σελφ σερβις - ΙΕΛΚΑ: Πάντα φθηνότερο το ελληνικό σούπερ μάρκετ

Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

ΙΕΛΚΑ: Πάντα φθηνότερο το ελληνικό σούπερ μάρκετ

18 Δεκεμβρίου 2018 | 09:57 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα,Λιανεμπόριο

Σημαντικά χαμηλότερες παραμένουν οι τιμές του τυπικού «καλαθιού» στα ελληνικά σούπερ μάρκετ συγκριτικά με της Αγγλίας, της Γαλλίας, της Ισπανίας και της Πορτογαλίας, σύμφωνα με την επαναλαμβανόμενη εξαμηνιαία έκθεση του ΙΕΛΚΑ (Δεκέμβριος 2018).

Η μελέτη, στο πλαίσιο της οποίας συγκρίθηκαν οι τιμές σε 20 υποκατηγορίες προϊόντων επί δείγματος τιμών άνω των 2.000 προϊόντων από 20 διαφορετικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ των πέντε χωρών, περιλαμβανομένων των τιμών προσφοράς και των PL, έδειξε ότι και οι τέσσερις άλλες ευρωπαϊκές χώρες έχουν σημαντικά ακριβότερο μέσο “καλάθι” από της Ελλάδας: Κατά 8% στην Ισπανία, 28% στη Γαλλία, 22% στην Αγγλία και 10% στην Πορτογαλία. Η διαφορά αλλάζει σημαντικά, όταν αφαιρείται ο ΦΠΑ, ώστε να εντοπίζονται οι πραγματικές τιμές των προϊόντων και οι διαφορές τους ανά χώρα, δεδομένου του υψηλού ΦΠΑ στην Ελλάδα. Εν προκειμένω οι τιμές διαμορφώνονται ακριβότερα απ’ ότι στην Ελλάδα κατά 19% στην Ισπανία, 41% στη Γαλλία, 38% στην Αγγλία και 16% στην Πορτογαλία.

Σημειώνεται ότι, ενώ στην Ελλάδα ο ΦΠΑ είναι 13% και 24% για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, στην Αγγλία είναι 0%, στη Γαλλία 10% και 5,5%, στην Ισπανία 10% και 4% και στην Πορτογαλία 13% και 6%. Η γενική τάση των οικονομικότερων αγορών στην Ελλάδα είναι διαχρονική την τελευταία επταετία που πραγματοποιείται η συγκεκριμένη έρευνα από το ΙΕΛΚΑ.

σελφ σερβις (T. 489)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα για παιδιά & βρέφη: Δημογραφική και οικονομική κρίση κρατούν τον τζίρο γονατισμένο

Το δημογραφικό μας πρόβλημα ως κρίση υπογεννητικότητας, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει την αγορά των παιδικών προϊόντων σε χρόνια συρρίκνωση τζίρου. Εναλλακτικές λύσεις τόνωσης των πωλήσεων αναζητούνται με επιτυχία κατά περίπτωση προϊόντων, των οποίων οι χρήσεις υπερβαίνουν τα όρια της εξειδίκευσής τους, όπως τα μωρομάντηλα. Συνεπώς την εν λόγω αγορά εξακολουθούν να την κινούν σε άλλα προϊόντα οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σε άλλα η ανελαστικότητα της ζήτησής τους και στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION