σελφ σερβις - Sales Excellence Awards 1018

Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

Sales Excellence Awards 1018

18 Απριλίου 2018 | 12:38 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Φεστιβάλ/Βραβεία

Παρουσία περισσοτέρων των 600 στελεχών από τον ευρύτερο κλάδο των πωλήσεων, πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής η τελετή απονομής των Sales Excellence Awards 2018, ενός θεσμού βραβεύσεων που διοργανώθηκε για έκτη φορά από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας και τη Boussias Communications, με σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών πωλήσεων σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους στην Ελλάδα.

Τιμητικά βραβεία απονεμήθηκαν στη μνήμη του Ζ. Πιπερίδη, διακεκριμένου στελέχους του ομίλου ΟΤΕ, στον κ. Λ. Παπακοσμά, γενικό διευθυντή της P&G Ελλάδας και τον κ. Δ. Μασούτη, ιδρυτή της ομώνυμης βορειοελλαδικής αλυσίδας. Χρυσά βραβεία κέρδισαν οι εταιρείες: Παπαστράτος, Cosmote-όμιλος ΟΤΕ, Imperial Tobacco Hellas ΑΕ, Χρυσή Ευκαιρία, General Mills Hellas AE, ΟΠΑΠ ΑΕ, Mapei Hellas, Vodafone, Edenred, Wind Ελλάς, JDE-Jacobs Douwe Egberts, Terracom, Lidl Hellas, Diageo Hellas SA, Cosmote E-Value, Συστήματα Sunligtht ΑΒΕΕ, καθώς και η Carglass. Διευθυντής πωλήσεων της Χρονιάς αναδείχθηκε ο κ. Άρης Ζούμπος, διευθυντής πωλήσεων της ΑΜΒΥΞ, ενώ το βραβείο «Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς» απέσπασαν: η Cosmote, το τμήμα πωλήσεων IQOS της Παπαστράτος, Ομάδα Πωλήσεων ΟΠΑΠ και το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας Συστήματα Sunligtht.

σελφ σερβις (T. 482)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα για παιδιά & βρέφη: Δημογραφική και οικονομική κρίση κρατούν τον τζίρο γονατισμένο

Το δημογραφικό μας πρόβλημα ως κρίση υπογεννητικότητας, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει την αγορά των παιδικών προϊόντων σε χρόνια συρρίκνωση τζίρου. Εναλλακτικές λύσεις τόνωσης των πωλήσεων αναζητούνται με επιτυχία κατά περίπτωση προϊόντων, των οποίων οι χρήσεις υπερβαίνουν τα όρια της εξειδίκευσής τους, όπως τα μωρομάντηλα. Συνεπώς την εν λόγω αγορά εξακολουθούν να την κινούν σε άλλα προϊόντα οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σε άλλα η ανελαστικότητα της ζήτησής τους και στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION