σελφ σερβις - Η Walmart διακόπτει τη λειτουργία του Jet.com

Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Η Walmart διακόπτει τη λειτουργία του Jet.com

25 Ιουνίου 2020 | 13:39 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Online,Διεθνή

Μετά από αρκετά χρόνια απoεπένδυσης, η Walmart αποφάσισε την αναστολή λειτουργίας του Jet.com, της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που αγόρασε το 2016 έναντι 3,3 δισ. δολαρίων.

Η πλατφόρμα βοήθησε τον αμερικανικό όμιλο να επιταχύνει τον ψηφιακό του μετασχηματισμό και την omnichannel στρατηγική του, ενώ παράλληλα του παρείχε πρόσβαση στις πυκνοκατοικημένες παράκτιες περιοχές της χώρας, τις οποίες δεν εξυπηρετούσε με την υπάρχουσα πλατφόρμα. Η συγκεκριμένη απόφαση στηρίχθηκε στη θέση της Walmart πως πλέον το brand Walmart.com, μετά από τις μεγάλες επενδύσεις, την αύξηση της ταχύτητας στις κατ’ οίκον παραδόσεις και την αξιοποίηση των εμπορικών του κέντρων ως σημείων click & collect, καλύπτει τις απαιτήσεις των καταναλωτών στο σύνολο της επικράτειας.

Σύμφωνα με ειδικούς αναλυτές, η Walmart επενδύει στην αντιμετώπιση του μεγάλου ανταγωνιστή της στο online λιανεμπόριο, την Amazon, με κινήσεις όπως η επέκταση της υπηρεσίας Express Delivery σε πάνω από 2.000 καταστήματα στις ΗΠΑ, με παράδοση των παραγγελιών εντός δύο ωρών, ενώ φημολογείται και η ανάπτυξη συνδρομητικής υπηρεσίας παρόμοιας με τo Amazon Prime. Σύμφωνα με τη Walmart, οι online πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 74% σε ετήσια βάση, εν μέρει λόγω των ειδικών συνθηκών που δημιούργησε η πανδημία. Σε κάθε περίπτωση, ο αμερικανικός όμιλος επενδύει θέτοντας μακροπρόθεσμους στόχους, αφού, σύμφωνα με τη Wall Street Journal, η online δραστηριότητα ήταν ζημιογόνα, στη διάρκεια ενός οικονομικού έτους, κατά περίπου 2 δισ. δολάρια.

Η αναστολή λειτουργίας της πλατφόρμας Jet.com πιθανολογείται πως θα συμβάλει στη μείωση της αβεβαιότητας σχετικά με την περίοδο που θα ακολουθήσει το τέλος της πανδημίας. Σύμφωνα δε με έρευνα της Escalent (εταιρεία human behavior and analytics), κατά το δίμηνο Μαρτίου-Απριλίου η Walmart ξεπέρασε κατά πολύ την Amazon στις online παραγγελίες ταχυκίνητων προϊόντων, με ποσοστό 47% έναντι 19%.

Η έρευνα καταγράφει επίσης τα ποσοστά των αγορών που πραγματοποιήθηκαν σε τοπικά καταστήματα (34%), των καταναλωτών που προτίμησαν την πλατφόρμα Instacart (24%) και τη Shipt (5%). Στην ίδια έρευνα οι καταναλωτές που αγόρασαν προϊόντα online δήλωσαν σε ποσοστό 38% πως θα εξακολουθήσουν να αγοράζουν online ή θα αυξήσουν τις σχετικές αγορές τους μετά το πέρας της πανδημίας (δείγμα έρευνας, 1.500 καταναλωτές στις ΗΠΑ, που αγοράζουν είδη μπακαλικής τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα).

σελφ σερβις (T. 505)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION