σελφ σερβις - Nielsen: Η πανδημία άλλαξε τις καταναλωτικές συνήθειες

Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Nielsen: Η πανδημία άλλαξε τις καταναλωτικές συνήθειες

26 Μαΐου 2020 | 14:22 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Βιομηχανία,Έρευνα

Σύμφωνα με επίκαιρη έρευνα της Nielsen, το 49% των Ελλήνων δήλωσαν ότι θα επισκέπτονται λιγότερο συχνά τα φυσικά σούπερ μάρκετ προς αποφυγή του συνωστισμού, πράγμα που επηρεάζει τις αποφάσεις τους ως προς τον τύπο του καταστήματος που επιλέγουν για τις αγορές τους.

Στο πλαίσιο αυτό, οι πωλήσεις των καταστημάτων άνω των 2.500τμ αναπτύχθηκαν ταχύτερα κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους (20,1%), έναντι των επιφάνειας χώρου πωλήσεων 1.000-2.500τμ (12,1%). Επίσης, κατά το 46% οι Έλληνες καταναλωτές δήλωσαν ότι θα μαγειρεύουν περισσότερο στο σπίτι, πράγμα που το επιβεβαιώνει η εντυπωσιακή ανάπτυξη πωλήσεων την περίοδο της πανδημίας προϊόντων όπως το αλεύρι (141,3%), το αλάτι (55,8%), η κρέμα γάλακτος (33,0%), τα αυγά (36,9%), η μαργαρίνη (22,5%), οι ξηροί καρποί (29,9%), η σοκολάτα (14,5%) και τα μπισκότα (10,8%).

Στον αντίποδα, σημαντική επιβράδυνση πωλήσεων παρουσίασαν ορισμένες από τις σημαντικότερες κατηγορίες αλκοολούχων ποτών, όπως η βότκα (-2,2%) και η μπίρα (-11,1%), με την εξαίρεση του ούζου και του τσίπουρου, που αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 23,2%. Κατά το 88% δήλωσαν ακόμα ότι λόγω του Covid-19 πλένουν πολύ πιο συχνά τα χέρια τους και κατά 67% ότι καθαρίζουν τακτικότερα το χώρο τους, γεγονός που επιβεβαιώνει ο υπερδιπλασιασμός των πωλήσεων σαπουνιών (208,4%), των χλωρινών (155,8%) και των καθαριστικών σπιτιού (123,3%).

σελφ σερβις (T. 504)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Νερό με έξτρα γεύση & ενέργεια: Μια πολλά υποσχόμενη ομάδα προϊόντων σε «ανάποδους» καιρούς

Τους τελευταίους μήνες η μικρή αγορά των βιταμινούχων και των ανθρακούχων εμφιαλωμένων νερών γνωρίζει ραγδαία άνοδο. Η πανδημία και η επιθυμία για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής φαίνεται πως ευνοούν την τάση, στο πλαίσιο της οποίας αναπτύσσεται και στη χώρα μας η ζήτηση των βιταμινούχων νερών ή των νερών με φυσικά αρώματα, έξτρα γεύση και ενέργεια. Εάν δεν υπήρχε η δυσμενέστατη συγκυρία για τον τουρισμό και το ho.re.ca., οι προοπτικές της θα ήταν θριαμβικές…

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION