σελφ σερβις - 10ο Συνέδριο ECR Hellas: Μαραθώνιος προς την ανάκαμψη

Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

10ο Συνέδριο ECR Hellas: Μαραθώνιος προς την ανάκαμψη

19 Αυγούστου 2013 | 11:51 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Συνέδρια

Περισσότερα από 500 στελέχη του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας παρακολούθησαν τις εργασίες του 10ου Συνεδρίου του ECR Hellas υπό τον τίτλο «Ο Μαραθώνιος προς την Ανάκαμψη» και αντάλλαξαν απόψεις, σχετικά με τα επιτεύγματα του φορέα και τις προκλήσεις της προσαρμογής τους στα νέα δεδομένα της αγοράς.

Στην εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στις 20 Ιουνίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος, την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο κ. Ν. Μηταράκης, υφυπουργός ΥΠΑΑΝ. Οι πρόεδροι του ECR Hellas κ.κ. Ν. Βερόπουλος και Σπ. Τρύφωνας (βλ. φωτό) προσδιόρισαν τα χαρακτηριστικά των «μαραθωνοδρόμων» της επιχειρηματικότητας τα τελευταία χρόνια, ενώ ο κ. Marcel Corstjens (INSEAD), αναφέρθηκε στους τρόπους με τους οποίους όλοι οι συμμετέχοντες στην αλυσίδα των FMCG μπορεί να είναι κερδισμένοι.

Ο κ. Ι. Βλαχονικολέας (Μετρό) ανέλυσε το διαχρονικό πρόβλημα των απωλειών εμπορευμάτων από τα ράφια, ενώ οι κ.κ. Π Λυμπεράκος (Unilever) και  Στ. Κυριακούλιας (BDF), εισηγήθηκαν σχετικά με την επιθυμία της μείωσης του κόστους των αποθεμάτων και την αξία του ελέγχου του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των επιχειρήσεων. Ο κ. Γ. Δημητρακόπουλος (GS1 Association Greece) παρουσίασε το έργο Data Synchronization, που πραγματοποίησαν από κοινού ως ομάδα το ECR και το GS1 Association Greece, με σκοπό τη δημιουργία ενός ελληνικού data pool κατά τα διεθνή πρότυπα, ενώ οι κυρίες Σ. Τρακάδη (Μαρινόπουλος) και Ελ. Τσέντου (Unilever) παρουσίασαν το πρόγραμμα «Τι θα φάμε σήμερα;», το case study που διακρίθηκε με το βραβείο του ευρωπαϊκού φορέα, ECR Europe Award for Best Activation.

Ο κ. Δ. Μαύρος (MRB), παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα έρευνας («Από τους Νεόπτωχους στους Δρω»), εστίασε τα σχόλιά του στις συμπεριφορές των καταναλωτών και στις νέες ομάδες των «Δρω» και «Αντιδρώ», που πρέπει να μελετηθούν από τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να έχουν σημαντική παρουσία και στο μέλλον, ενώ ο κ. K. Hughes (Glacier Consulting) αναφέρθηκε στην τάση των καταναλωτών να αποφασίζουν με ανορθολογικά κριτήρια και στα επενδυτικά κίνητρα που αυτή προσφέρει. Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με συζήτηση μεταξύ των κ.κ. Ι. Αρτινού (Vivartia), Γ. Αυλωνίτη (ΟΠΑ, Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ), Ν. Βερόπουλου (Αφοί Βερόπουλοι), J. Loubere (Μαρινόπουλος), Αρ. Παντελιάδη (Μετρό) και Γ. Σπηλιόπουλου (Barilla).

σελφ σερβις (T. 430)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION