημασίας της δικτύωσης στην προώθηση του R&D, ενώ ακολούθησε δημόσιος διάλογος με τη συμμετοχή εκπροσώπων της ακαδημαϊκής κοινότητας και των επιχειρήσεων, με θέμα «Βιομηχανία τροφίμων και ερευνητικοί φορείς: Η ενίσχυση της συνεργασίας τους μέσα από τον καθορισμό ερευνητικών προτεραιοτήτων και την ανάδειξη πετυχημένων μοντέλων συνεργασίας».

Στη συζήτηση, ενώ τονίστηκαν τα εμπόδια στη συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών και οι διαφορές προτεραιοτήτων και προσεγγίσεων μεταξύ επιχειρήσεων και ερευνητών, αναδείχθηκαν οι ευκαιρίες και τα οφέλη από τη συνεργασία τους. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, παρουσιάστηκαν επίσης οι ερευνητικές ομάδες των πανεπιστημιακών και ερευνητικών φορέων της Β. Ελλάδας, δώδεκα συνολικά ομάδες από τα ΑΠΘ, ΑΤΕΙΘ, ΕΚΕΤΑ, Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή, Παν. Θεσσαλίας και ΤΕΙ Θεσσαλίας, βάσει των ερευνητικών τους ενδιαφερόντων και αποτελεσμάτων, ενώ πραγματοποιήθηκαν «Δράσεις Δικτύωσης», στη διάρκεια των οποίων έγιναν συναντήσεις μεταξύ εκπροσώπων της βιομηχανίας και των ερευνητικών ομάδων.

σελφ σερβις (T. 467)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ: Αντίδοτο στο βραχνά της προωθητικής πίεσης η καινοτομία

Οι επιμέρους κατηγορίες της αγοράς των προϊόντων ατομικής υγιεινής παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς την εξέλιξη των πωλήσεών τους, οι οποίες συναρτώνται κυρίως με την αξία χρήσης των προϊόντων τους για τον καταναλωτή, εφόσον το καταναλωτικό εισόδημα εξακολουθεί να υπόκειται σε περικοπές. Ο κοινός τους τόπος είναι οι συνεχείς και έντονες προσφορές, οι οποίες οδηγούν τις κατηγορίες σε πτώση ή περιορισμό της αξίας πωλήσεων, όπως, άλλωστε, και οι καινοτομίες, στις οποίες διακρίνονται ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION