σελφ σερβις - Μνημόνιο συνεργασίας EEL-ΕΒΕΠ για την ανάδειξη του Πειραιά

Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

Μνημόνιο συνεργασίας EEL-ΕΒΕΠ για την ανάδειξη του Πειραιά

23 Οκτωβρίου 2017 | 10:43 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Logistics,News

Οι διοικήσεις του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά (ΕΒΕΠ) και της Ελληνικής Εταιρείας Logistics (EEL) υπέγραψαν στις 18 Σεπτεμβρίου μνημόνιο συνεργασίας των δύο οργανισμών για την υλοποίηση κοινών δράσεων, με σκοπό την ανάδειξη του Πειραιά σε επιχειρηματικό, ναυτιλιακό και εμπορικό προορισμό διεθνούς αναγνωρισιμότητας κι εμβέλειας.

Στο πλαίσιό του, προσδιορίστηκαν οι κεντρικοί άξονες για την ανάδειξη του Πειραιά σε παγκόσμιο διαμετακομιστικό κόμβο της ΝΑ Ευρώπης. Οι δύο οργανισμοί θα υποστηρίξουν τη διεξαγωγή ερευνών και μελετών, σχετικά με τη δημιουργία αλυσίδων προστιθέμενης αξίας στην εθνική εφοδιαστική αλυσίδα, οικοδομώντας παράλληλα συνέργειες με διεθνείς οργανισμούς, εκπροσώπους της δημόσιας διοίκησης, επιχειρηματικούς φορείς και πανεπιστημιακά ιδρύματα.

Σημαντικός άξονας, όπως περιγράφεται στο μνημόνιο, είναι η ένταξη επιχειρήσεων μεταφορών, αποθήκευσης και διαχείρισης φορτίων σε χρηματοδοτικά εργαλεία τρίτων, μέσα από οριζόντια προγράμματα και εξειδικευμένα κάθετα σχέδια ενίσχυσης και εκσυγχρονισμού της αγοράς των Logistics.

Στο πλαίσιο αυτό, θα επιδιωχθεί η αναβάθμιση των επιχειρήσεων Logistics, με την υλοποίηση προγραμμάτων κατάρτισης και πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων του προσωπικού τους, ενώ θα αναπτυχθούν δράσεις καινοτόμου έρευνας στα logistics, μέσω εφαρμοσμένων πανεπιστημιακών προγραμμάτων προπτυχιακών ή μεταπτυχιακών τμημάτων.

σελφ σερβις (T. 476)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Βρεφικά & Παιδικά Προϊόντα: Δημογραφική και οικονομική κρίση μειώνουν συνεχώς τον τζίρο

Μόνη η συνεχιζόμενη πτώση των γεννήσεων στη χώρα μας εξηγεί αρκετά, δυστυχώς, τη διαρκώς πτωτική εξέλιξη της αγοράς προϊόντων βρεφικής και παιδικής διατροφής και φροντίδας. Όπως εκτιμάται, ο συνδυασμός της δημογραφικής με την οικονομική κρίση λόγω των προγραμμάτων λιτότητας, από το 2009 μέχρι φέτος οδήγησε τον τζίρο των επιχειρήσεων της εν λόγω αγοράς σε πτώση της τάξης του 45%. Ωστόσο, αν και η προώθηση και προσφορά έχει γίνει ο κατεξοχήν ιμάντας των πωλήσεων και του ανταγωνισμού των brands, στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION