σελφ σερβις - Ιωάννης Μασούτης, Δ. Μασούτης ΑΕ: Σε τρία χρόνια ο τζίρος μας θα φτάσει το 1 δισ. ευρώ

Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Ιωάννης Μασούτης, Δ. Μασούτης ΑΕ: Σε τρία χρόνια ο τζίρος μας θα φτάσει το 1 δισ. ευρώ

27 Οκτωβρίου 2020 | 09:38 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Συνέντευξεις-Πρόσωπα

Εφόσον το 2021 εξελιχθεί πτωτικά, λόγω της πανδημίας και των επιπτώσεών της στην οικονομία, θα γίνει η αφετηρία ενός νέου κύκλου συγκέντρωσης της οργανωμένης λιανικής, τονίζει στη συνέντευξή του στο «σελφ σέρβις» ο κ. Ιωάννης Μασούτης, διευθύνων σύμβουλος της Διαμαντής Μασούτης ΑΕ. Όπως συμπεραίνει, οι νέες κρούσεις για εξαγορές θα απευθύνονται στη μεσαία και μικρομεσαία ζώνη της αγοράς, υπονοώντας ότι η στρατηγική της εταιρείας του θα παραμείνει εστιασμένη στις επιθετικές κινήσεις. Εκτιμά δε ότι σε κάθε περίπτωση ο τζίρος της σε βάθος τριετίας θα υπερβεί το 1 δισ. ευρώ και οι επενδύσεις της σε πέντε χρόνια τα 100 εκατ. ευρώ.

Στην εναρκτήρια ερώτηση στον συνομιλητή μας, σχετικά με τις προβλέψεις του για την εξέλιξη φέτος των βασικών οικονομικών μεγεθών της εταιρείας του, αλλά και τις επιδιώξεις της την επόμενη χρονιά, ο κ. Μασούτης μας είπε: «Την τρέχουσα χρήση, λόγω της πανδημίας, αναμένεται σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών εξαιτίας της αυξημένης κατανάλωσης το δίμηνο του lockdown τον Μάρτιο-Απρίλιο, αλλά και κατόπιν, λόγω της αύξησης των πωλήσεων ιδιαίτερα σε κατηγορίες όπως τα καθαριστικά σπιτιού και τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας, αλλά και στα τρόφιμα. Ωστόσο, έχουν αυξηθεί, ταυτόχρονα, και τα λειτουργικά έξοδα των καταστημάτων μας, λόγω των μέτρων αντιμετώπισης του Covid-19.

Παρά την αβεβαιότητα αυτή τη στιγμή αναφορικά με την εξέλιξη της πανδημίας και τις ενδεχόμενες επιπτώσεις της το 2021, η διοίκηση της εταιρείας μας εστιάζει το ενδιαφέρον της στην ενίσχυση όχι μόνο των μεγεθών μας, αλλά και στην παροχή νέων υπηρεσιών, στην αύξηση των καταστημάτων μας και στον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της επαφής με τους πελάτες μας».

Υψηλότερες αποδόσεις στην Αττική

    σελφ σέρβις: Έχοντας πια «γνωρίσει» αρκετά καλά την αγορά της Αθήνας, πώς θα περιγράφατε την εξέλιξη των μεγεθών της Μασούτης στην αγορά της Αττικής;

Ιωάννης Μασούτης: Την κρίνω ως πολύ ικανοποιητική. Η αγορά της Αθήνας αγκάλιασε το εγχείρημα της ανάπτυξής μας και σε αυτήν και οι πελάτες μάς εκφράζουν συνέχεια την ικανοποίησή τους. Τα αποτελέσματά μας γενικά είναι πολύ καλύτερα στην Αττική, πράγμα που σημαίνει ότι η αύξηση που εμφανίζουμε στην πρωτεύουσα είναι σημαντικά υψηλότερη από των υπολοίπων περιοχών της Ελλάδας, όπου αναπτύσσεται το δίκτυό μας. Βεβαίως, το μερίδιό μας στην Αττική είναι ακόμη χαμηλό, προσεγγίζει το 3%, ενώ στο σύνολο της Ελλάδας είναι πάνω από 10%.

Διάψευση … ακόμα μια φορά

    σ. σ.: Στην αγορά ακούστηκε γι’ ακόμα μια φορά ότι πολύ πρόσφατα διαπραγματευθήκατε πάλι με την ΑΒ Βασιλόπουλος. Μάλιστα, ελέχθη ότι φθάσατε πολύ κοντά σε συμφωνία. Πώς σχολιάζετε τις πληροφορίες αυτές;

Ι. Μ: Αυτή η ερώτηση μού γίνεται κάθε χρόνο. Κυκλοφορούν διάφορα σενάρια. Δεν ισχύει αυτό που αναφέρετε. Ίσως υπάρχει κάποια ανάγκη να δημιουργείται η εντύπωση μιας κινητικότητας και αλλαγών στον κλάδο, αλλά αν δεν ισχύουν τέτοια πράγματα και καλό είναι να μην τα τροφοδοτούμε.

Εξαγορές: Τις επιλέγουμε ως τρόπο ανάπτυξης

    σ. σ.: Τα τελευταία λίγα χρόνια η Μασούτης διατηρεί την πέμπτη θέση στην οργανωμένη λιανική, με πολύ μεγάλη, ωστόσο, απόσταση από τις ΕΥΣ, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl και Metro. Προφανώς οι διαφορές τζίρου που σας χωρίζουν από τις αλυσίδες αυτές δεν θα καλυφθούν από ανάπτυξη προερχόμενη μόνο από επενδύσεις σε εταιρικό επίπεδο. Η στρατηγική σας εξακολουθεί να στοχεύει σε εξαγορές και συγχωνεύσεις; Αν ναι, σε ποια κατεύθυνση; Τι εναλλακτικές υπάρχουν, εφόσον θελήσετε να ανεβήτε θέση στην κατάταξη των εταιρειών του κλάδου;

Ι. Μ: Πιστεύω ότι ο μικρομεσαίος χώρος στα σούπερ μάρκετ, δηλαδή οι εταιρείες που κάνουν ετήσιο τζίρο μέχρι τα 250-300 εκατ. ευρώ, θα συνεχίσει να δέχεται μεγάλες πιέσεις. Ίσως κάποιες από αυτές τις εταιρείες αναγκαστούν να συγχωνευθούν κι άλλες ίσως δεν αντέξουν. Από την πλευρά μας, έχουμε δείξει ξεκάθαρα στα τόσα χρόνια της παρουσίας μας στην ελληνική αγορά ότι οι εξαγορές είναι ο τρόπος που κυρίως επιλέγουμε για την ανάπτυξή μας. Γι’ αυτό, όταν υπάρχουν ευκαιρίες, δηλώνουμε «παρών». Εφόσον προκύπτει κάποια ευκαιρία, την εξετάζουμε με τα δικά μας κριτήρια και πράττουμε ανάλογα, όταν είμαστε σίγουροι. Πέρα από τις εξαγορές, όμως, εμείς στοχεύουμε στην οργανική ανάπτυξη της εταιρείας. Ήδη ο φετινός σχεδιασμός μας προβλέπει τη λειτουργία έξι νέων καταστημάτων. Εγκαινιάσαμε δύο καταστήματα στην Αττική και εγκαινιάζουμε ακόμα δύο καινούργια στην Αχαΐα, ξεκινώντας από την Πάτρα στις 9 Οκτωβρίου. Μέχρι το τέλος της χρονιάς θα λειτουργήσει ακόμα ένα. Επίσης, κατάστημα θα αποκτήσει η εταιρεία μας και στην Παραμυθιά, στην Ήπειρο…

Εκτός από την οργανική ανάπτυξη, με το άνοιγμα νέων καταστημάτων και την απόκτηση παρουσίας σε περιοχές που δεν είχαμε μέχρι σήμερα δραστηριότητα, στοχεύουμε στην αύξηση των πωλήσεων των υφιστάμενων καταστημάτων μας κι αυτό είναι πιο σημαντικό από το άνοιγμα νέων καταστημάτων. Στόχος μας είναι, μέσω των επενδύσεών μας σε ψηφιακά καταστήματα, στην ανανέωση των υφισταμένων καταστημάτων μας, αλλά και με την ταυτόχρονη ανάπτυξη του αριθμού τους, να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών, που θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών. Ακόμα και όταν καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε απαιτητικές καταστάσεις, όπως αυτή του Covid-19, ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες και του φυσικού και του ψηφιακού δικτύου. Στηριζόμαστε στις υποδομές, στις οποίες έχουμε επενδύσει, και τα αποτελέσματα αυτών των επενδύσεων φαίνονται μακροπρόθεσμα. Το εταιρικό Logistics Center με τις πολλαπλές δυνατότητές του, τα έργα πληροφορικής με τις καινοτόμες λύσεις, μας δίνουν τη δυνατότητα να ανταπεξερχόμαστε άμεσα στις προκλήσεις των καιρών. Σημειώστε, άλλωστε, ότι βραβευτήκαμε ως η Digitalized Company of the Year στα Impact BITE Awards 2020.

Στην εναρκτήρια ερώτηση στον συνομιλητή μας, σχετικά με τις προβλέψεις του για την εξέλιξη φέτος των βασικών οικονομικών μεγεθών της εταιρείας του, αλλά και τις επιδιώξεις της την επόμενη χρονιά, ο κ. Μασούτης μας είπε: «Την τρέχουσα χρήση, λόγω της πανδημίας, αναμένεται σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών εξαιτίας της αυξημένης κατανάλωσης το δίμηνο του lockdown τον Μάρτιο-Απρίλιο, αλλά και κατόπιν, λόγω της αύξησης των πωλήσεων ιδιαίτερα σε κατηγορίες όπως τα καθαριστικά σπιτιού και τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας, αλλά και στα τρόφιμα. Ωστόσο, έχουν αυξηθεί, ταυτόχρονα, και τα λειτουργικά έξοδα των καταστημάτων μας, λόγω των μέτρων αντιμετώπισης του Covid-19.

Παρά την αβεβαιότητα αυτή τη στιγμή αναφορικά με την εξέλιξη της πανδημίας και τις ενδεχόμενες επιπτώσεις της το 2021, η διοίκηση της εταιρείας μας εστιάζει το ενδιαφέρον της στην ενίσχυση όχι μόνο των μεγεθών μας, αλλά και στην παροχή νέων υπηρεσιών, στην αύξηση των καταστημάτων μας και στον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της επαφής με τους πελάτες μας».

Υψηλότερες αποδόσεις στην Αττική

    σελφ σέρβις: Έχοντας πια «γνωρίσει» αρκετά καλά την αγορά της Αθήνας, πώς θα περιγράφατε την εξέλιξη των μεγεθών της Μασούτης στην αγορά της Αττικής;

Ιωάννης Μασούτης: Την κρίνω ως πολύ ικανοποιητική. Η αγορά της Αθήνας αγκάλιασε το εγχείρημα της ανάπτυξής μας και σε αυτήν και οι πελάτες μάς εκφράζουν συνέχεια την ικανοποίησή τους. Τα αποτελέσματά μας γενικά είναι πολύ καλύτερα στην Αττική, πράγμα που σημαίνει ότι η αύξηση που εμφανίζουμε στην πρωτεύουσα είναι σημαντικά υψηλότερη από των υπολοίπων περιοχών της Ελλάδας, όπου αναπτύσσεται το δίκτυό μας. Βεβαίως, το μερίδιό μας στην Αττική είναι ακόμη χαμηλό, προσεγγίζει το 3%, ενώ στο σύνολο της Ελλάδας είναι πάνω από 10%.

Διάψευση … ακόμα μια φορά

    σ. σ.: Στην αγορά ακούστηκε γι’ ακόμα μια φορά ότι πολύ πρόσφατα διαπραγματευθήκατε πάλι με την ΑΒ Βασιλόπουλος. Μάλιστα, ελέχθη ότι φθάσατε πολύ κοντά σε συμφωνία. Πώς σχολιάζετε τις πληροφορίες αυτές;

Ι. Μ: Αυτή η ερώτηση μού γίνεται κάθε χρόνο. Κυκλοφορούν διάφορα σενάρια. Δεν ισχύει αυτό που αναφέρετε. Ίσως υπάρχει κάποια ανάγκη να δημιουργείται η εντύπωση μιας κινητικότητας και αλλαγών στον κλάδο, αλλά αν δεν ισχύουν τέτοια πράγματα και καλό είναι να μην τα τροφοδοτούμε.

Εξαγορές: Τις επιλέγουμε ως τρόπο ανάπτυξης

    σ. σ.: Τα τελευταία λίγα χρόνια η Μασούτης διατηρεί την πέμπτη θέση στην οργανωμένη λιανική, με πολύ μεγάλη, ωστόσο, απόσταση από τις ΕΥΣ, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl και Metro. Προφανώς οι διαφορές τζίρου που σας χωρίζουν από τις αλυσίδες αυτές δεν θα καλυφθούν από ανάπτυξη προερχόμενη μόνο από επενδύσεις σε εταιρικό επίπεδο. Η στρατηγική σας εξακολουθεί να στοχεύει σε εξαγορές και συγχωνεύσεις; Αν ναι, σε ποια κατεύθυνση; Τι εναλλακτικές υπάρχουν, εφόσον θελήσετε να ανεβήτε θέση στην κατάταξη των εταιρειών του κλάδου;

Ι. Μ: Πιστεύω ότι ο μικρομεσαίος χώρος στα σούπερ μάρκετ, δηλαδή οι εταιρείες που κάνουν ετήσιο τζίρο μέχρι τα 250-300 εκατ. ευρώ, θα συνεχίσει να δέχεται μεγάλες πιέσεις. Ίσως κάποιες από αυτές τις εταιρείες αναγκαστούν να συγχωνευθούν κι άλλες ίσως δεν αντέξουν. Από την πλευρά μας, έχουμε δείξει ξεκάθαρα στα τόσα χρόνια της παρουσίας μας στην ελληνική αγορά ότι οι εξαγορές είναι ο τρόπος που κυρίως επιλέγουμε για την ανάπτυξή μας. Γι’ αυτό, όταν υπάρχουν ευκαιρίες, δηλώνουμε «παρών». Εφόσον προκύπτει κάποια ευκαιρία, την εξετάζουμε με τα δικά μας κριτήρια και πράττουμε ανάλογα, όταν είμαστε σίγουροι. Πέρα από τις εξαγορές, όμως, εμείς στοχεύουμε στην οργανική ανάπτυξη της εταιρείας. Ήδη ο φετινός σχεδιασμός μας προβλέπει τη λειτουργία έξι νέων καταστημάτων. Εγκαινιάσαμε δύο καταστήματα στην Αττική και εγκαινιάζουμε ακόμα δύο καινούργια στην Αχαΐα, ξεκινώντας από την Πάτρα στις 9 Οκτωβρίου. Μέχρι το τέλος της χρονιάς θα λειτουργήσει ακόμα ένα. Επίσης, κατάστημα θα αποκτήσει η εταιρεία μας και στην Παραμυθιά, στην Ήπειρο…

Εκτός από την οργανική ανάπτυξη, με το άνοιγμα νέων καταστημάτων και την απόκτηση παρουσίας σε περιοχές που δεν είχαμε μέχρι σήμερα δραστηριότητα, στοχεύουμε στην αύξηση των πωλήσεων των υφιστάμενων καταστημάτων μας κι αυτό είναι πιο σημαντικό από το άνοιγμα νέων καταστημάτων. Στόχος μας είναι, μέσω των επενδύσεών μας σε ψηφιακά καταστήματα, στην ανανέωση των υφισταμένων καταστημάτων μας, αλλά και με την ταυτόχρονη ανάπτυξη του αριθμού τους, να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών, που θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών. Ακόμα και όταν καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε απαιτητικές καταστάσεις, όπως αυτή του Covid-19, ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες και του φυσικού και του ψηφιακού δικτύου. Στηριζόμαστε στις υποδομές, στις οποίες έχουμε επενδύσει, και τα αποτελέσματα αυτών των επενδύσεων φαίνονται μακροπρόθεσμα. Το εταιρικό Logistics Center με τις πολλαπλές δυνατότητές του, τα έργα πληροφορικής με τις καινοτόμες λύσεις, μας δίνουν τη δυνατότητα να ανταπεξερχόμαστε άμεσα στις προκλήσεις των καιρών. Σημειώστε, άλλωστε, ότι βραβευτήκαμε ως η Digitalized Company of the Year στα Impact BITE Awards 2020.


Στόχος η ανάπτυξή μας σε όλη την Ελλάδα

    σ. σ.: Πώς φαντάζεστε την εικόνα του δικτύου σας μετά από μια πενταετία;

Ι. Μ.: Το όραμά μας είναι να αναπτυχθούμε σε όλη την Ελλάδα. Να έρθουμε κοντά σε όλους τους καταναλωτές, που μας γνωρίζουν από τις διαφημίσεις μας σε πανελλαδικό δίκτυο και μας περιμένουν. Θέλουμε να δώσουμε σε όλους τη δυνατότητα να γνωρίσουν το περιβάλλον αγορών Μασούτης, που διαφέρει και ξεχωρίζει, και ν’ ανακαλύψουν μόνοι τους τα «οικονομικά και ελληνικά» σούπερ μάρκετ. Ταυτόχρονα, θέλουμε να ενισχύσουμε την σχέση μας με τον τελικό καταναλωτή μέσα από προσωποποιημένες προτάσεις, με βάση τις δικές του ανάγκες, και πιθανά –σε μικρότερη έκταση– μέσω μαζικών προσφορών. Στο πλαίσιο αυτό, θα αναβαθμιστεί η κάρτα πιστότητας mas card Μασούτης, η οποία συνοδεύει πιστά τους καταναλωτές στις αγορές τους εδώ και είκοσι χρόνια, χαρίζοντάς τους προνόμια και εκπτώσεις.

Ποσά άνω των 200 εκατ. ευρώ θα διατεθούν στη μείωση των τιμών, αλλά και σε προσφορές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, σε συνεργασία με τους προμηθευτές μας. Επιπλέον, το επενδυτικό μας πλάνο προβλέπει την επόμενη πενταετία επενδύσεις άνω των 100 εκατ. ευρώ, για την επέκταση του δικτύου μας με νέα καταστήματα σε περιοχές όπου δεν δραστηριοποιούμαστε σήμερα, για την ανακαίνιση των υφιστάμενων, την ψηφιοποίηση των συστημάτων μας, την ενδυνάμωση των ψηφιακών πωλήσεών μας και, παράλληλα, τη βελτίωση των υποδομών της εφοδιαστικής αλυσίδας, με στόχο στην επόμενη τριετία ο τζίρος της εταιρείας μας να υπερβεί το 1 δισ. ευρώ.

Αβεβαιότητα για όλη την οικονομία

    σ. σ.: Όλες οι απόψεις συγκλίνουν στο ότι η υγειονομική κρίση φέτος ωθεί σε ανάπτυξη την οργανωμένη λιανική. Τι θα συμβεί, όμως, το 2021; Η οικονομία ήδη βρίσκεται σε βαθιά ύφεση, ενώ το οικογενειακό εισόδημα εκ νέου απαξιώνεται κι η ανεργία πλησιάζει το 19%...

Ι. Μ.: Το πλήγμα που δέχεται το σύνολο των κλάδων από τα περιοριστικά μέτρα για την αντιμετώπιση του κορονοϊού είναι βαρύ. Η παραγωγή επηρεάζεται αρνητικά και η συνολική ζήτηση στην οικονομία αναμένεται ότι θα μειωθεί. Οι εξαγωγές, ο τουρισμός, η εστίαση είναι κλάδοι που ήδη πλήττονται. Οι προκλήσεις που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε είναι πάρα πολλές. Η οικονομία δεν μπορεί να στηριχτεί, εάν ένας μόνο κλάδος πάει καλά. Όλοι οι κλάδοι είναι αλληλένδετοι.

Η εταιρεία μας παρακολουθεί εκτενώς τις εξελίξεις αναφορικά με την πανδημία, παρακολουθεί την αποτίμηση της κατάστασης από τις αρμόδιες αρχές και προβληματιζόμαστε σχετικά με τις ενδεχόμενες επιπτώσεις. Υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα αυτή τη στιγμή σχετικά με τη πορεία και του δικού μας κλάδου στη διάρκεια της ερχόμενης χρονιάς. Πολλά θα εξαρτηθούν, τόσο από τη συνέχεια των μέτρων αντιμετώπισης του κορονοϊού όσο και από τα μέτρα στήριξης, που προτίθεται να λάβει η κυβέρνηση στο εξής για τους επαγγελματίες όλων των κλάδων.

Νέος κύκλος εξαγορών και συγχωνεύσεων εν όψει

    σ. σ.: Εάν η επόμενη χρονιά αποδειχθεί καθοδική για τον κλάδο, θεωρείτε ότι θ’ ανοίξει ένας νέο κύκλος εξαγορών και συγχωνεύσεων;

Ι. Μ.: Όπως είπα, πιστεύω ότι ο μικρομεσαίος χώρος των σούπερ μάρκετ θα συνεχίσει να δέχεται μεγάλες πιέσεις. Αν η επόμενη χρονιά εξελιχθεί καθοδικά για την αγορά του κλάδου, κάποιοι από τους μικρομεσαίους αναγκαστικά θα συγχωνευθούν και πιθανώς κάποιοι άλλοι δεν θ’ αντέξουν. Οπότε, ναι, πιστεύω πως θ’ ανοίξει ένας νέος κύκλος συζητήσεων και διαπραγματεύσεων με θέμα τις εξαγορές και τις συγχωνεύσεις, που θα οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη συγκέντρωση τον κλάδο. Επίσης, πιστεύω ότι μένει να δούμε ακόμα και συνεργασίες μεταξύ εταιρειών, που δραστηριοποιούνται στον ίδιο ή σε διαφορετικούς τομείς. Ήδη η εταιρεία μας ξεκινάει συνεργασία με την πλατφόρμα online αγορών BOX της Cosmote, προκειμένου να ανταποκριθούμε στην αλματώδη άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως εκδηλώθηκε ήδη την περίοδο του lockdown. Η πανδημία ευνοεί την ανάπτυξή του.

    σ. σ.: Ο ΕΛΟΜΑΣ το τελευταίο διάστημα «βάλλεται» εκ των έσω... Θα εκμεταλλευθείτε στρατηγικά την εξέλιξη;

Ι. Μ.: Δεν γνωρίζω τα εσωτερικά προβλήματα του ΕΛΟΜΑΣ. Εμείς κάνουμε ανεξάρτητη ανάπτυξη στην επιχείρησή μας, εξετάζοντας μεμονωμένες περιπτώσεις επιχειρήσεων.

e-shop: Στόχος, ένα μερίδιο ανάλογο των φυσικών καταστημάτων μας

    σ. σ.: Την περίοδο της κρίσης είδαμε τις ψηφιακές πωλήσεις να εκτινάσσονται στα ύψη. Πώς προσαρμόζεστε στα νέα δεδομένα και με τι επιδιώξεις;

Ι. Μ.: Φέτος οι ψηφιακές πωλήσεις μας είναι σαφώς περισσότερο ενισχυμένες. Πετύχαμε ρυθμούς ανάπτυξης, που υπό φυσιολογικές συνθήκες τους αναμέναμε σε βάθος πενταετίας. Με το ξέσπασμα της πανδημίας, η εταιρεία μας ανέπτυξε την νέα σχετική υπηρεσία όχι μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα, αλλά σε 45 πόλεις της Ελλάδας, προκειμένου να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των καταναλωτών να ψωνίζουν από την ασφάλεια των σπιτιών τους. Στο εταιρικό μας e-shop ο πελάτης μπορεί εύκολα να περιηγηθεί τις διάφορες κατηγορίες των χιλιάδων κωδικών και να παραγγείλει ό,τι του χρειάζεται. Στο μεταξύ, εδώ και χρόνια η εφαρμογή μας scan&shop Μασούτης για κινητά και τάμπλετ ήδη έχει εξοικειώσει το κοινό με τις ηλεκτρονικές αγορές από τα καταστήματά μας. Φυσικά, το μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων έρχεται από τα φυσικά καταστήματα.

Γενικά το ηλεκτρονικό κατάστημα στη χώρα μας εμφάνισε ραγδαία ανάπτυξη την περίοδο της καραντίνας. Αλλά ήδη φαίνεται πως η ανάπτυξή του δεν είναι παροδική. Το κανάλι των ηλεκτρονικών πωλήσεων εμφανίστηκε, για να μείνει. Εμείς σχετικά είμαστε έτοιμοι. Το Logistics Center μας μπορεί να ανταποκριθεί και στις πιο αυξημένες ανάγκες που τυχόν θα προκύψουν. Επιθυμία και σκοπός μας είναι να επιτύχουμε και στις ηλεκτρονικές μας πωλήσεις ένα μερίδιο αγοράς, ανάλογο των φυσικών μας καταστημάτων. 

σελφ σερβις (T. 508)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION