σελφ σερβις - ΣΕΒΤ: Βραβεία Ecotrophelia 2013

Παρασκευή, 7 Αυγούστου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

ΣΕΒΤ: Βραβεία Ecotrophelia 2013

18 Σεπτεμβρίου 2013 | 13:00 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Φεστιβάλ/Βραβεία

Στα τέλη του Ιουλίου πραγματοποιήθηκε η τελετή ανακοίνωσης και η βράβευση των τριών νικητριών ομάδων του 3ου Διαγωνισμού Καινοτόμων Προϊόντων Διατροφής Ecotrophelia 2013, που διοργανώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά με πρωτοβουλία του ΣΕΒΤ, στο πλαίσιο των δράσεων της Ελληνικής Τεχνολογικής Πλατφόρμας Food for Life και του ευρωπαϊκού έργου Capinfood.

Φέτος, στην τελική φάση του διαγωνισμού έφτασαν 11 ομάδες φοιτητών από ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά και τεχνολογικά ιδρύματα της χώρας. Το 1ο βραβείο απονεμήθηκε στην ομάδα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών για το προϊόν Eviva, ένα έτοιμο προς μαγείρεμα προϊόν, που συνδυάζει την υψηλή διατροφική αξία της τσιπούρας, με το ιδιαίτερο άρωμα του ούζου και του τσίπουρου.

Το 2ο βραβείο δόθηκε στην ομάδα φοιτητών του Πανεπιστημίου Αιγαίου, που συμμετείχε με το προϊόν 30 Bees, ένα καινοτόμο, λειτουργικό, έτοιμο προς κατανάλωση σνακ λίγων θερμίδων, με κύρια συστατικά το οργανικό μέλι ελάτης, τη γύρη μελισσών και τα καρύδια. Το 3ο βραβείο απονεμήθηκε στην ομάδα φοιτητών του ΤΕΙ Θεσσαλίας για το προϊόν Δια Ελιάς και Αέρος, ένα αλλαντικό αέρος ταχείας ωρίμανσης, πλούσιο σε φυσικό εκχύλισμα πολυφαινολών ελιάς.

«Στην Ελλάδα της κρίσης υπάρχει δημιουργικότητα, εφευρετικότητα και καινοτομία, αλλά και δίψα από τη νέα γενιά για πρωτοβουλίες που θα της δώσουν τη δυνατότητα να κάνει πράξη τις ιδέες της. Αισθανόμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, γιατί αυτή η πρωτοβουλία μάς δείχνει ότι υπάρχει και μια άλλη Ελλάδα», τόνισε ο κ. Ευ. Καλούσης, πρόεδρος του ΣΕΒΤ, εκφράζοντας τα θερμά του συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες. Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυναν ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Αθ. Τσαυτάρης και ο υφυπουργός Ανάπτυξης, κ. Αθ. Σκορδάς.

σελφ σερβις (T. 431)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Παγωτό: Άλλους δρόσισε κι άλλους έκαψε, λόγω Covid-19

Η άνοδος των πωλήσεων παγωτού στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τετράμηνο φέτος ήταν εκπληκτική, 20% σε αξία, δεδομένης της σύμπτωσης του lockdown, στη διάρκεια του οποίου η οργανωμένη λιανική έκανε χρυσές δουλειές, με την έναρξη της σεζόν του προϊόντος. Όμως, για τη μικρή λιανική και τον τουρισμό, που δημιουργούν ένα χρυσό μερίδιο για τη βιομηχανία παγωτού τα καλοκαίρια, οι επιπτώσεις είναι βαριές και μακροπρόθεσμες, ενόσω ένα πιθανό δεύτερο κύμα της πανδημίας εντείνει την αβεβαιότητα…

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION