σελφ σερβις - ΕΣΒΕΠ: Η μάρκα και ο ρόλος της στην αναζήτηση της ανάκαμψης

Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

ΕΣΒΕΠ: Η μάρκα και ο ρόλος της στην αναζήτηση της ανάκαμψης

10 Απριλίου 2014 | 12:17 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Εκδηλώσεις

Η συμβολή των επώνυμων προϊόντων στην προσπάθεια ανάκαμψης της οικονομίας ήταν το θέμα της εκδήλωσης που διοργάνωσε στα τέλη Φεβρουαρίου ο Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων.

Απευθυνόμενος σε πλήθος στελεχών, ο κ. Ν. Καραγεωργίου, πρόεδρος του ΕΣΒΕΠ, τόνισε πως στη δίνη της σημερινής κρίσης, η μάρκα αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της κρίσης και τις επιπτώσεις της στο καταναλωτικό εισόδημα, αλλά και τις απαιτήσεις που δημιουργεί η τεχνολογική εξέλιξη, τονίζοντας την αναγκαιότητα αλλαγών στον τρόπο αντιμετώπισης του κλάδου από το κράτος, όπως αυτός εκφράζεται στις σχετικές θεσμικές ρυθμίσεις. Ο υφυπουργός ΥΠΑΑΝ κ. Αθ. Σκορδάς, αναγνώρισε τη συνεισφορά των επώνυμων προϊόντων στην ελληνική οικονομία, μιλώντας για τη σωστή προώθηση των ελληνικών προϊόντων στις ξένες αγορές, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «πρέπει να ξεφύγουμε, γενικώς, από τη λογική του «χύμα».

Ο κ. Χρήστος Γκενάκος, επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του ΟΠΑ, παρουσίασε περίληψη της μελέτης του ΟΟΣΑ, κάνοντας ειδική αναφορά σε τμήματά της που αφορούν ιδιαίτερα στον κλάδο, όπως η λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές, η διακίνηση ΜΥΣΥΦΑ από τα σούπερ μάρκετ κά, ενώ ο εκδότης της Real News κ. Νίκος Χατζηνικολάου μίλησε για τη φήμη ως εργαλείο ανάπτυξης. Εντυπωσιακή ήταν και η παρουσίαση της κυρίας Helena Chari, Vice President and Board Member, TNS North America, η οποία αναφέρθηκε στον νέο καταναλωτή μέσα στο υφεσιακό ελληνικό περιβάλλον, δίνοντας έμφαση στον ρόλο της καινοτομίας, το merchandising, τη συνεργασία με μικρές εταιρείες που έχουν δημιουργικότητα και φαντασία και στις νέες τεχνολογίες επικοινωνίας.

Τις τραπεζικές συνθήκες που επικρατούν στην αγορά περιέγραψε ο κ. Ηλ. Λεκκός, Chief Economist του ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, ο οποίος μίλησε για τη ριζική αλλαγή εκ μέρους των τραπεζών των κριτηρίων χρηματοδότησης, με την μετατροπή τους ουσιαστικά σε «συμβούλους» αντί «παρόχους ρευστότητας». Στις εμπειρίες και τα επιτεύγματα της ΓΑΙΑ Τρόφιμα ΑΒΕΕ αναφέρθηκε ο επικεφαλής της, κ. Ά. Κεφαλογιάννης, ενώ ο κ. Σπ. Θεοδωρόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Chipita ΑΕ, έκλεισε τη εκδήλωση, επισημαίνοντας τον ζωτικό ρόλο της καινοτομίας για την επιβίωση της μάρκας.

σελφ σερβις (T. 437)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION