σελφ σερβις - Βιώσιμη ανάπτυξη & σούπερ μάρκετ

Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Τρεις CEO συζητούν με τον πρώην υπ. Εμπορίου του Η.B., Lord Mark Price

Βιώσιμη ανάπτυξη & σούπερ μάρκετ

20 Φεβρουαρίου 2020 | 10:16 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Συνέδρια

Oι κ. Βασίλης Σταύρου, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος ΑΕ, Αριστοτέλης Παντελιάδης, διευθύνων σύμβουλος της METRO AEBE και Γιάννης Μασούτης, διευθύνων σύμβουλος της Δ. Μασούτης ΑΕ και πρόεδρος, ΕΒΕΘ, ανταλλάσσουν απόψεις σχετικά με τις προκλήσεις που δημιουργεί η απαίτηση για βιώσιμη ανάπτυξη, καθώς και για τις στρατηγικές τους επιλογές.

Η συζήτηση αναπτύσσεται σε πάνελ διαλόγου, στο πλαίσιο του 10ου συνεδρίου του περιοδικού σελφ σέρβις «Food Retail CEO Forum», στις 19 Μαρτίου, με τη συμμετοχή του opening keynote speaker του συνεδρίου, Lord Mark Price. Πρόκειται για τον πρώην Υπουργό Εμπορίου & Επενδύσεων του Ηνωμένου Βασιλείου, με καριέρα δεκαετιών στη John Lewis Partnership και συνεισφορά στην εντυπωσιακή ανάπτυξη της Waitrose, ως Managing Director έως το 2016, οπότε του ζητήθηκε από τους πρώην πρωθυπουργούς Ντέιβιντ Κάμερον και Τερέζα Μέι να διαχειριστεί τις εμπορικές συμφωνίες της χώρας, εν όψει του Brexit.

Στο συνέδριο, που τελεί υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων & Ποτών (ΣΕΒΤ) και του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), παρουσιάζονται, επίσης, από ειδικούς Έλληνες και ξένους αναλυτές, καθώς και από εκπροσώπους σημαντικών φορέων και επιχειρήσεων, προτάσεις για επιμέρους τομείς στρατηγικού ενδιαφέροντος για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ και των προμηθευτών του, πάντα υπό το πρίσμα της βιωσιμότητας, όπως διεθνείς πρακτικές στο πεδίο του omnichannel λιανεμπορίου, διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας για τη μείωση του food waste, προτάσεις για αποτελεσματική ανακύκλωση, νέες λύσεις στο ζήτημα της ρύπανσης των θαλασσών από πλαστικό, κ.ά.

σελφ σερβις Online( 20 Φεβρουαρίου 2020)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION